Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2016/10(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] : зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти- Титул.
- Зміст.
- Андрієвська В., Олефіренко Н. Інформаційно-комунікаційні технології – як засіб навчання математики у сучасній початковій школі. - C. 3-7.
- Білоус О. Види практичної роботи при вивченні дистанційного математичного курсу. - C. 7-10.
- Зінченко Г. Соціокультурний аспект професійної діяльності майбутніх учителів математики. - C. 11-14.
- Левченко Л. Розвиток самостійності учнів через впровадження методу проектів на уроках математики. - C. 15-18.
- Плотнікова О. Компетентнісно орієнтована методика навчання курсантів курсу математики старшої школи у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації. - C. 18-22.
- Стрілець Л. Методика формування математичної компетентності в учнів основної школи. - C. 22-25.
- Хліста Р. Методи автоматичної генерації графів зі зв’язаними вершинами. - C. 26-30.
- Барканов А. Застосування методу проектів у професійно орієнтованому навчанні фізики в агротехнологічних коледжах. - C. 31-35.
- Вергун І., Вергун Р., Трифонова О. Формування дослідницької компетентності під час навчання фізики з використанням ІКТ. - C. 35-39.
- Герасімова Т., Каленик М. Наступність у формуванні фізичної компетентності в початковій та основній школі. - C. 39-43.
- Дендеренко О. Компетентнісні задачі як засіб інтегративного навчання фізики курсантів вищих морських навчальних закладів. - C. 43-47.
- Дробін А. Шкільний курс фізики: шляхи осучаснення. - C. 47-51.
- Ільніцька К. До питання про формування технічної компетентності майбутніх учителів фізики у процесі застосування засобів сучасної електроніки й комп’ютерної техніки в навчальному фізичному експерименті. - C. 52-56.
- Кияновський О. Роль та значення лекції в курсі загальної фізики. - C. 57-60.
- Клименко Л. Питання розвитку інтересу учнів до природничих наук у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 61-65.
- Кузьменко О., Дембіцька С. Трансляція як елемент симетрії у процесі навчання фізики в технічних вузах в умовах розвитку STEM-освіти. - C. 65-68.
- Ліскович О. Структура та сутність підприємницької компетентності учнів у контексті навчання фізики. - C. 69-72.
- Медведовская О., Чепурных Г. Использование мостов постоянного тока в учебном процессе педагогических университетов. - C. 73-76.
- Подопригора Н. Таксономічний підхід до формування фахової компетентності майбутніх учителів і викладачів фізики в процесі навчання теоретичної фізики. - C. 77-81.
- Сокол І., Подобєда В. Використання електронної методичної системи під час вивчення навчальної дисципліни морехідна астрономія. - C. 81-85.
- Стадніченко С. Про організацію навчальної співпраці при вивченні медичної біофізики. - C. 85-89.
- Філоненко Н., Коченов А., Гнатюк І. Математичне моделювання в фізиці. - C. 89-92.
- Андрощук І. Зміст підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнівської молоді. - C. 93-96.
- Богомаз-Назарова С., Пуляк О. Основи безпеки в інфраструктурі харчових технологій. - C. 96-98.
- Богославець Л., Житеньова Л. Основні аспекти викладання ділової української мови для студентів технічного спрямування. - C. 99-102.
- Гринь Д. Деякі аспекти дистанційного навчання майбутніх вчителів технологій з предмету обробка конструкційних матеріалів. - C. 102-106.
- Гриценко В. Методологія впровадження інформаційно-аналітичних систем управління університетом. - C. 107-112.
- Гур’янова О. Формування творчої уяви та художніх здібностей у майбутніх учителів технологій. - C. 112-115.
- Іщенко С. Методика навчання технологічному обладнанню харчової галузі майбутніх педагогів професійного навчання у вищих навчальних закладах. - C. 115-118.
- Манойленко Н. Формування методологічної основи зв’язків між елементами теорії пізнання в процесі підготовки вчителів технологій. - C. 119-122.
- Панченко Л., Разорьонова М. Використання інфографіки в освіті. - C. 122-126.
- Рєзіна О. Навчання шифрування символьних даних у системі підготовки прикладного лінгвіста. - C. 126-136.
- Садовий М. Проблеми навчання нерівноважних процесів. - C. 136-142.
- Стучинська Н., Новікова І. Проектування сучасного освітнього середовища на засадах особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. - C. 142-148.
- Циновнік Т., Стец М., Авер’янова Т. Профілактика та подолання синдрому професійного вигорання. - C. 149-152.
- Шаховська А. Освітні аспекти сталого розвитку України. - C. 152-155.
- Яковлєва В. Новітні технології підготовки майбутніх фахівців технологічної освіти до профільного навчання випускників загальноосвітніх інтернатних закладів. - C. 155-159.
- Реферативный обзор статей номера. - C. 160-168.
- Abstract reviews of journal articles. - C. 169-182.
- Вихідні дані.
| 2016 | | Вип. 10(2)
|
|
|
|