Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69407/2014/20(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку
: зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту.- Рівне

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Історико-мистецька спадщина України в контексті світового культурного простору

  4. Виткалов В. Г. Український культурний простір у нових суспільно-політичних реаліях. - C. 3-4.
  5. Олійник О. До питання реконструкції музичного інструментарію доби палеоліту – бронзи з території України. - C. 5-11.
  6. Зінків І. Цитри вертикального способу тримання доби середньовіччя – бароко у східноєвропейському вимірі. - C. 11-18.
  7. Чень Наньпу До питання китайсько-центрально-азійських музично-інструментальних зв’язків (на матеріалі ударних інструментів). - C. 18-24.
  8. Олійник Д. Ксилофони з клавішним механізмом та скляні гармоніки в європейській музичній культурі ХVІІ-ХІХ століть. - C. 24-31.
  9. Загнітко К. Особливості ритмічної інтерпретації Григоріанського хоралу. - C. 31-36.
  10. Лобачук Б. Б. Іконографія ікони "Преображення Христа" ХІV ст. із Церкви Різдва Богородиці с. Бусовисько. - C. 36-41.
  11. Єлисєєва К. Ю. Нотна колекція Розумовських у процесі вiдродження культурної спадщини України. - C. 42-46.
  12. Дундяк І. М. Сторінки історії українського церковного мистецтва другої половини ХХ ст.: музеєфікація та мистецтвознавчі видання. - C. 47-52.
  13. Ліва Н. В. До проблеми рецепції старовинної духовної музики у європейській та вітчизняній художній культурі ХХ століття. - C. 52-57.
  14. Величко О. Б. Ретроспективний дискурс інструментального виконавства на Західній Україні наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 57-62.
  15. Ластовецький М. Партія труби в оркестрових творах Петра Чайковського. - C. 62-68.
  16. Басса О. М. Камерно-вокальна творчість Я. Ярославенка та В. Безкоровайного в українській музичній культурі. - C. 68-74.
  17. Легкун О. Г. Діяльність аматорських колективів Кременеччини у 20-30-х роках ХХ століття. - C. 74-79.
  18. Росул Т. І. Музично-драматичне товариство "Боян" в Ужгороді (за матеріалами тогочасної періодики). - C. 79-83.
  19. Горох Г. С. Вокально-хорова ланка як явище у хоровому мистецтві ІІ пол. ХХ століття (на прикладі Рівненщини). - C. 84-89.
  20. Фішер Т. П. Концертне життя Львова під час нацистської окупації у світлі преси. - C. 90-95.
  21. Процик Л. Л. Українська реалістична драма на театральній сцені українського театру ім. І. Франка. - C. 95-100.
  22. Демідко О. А. Маріупольський державний Грецький театр у культурно-мистецькому просторі Північного Приазов’я (1932-1937 рр.). - C. 100-105.
  23. Добіна Т. Г. Б. Лятошинський: три іпостасі одного таланту. - C. 105-110.
  24. Драганчук В. М. Незасвоєні уроки європейської історії або українська національна ідея самоорганізації у літературно-музичному дискурсі ("Захар Беркут" І. Франка – "Золотий обруч" Б. Лятошинського). - C. 110-117.
  25. Афанасьєв С. М. Роман "Дама з камеліями" Олександра Дюма: вітчизняний та зарубіжний досвід втілення літературної класики на балетній сцені. - C. 118-123.
  26. Ельтек І. С. Музичні інтерпретації поезії Івана Франка у творчості Віктора Камінського. - C. 123-128.
  27. Фрайт О. Фортепіанна творчість українських композиторів у науково-публіцистичній спадщині Василя Витвицького. - C. 128-133.
  28. Карчова Ю. І. Збірка "Кращі пісні" Раїси Кириченко: особливості вокально-виконавської стилістики. - C. 133-138.
  29. Білоус Е. Львівська школа художнього скла крізь призму діяльності спеціальної кафедри Національної академії мистецтв. - C. 138-147.
  30. Корнутяк А. Львівський національний академічний театр опери та балету ім. С. Крушельницької (1900-2014 рр.). - C. 147-152.
  31. Ластовецька-Соланська З. М. Соціокультурні запити в проекції на композиторську творчість сучасних українських композиторів. - C. 153-158.
  32. Карась Г. В. Хорова Шевченкіана композиторів української діаспори. - C. 158-164.
  33. Дуда Л. І. Трансформація жанру балади в творчості бандуристів України й українського зарубіжжя. - C. 164-170.
  34. Чигер О. О. Роль засобів масової інформації та комунікації у сприянні мистецькій діяльності співаків діаспори. - C. 170-176.
  35. Бермес І. Л. "Золотоверхий Київ" у фестивальному русі України періоду державної незалежності. - C. 176-181.
  36. Виткалов С. В. Мистецький фестиваль в умовах інокультурної та військової експансії. - C. 181-185.
  37. Кавунник О. А. Творчість митців Ніжина як культурного соціо-локусу України на зламі століть. - C. 185-191.
  38. Розділ 2. Теоретико-мистецькі аспекти української культури

  39. Яковлев О. В. Синергетична модель культурного розвитку України в добу глобалізації. - C. 192-195.
  40. Афанасьєв Ю. Л. Мистецька освіта та культурно-мистецька практика: здобутки та проблеми. - C. 195-200.
  41. Тарчинська Ю. Метатекст фортепіанної музики та індивідуальний стиль композитора-піаніста. - C. 201-205.
  42. Білозерова О. В. Структура аргументації музично-критичного тексту (на матеріалі рецензій Ю. Чекана та Ю. Бенті). - C. 205-210.
  43. Охманюк В. Ф. Методологічні основи сучасних етномузикознавчих досліджень. - C. 210-214.
  44. Шнуренко Т. В. Дослідження традиційної сорочки Карпатського регіону на сторінках журналу "Народна творчість та етнографія". - C. 215-220.
  45. Цуркан К. С. Художній текстиль України у спеціальній літературі як предмет наукового пошуку. - C. 221-225.
  46. Гданський С. Орнаментика як засіб виражальності у класичній концертній музиці для кларнету. - C. 225-231.
  47. Синкевич Н. Теоретико-методологічні засади систематизації соціокультурних функцій українського хорового мистецтва. - C. 231-236.
  48. Марач О. М. Камерне хорове виконавство: тенденції розвитку у добу державної незалежності (на прикладі Західного регіону України). - C. 236-242.
  49. Бура М. Я. Камерно-оркестрове виконавство: типологія, семантика та комунікативна специфіка. - C. 242-249.
  50. Куриляк І. Драматургічні функції хору в операх Петра Сокальського. - C. 249-254.
  51. Кисляк Б. Перекладення творів класичної музики для ансамблів баяністів як чинник розвитку академічного виконавства. - C. 254-259.
  52. Федорняк-Савчук Н. Український фольклор і його трансформація у виконавській творчості Василя Попадюка (Канада). - C. 259-264.
  53. Плахотнюк В. Г. Тенденції становлення естрадного синтезу мистецтв. - C. 265-270.
  54. Хоцяновська Л. Ф. Виразні можливості абстрактного танцю. - C. 270-275.
  55. Мерлянова О. А. Хореографічні аспекти традиційних українських обрядів. - C. 275-279.
  56. Погребняк Г. П. Авторський кінематограф як унікальна світо-модель. - C. 280-286.
  57. Єфімова А. В. Особливості реалізації актуальних тенденцій мистецтва в урбаністичних просторах в Західній Україні: сучасні монументальні арт-практики. - C. 286-291.
  58. Лесик-Бондарук О. О. Об’ємно-просторове і планувальне вирішення мурованих монастирів Волині XVII-XVIII ст.. - C. 291-297.
  59. Дем’янова Н. О. Фактори впливу на еволюцію етностилістики в живописі України: історична ретроспектива. - C. 297-302.
  60. Корж-Радько Л. А. Невідомий світ графічних образів Закарпатського скульптора Богдана Коржа. - C. 303-309.
  61. Якимова О. О. Вплив світоглядних антропоцентричних концепцій на розвиток монументального живопису (на прикладі стінописів та вітражних засклень Східної Галичини першої третини ХХ ст.). - C. 309-315.
  62. Олійник Н. І. Репрезентація традиційних начал у творчості майстра декоративного мистецтва М. Мухи. - C. 315-320.
  63. Степанчук Т. А. Семантико-комунікативна характерність у сучасному живопису Волині (на прикладі творчості молодих митців). - C. 320-324.
  64. Коропенко М. В. Інноваційні прийоми Казимира Малевича в сучасних дизайн-технологіях. - C. 324-330.
  65. Оборська С. В. Дизайнерські концепції створення інтер’єру в установах дозвілля та рекреації. - C. 331-335.
  66. Тадля О. М. Специфічні особливості конферансу в розмовному жанрі на естраді. - C. 335-341.
  67. Розділ 3. Рецензії, огляди, повідомлення

  68. Дякунчак Ю. Баянно-акордеонний репертуар у виданнях Західної України ХХІ століття. - C. 342-347.
  69. Душний А., Боженський А. Дрогобиччина як наукова інституція баянно-акордеонного руху України ХХІ століття. - C. 347-353.
  70. Паньків М. В. Постать баяніста-концертмейстера (акомпаніатора) у культурному просторі ХХІ століття. - C. 353-358.
  71. Крайлюк Л. В. Ніл Хасевич і українська книжкова графіка першої половини ХХ ст.. - C. 358-362.
  72. Мойсюк О. Фактори поліського орнаменту у творах Марії Приймаченко. - C. 362-367.
  73. Скурлов В. В., Сапфірова Н. М. Карл Фаберже у творчості митця (до 90-річчя заслуженого художника України В. М. Брикульця). - C. 367-370.
  74. Дяченко Н. С. Серія біобібліографічних покажчиків "Знаменні дати КНУКіМ". - C. 371-373.
  75. Відомості про авторів. - C. 374-375.
2014
Вип. 20(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського