Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/18(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретичні основи професійної освіти

  4. Александрова С. А. Диференційований підхід при формуванні професійно-комунікативної компетентності студентів туристських спеціальностей. - C. 5-9.
  5. Безрученков Ю. В., Щука Г. П. Визначення рівня сформованості професійної культури майбутніх фахівців сфери ресторанного господарства. - C. 10-19.
  6. Віндюк А. В. Професійна підготовка майбутніх фахівців з гостинності на сучасному етапі. - C. 19-25.
  7. Виноградова О. В., Додонов О. В. Туризм – як предмет наукових досліджень у контексті підготовки висококваліфікованих кадрів. - C. 26-33.
  8. Гункевич М. Б. Сучасні тенденції процесів підготовки фахівців галузі туризму в Україні. - C. 34-39.
  9. Загнибіда Р. П. Особливості професійного самовдосконалення майбутніх менеджерів туризму. - C. 39-45.
  10. Зубехіна Т. В. Теоретичні передумови формування інформаційної культури бакалаврів з туризму у процесі фахової підготовки. - C. 45-49.
  11. Кобзова С. М. Роль дисциплін блоку рекреації у підготовці фахівців сфери туризму та готельного господарства до професійної діяльності. - C. 50-59.
  12. Ковальчук Д. К. Визначення пріоритетних освітніх технологій для підготовки фахівців з туризму. - C. 60-65.
  13. Коллегаєв М. Ю. Організаційно-педагогічні умови формування готовності бакалаврів з туризму до професійної діяльності в індустрії активного відпочинку. - C. 65-71.
  14. Литвиненко О. В. Проблема готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування. - C. 71-80.
  15. Лозовюк Ю. С. Психологічна готовність фахівців з туризму до професійної діяльності. - C. 81-86.
  16. Мальона С. Б. Правова культура менеджера туризму в процесі професійної підготовки у вуз. - C. 86-91.
  17. Трегубенко О. М. Реалізація принципу гуманізації навчання в підготовці майбутніх вчителів географії. - C. 91-96.
  18. Черезова М. В. Зміст професійної туристичної освіти. - C. 96-102.
  19. Чикіна Ю. Ю. Позитивні аспекти та негативні наслідки використання засобів комп’ютерно-інформаційних технологій у підготовці майбутніх вчителів географії. - C. 102-109.
  20. Шмалєй С. В., Щербина Т. І. Педагогічні умови професійного становлення майбутніх фахівців з туризму. - C. 109-118.
  21. Методика. Практика. Досвід

  22. Гуцол А. В. Дистанційне навчання як перспективна форма підготовки фахівців сфери готельно-ресторанного бізнесу до професійної діяльності (на прикладі викладання дисципліни "Інноваційні технології в готельному, ресторанному господарстві та туризмі"). - C. 119-123.
  23. Мальцева Л. В. Шляхи вдосконалення навчального процесу при підготовці фахівців сфери туризму. - C. 124-130.
  24. Сорокіна Г. О. Туристсько-краєзнавча практика як необхідна умова фахової підготовки фахівців туристичної галузі. - C. 130-135.
  25. Шехавцова C. О. Технологія портфоліо як показник самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу. - C. 135-144.
  26. Педагогіка за кордоном

  27. Захарченко В. Ю. Освітні стандарти та програма підготовки фахівців спеціальності "туризм" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" в Чеській Республіці. - C. 145-152.
  28. Кашинська О. Є. Сучасний стан систем підготовки фахівців готельного господарства в розвинених країнах світу. - C. 152-160.
  29. Сандовенко І. В Екологізація туристської освіти у підготовці професіоналів для сталого розвитку індустрії туризму. Досвід університету Брок (Онтаріо, Канада). - C. 160-165.
  30. Семенова І. І. Стан дослідження проблеми професійної підготовки фахівців сфери туризму в Туреччині. - C. 165-184.
  31. Відомості про авторів. - C. 185-187.
2013
№ 18(3) (277)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського