Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69541/2013/114<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Нова парадигма
: журн. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Авєріна О. І. Управління часом: теоретичне обґрунтування і практичні рекомендації. - C. 3-13.
  4. Нестерова М. О. Методологічні експлікації когнітивних досліджень у сфері економіки та управління. - C. 13-23.
  5. Ливенко В. І. Інформаційне керування: концептуальне ядро інформаційного протиборства. - C. 23-33.
  6. Васильєва І. В., Кірієнко С. В. Біоетика в контексті тенденції інтеграції знань. - C. 33-42.
  7. Кравченко А. А. Свобода і відповідальність як умова саморозвитку особистості в освіті. - C. 42-50.
  8. Шерстюк Н. В. Дискурс: від становлення поняття до соціально-конструкціоністських теорій дискурс-аналізу. - C. 50-58.
  9. Малишева А. О. Дискурс як показник демократизму в освіті. - C. 59-65.
  10. Бублик К. М. Передумови виникнення поняття особистості у християнстві. - C. 65-72.
  11. Кітов М. Г. Історико-філософська інтерпретація етноніму "рос". - C. 72-80.
  12. Куліненко Л. Б. Педагогічна майстерність та її архітектоніка в контексті сучасного педагогічного дискурсу. - C. 80-88.
  13. Яременко Л. А. Особливості локалізації позашкільної діяльності у системі освіти. - C. 89-98.
  14. Москалик Г. Ф. Комунікаційна взаємодія суб’єкта і об’єкта освітнього процесу. - C. 98-105.
  15. Париш Н. М. Інформаційно-аналітичні та просвітницькі технології у формуванні екологічної культури студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. - C. 105-117.
  16. Отрешко В. С. Ідея праці в історії (від Платона до Дюркгейма) та її роль у контексті українського державотворення. - C. 117-126.
  17. Морозов В. В. Трансформація форм інформаційної репрезентації предмета педагогічного дискурсу. - C. 126-137.
  18. Ярошко О. З. Визнання незалежності України як передумова встановлення дипломатичних відносин. - C. 138-144.
  19. Ткаченко В. Н. Правий радикалізм: "опрацювання минулого". - C. 145-165.
  20. Суріна Г. Ю. Міфологізація масової свідомості засобами ідеології і реклами. - C. 165-174.
  21. Чепак В. В. Соціологічні інтерпретації освіти: спроба типологізації. - C. 175-184.
  22. Идрисов Б. Выборы 2012: вероятные источники и причины прогнозных ошибок украинских социологов. - C. 185-194.
  23. Рочняк О. В. Аналіз основних соціологічних підходів до розуміння сутності моди. - C. 194-203.
  24. Муляр В. І. Сучасні проблеми освітньої політики (рецензія на монографію Андрущенка В. П., Савельєва В. Л. "Освітня політика (огляд порядку денного)". - C. 204-206.
  25. Наші автори. - C. 207-209.
2013
Вип. 114

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського