Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2017/1(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Арнаутова Л. В. Морфо-функціональні зміни ЦНС у дітей із загальним недорозвиненням промови. - C. 6-12.
  4. Гончар Г. Д. Візуальні стратегії у логопедичній роботі з формування мовлення дітей з розладами аутичного спектра. - C. 12-17.
  5. Маматова З. Р. Корекційно-компенсаторна спрямованість в розвитку рухової сфери у дітей із ЗПР 11 - 15 років. - C. 18-25.
  6. Начинова О. В., Стадник О. Є. Принципи організації навчально-пізнавальної діяльності учнів з особливими освітніми потребами в умовах інтегрованого навчання. - C. 25-34.
  7. Павлова Н. В. Использование звуковых модуляций в нейрологопедической коррекции тяжелых нарушений речи у младших дошкольников. - C. 35-42.
  8. Самойлова І. В. Сучасні умови професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-логопеда у вищій школі. - C. 42-49.
  9. Тарасова В. В. Загальна характеристика процесу формування лексичної сторони мовлення у розумово відсталих дітей. - C. 50-55.
  10. Утьосова О. І. Детермінанти виникнення труднощів у розумово відсталих дітей при засвоєнні математичних понять. - C. 55-63.
  11. Вдовиченко О. М. Критерії і показники сформованості соціально-комунікативної культури студентів вищих медичних навчальних закладів у позааудиторній діяльності. - C. 64-69.
  12. Завгородня Є. Є. Розвиток творчої активності майбутнього фахівця як пріоритетна складова професійного саморозвитку. - C. 70-75.
  13. Котєнєва І. С. Про діагностику патріотичної вихованості студентської молоді. - C. 76-85.
  14. Котєнєва Ю. М. Обґрунтування актуальності формування професійної кар’єри особистості у ВНЗ. - C. 85-92.
  15. Сєваст’янова О. А. Проблеми соціалізації студентської молоді у ВНЗ України в межах Болонського процесу. - C. 93-99.
  16. Ярита І. І. Особливості національно-патріотичного виховання студентів педколеджу при вивченні педагогічних дисциплін. - C. 99-108.
  17. Василенко О. М. Теоретичні основи розвитку фізичних якостей у дітей дошкільного віку. - C. 109-115.
  18. Гречишкіна І. А. Проблема розвитку зв’язного мовлення у дітей молодшого дошкільного віку в сучасному науковому дискурсі. - C. 116-122.
  19. Кравчишина О. О. Професійно-орієнтовані технології підготовки майбутніх вихователів у вищих навчальних закладах. - C. 122-131.
  20. Лобачова І. М. Використання невербальних засобів комунікації під час навчання англійської мови молодших школярів. - C. 131-137.
  21. Павленко І. Г. Реалізація методів громадянського виховання у початковій школі. - C. 138-145.
  22. Сіненко К. О. Проблема формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкових класів у науковій літературі. - C. 146-152.
  23. Цибулько Л. Г. Творчість у структурі професійно-педагогічної культури майбутнього педагога дошкільної освіти. - C. 152-158.
  24. Шапаренко Х. А. Особистісне самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти. - C. 158-165.
  25. Шевченко І. М. Мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку. - C. 165-174.
  26. Баранівська Б. О. Формування музично-естетичної культури підлітків у дитячих музичних школах: теоретичні основи. - C. 175-179.
  27. Литвиненко О. Г. Активність як спосіб ефективності взаємодії школярів. - C. 180-185.
  28. Пономарьова О. Ю. Толерантність як складова формування громадянської компетентності старшокласників. - C. 185-192.
  29. Щурова Н. В. Педагогічні аспекти здоров’язберігаючої діяльності ЗНЗ як домінантна умова зміцнення здоров’я підростаючого покоління. - C. 192-198.
  30. Белецкий А. А., Сарнацкая Л. В., Сарнацкий С. В. Исторические подходы к проблеме нормы и патологии (Древнейший период. Классическая еллинская епоха). - C. 199-205.
  31. Білецький О. А. Педагогічно-просвітницька діяльність у Катеринославській губернії (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 205-213.
  32. Ваховський Л. Ц. Ідея університету: ретроспективний аналіз і сучасні проблеми. - C. 213-221.
  33. Веретенко І. М. Збереження та зміцнення здоров’я учнів в загальноосвітніх навчальних закладах у період 1991 – 2005 роки. - C. 221-228.
  34. Іванов Є. В. Особливості процесу демократизації управління освітніми закладами у вітчизняній педагогічній теорії та практиці. - C. 228-234.
  35. Івченко Т. В. Особливості і тенденції розвитку практики професійно-технічної освіти України в 40 - 50-ті роки ХХ століття. - C. 234-246.
  36. Кирилюк Ю. А. Теорія фізичного виховання в Україні (друга половина ХХ століття) як предмет історико-педагогічного дослідження. - C. 246-251.
  37. Ковпак О. С. Основні етапи розвитку заочної педагогічної освіти в Україні (50 – 80-ті рр. ХХ ст.). - C. 251-260.
  38. Оніщенко С. С. Категорія "фізична освіта" в педагогічній спадщині П. Лесгафта. - C. 260-267.
  39. Шкуренко В. С. Фразеологічна спадщина поетів Старобільщини. - C. 267-271.
  40. Вихідні дані.
2017
№ 1(3) (306)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського