Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2013/13(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст. - C. 3-5.
  3. Методологічні засади забезпечення якості та модернізації освіти

  4. Бочнярц А., Грабовіч А. Кібермоббінг – виклик для сучасної освіти. - C. 6-16.
  5. Samuylo M. A., Samuylo B. A., Buchak A. Use of Modern Information Technologies in Education. - C. 16-24.
  6. Кубанов Р. А. Якість освіти: суть поняття та особливості оцінювання. - C. 25-31.
  7. Мардахаев Л. В. Информационные технологии и их влияние на образовательный процесс. - C. 32-40.
  8. Інноваційні технології дошкільної та загальної освіти

  9. Buchak A., Samuylo M. A., Samuylo B. A. Cartoon Heroes as Health Behaviour Models. - C. 41-50.
  10. Gvodzik B. Media in Perception of Children with Sensory Integration. - C. 51-56.
  11. Kowaluk-Romanek M., Bieganowska A. The Child in the World of Electronic Media – Opportunities and Threats, that are Two Sides of the Coin. - C. 57-69.
  12. Tomme-Jukevitsa I. Problems of the Research on the Bilingual Preschoolers’ Language. - C. 70-79.
  13. Tushyn’ska-Bogutska W., Bogutski J. Using the Internet Versus Enhancing the Signs of Personality Disorganisation in the Artwork of Early-school Children. - C. 80-88.
  14. Алєко О. А. Проблема формування соціального досвіду дошкільників під впливом медіапростору. - C. 88-93.
  15. Гавриш Н. В., Велика О. В., Кіндрат І. Р., Лащонова І. А. Про результати підготовчого етапу дослідно-експериментальної роботи за темою "Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому освітньому просторі дошкільного навчального закладу”. - C. 94-103.
  16. Гавриш Н. В., Клокова Г. А. Вплив мультфільмів на формування моральної свідомості дітей. - C. 103-110.
  17. Колеснік Є. І. Формування особистісних якостей громадянина-патріота та основні його принципи. - C. 111-119.
  18. Комарова И. А. Теоретико-методические подходы к разработке модели поликультурного воспитания дошкольников. - C. 120-127.
  19. Крюкова О. І. Психолого-педагогічні характеристики художнього сприймання дітьми музики в умовах сучасного медіопростору. - C. 128-137.
  20. Кузьо О. Г. Вплив інформаційного простору на розвиток дитини дошкільного віку: погляд батьків. - C. 138-143.
  21. Лопатіна Г. О. Вивчення особливостей діалогічного мовлення молодших дошкільників у білінгвальному середовищі. - C. 143-151.
  22. Михеева Е. И. Игра как средство гармонизации отношения ребенка-дошкольника к себе и к миру. - C. 152-159.
  23. Порядченко Л. І. Особливості навчання дітей 5 – 6-річного віку опису. - C. 159-168.
  24. Резнік Н. В., Ткачова О. О. Мас-медіа технології у вивченні іноземної мови. - C. 169-175.
  25. Федічева Н. В., Щаблева А. М. Негативний вплив мультфільмів на свідомість дітей. - C. 175-183.
  26. Чепіга І. В. Шкільні об’єднання за інтересами як соціально-педагогічне середовище громадянської соціалізації старших підлітків. - C. 183-189.
  27. Ярита І. І. Використання здоров’язберігаючих технологій в умовах ДНЗ. - C. 189-197.
  28. Інновації в навчально-виховному процесі внз

  29. Бєлих О. С. Ціннісно-потребнісна сфера як фактор духовного формування студентської молоді. - C. 198-205.
  30. Гринько В. О. Активізація пізнавальної діяльності студентів на основі використання методу проектів. - C. 205-210.
  31. Кокнова Т. А. Сучасний досвід формування професійних якостей в майбутніх перекладачів. - C. 210-216.
  32. Рашидов С. Ф. Ціннісна свідомість сучасного студентства та проблеми її виховання. - C. 217-223.
  33. Освіта педагога

  34. Бондаренко Т. М. Веб-квест технологія як засіб активізації самостійної діяльності майбутніх вчителів початкових класів. - C. 224-230.
  35. Желанова В. В. Використання відеозасобів у технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів. - C. 231-241.
  36. Карпинская Н. В. Аксиологическая основа формирования ноосферного компонента личности будущего учителя начальной школы. - C. 242-248.
  37. Луценко І. В. Формування дослідницької культури майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема. - C. 249-254.
  38. Мазурік О. О. Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів іноземної мови до взаємодії з учнями початкових класів. - C. 255-260.
  39. Марініч Н. В., Козирєва О. А., Шварцкопф Е. Ю., Платоненко А. І. Вивчення основ соціальної педагогіки як модель формування гуманістичної спрямованості особистості майбутнього педагога. - C. 260-270.
  40. Фуклєва Г. О., Мільченко О. С. Вирішення внутрішніх протиріч як передумова до подальшого професійного та особистісного розвитку вчителів іноземної мови у закладах післядипломної освіти. - C. 270-275.
  41. Чепіга В. Т., Чугай С. М. Українська духовна музика як історико-культурний та виховний феномен. - C. 276-283.
  42. Ясько О. М. Застосування ресурсу Інтернет для розвитку комунікативної культури майбутніх учителів іноземних мов. - C. 283-287.
  43. Відомості про авторів. - C. 288-291.
2013
№ 13(2) (272)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського