Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69212:Пед./2016/1(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки
: наук. журн..- Луцьк. Педагогічні науки
Naukovyi visnyk Skhidnoievropeiskoho natsionalnoho universytetu imeni Lesi Ukrainky. Pedagogichni nauky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Теорія та історія педагогіки

  4. Abbas N. Ukraine`s higher education and the bologna process. - C. 3-8.
  5. Schaefer M. The university as a modern educational enterprise in the future global market. - C. 8-13.
  6. Розділ ІІ. Теорія навчання

  7. Алендарь Н. Особистісно орієнтовані технології навчання молодших школярів. - C. 14-19.
  8. Бальсис Р. Свадебные сады: генезис и символика. - C. 20-28.
  9. Бісовецька Л. Комплексний підхід до вивчення слова під час опрацювання теми "Будова слова" в початковій школі. - C. 28-33.
  10. Васьківська Г. Формування комунікативної компетентності особистості як основна проблема сучасної лінгводидактики. - C. 33-38.
  11. Горбач Н., Здіховська Т. Жанр авторської казки в українській дитячій літературі: витоки та перспективи. - C. 39-44.
  12. Дзеблюк Ю. Педагогічна підтримка адаптації молодших школярів до умов освітнього розвивального середовища. - C. 44-51.
  13. Іванова Л. Використання літературного краєзнавства у початковій школі. - C. 51-56.
  14. Іванців М. Основні інноваційні підходи до методики роботи над математичними задачами у початковій школі. - C. 56-62.
  15. Каптур Г., Остапюк М. Формування образного мовлення молодших школярів засобами художнього слова. - C. 62-70.
  16. Карповець Х. Ситуаційний метод як засіб формування правописної компетентності студента-філолога. - C. 70-74.
  17. Компаній О. Формування вмінь створювати тексти-жанри описового характеру на завершальному етапі мовної початкової освіти з позиції принципу наступності. - C. 74-79.
  18. Лещенко Г. Особливості роботи з текстом на уроках української мови за компетентнісним підходом. - C. 79-85.
  19. Лук’яник Л. Фонетична основа мовного матеріалу в початкових класах. - C. 85-89.
  20. Хом'як І. Самостійна робота в системі навчальної діяльності студентів. - C. 90-95.
  21. Фенко М., Мацюк З. Історичнозумовлений периферійний статус прислівника в системі частин мови. - C. 95-100.
  22. Розділ ІІІ. Теорія виховання

  23. Даниляк Р. Мова як структурно-змістовий компонент дитячого періодичного видання і засіб морального виховання молодших школярів. - C. 101-106.
  24. Кульчицький В. Патріотичне виховання у контексті формування гуманітарної освіченості фахівців нового покоління. - C. 106-112.
  25. Кутняк І., Околович І. Національні та культурно-історичні умови створення української музично-виховної системи. - C. 112-117.
  26. Семенов О. Технологія формування творчо спрямованої особистості старшого дошкільника у позашкільному навчальному закладі. - C. 118-125.
  27. Наші автори, інформація для авторів. - C. 126-129.
2016
№ 1(1) (303)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського