Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пробл.Ф.-м.,Техн.осв./2016/10(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрієвська В., Олефіренко Н. Інформаційно-комунікаційні технології – як засіб навчання математики у сучасній початковій школі. - C. 3-7.
  4. Білоус О. Види практичної роботи при вивченні дистанційного математичного курсу. - C. 7-10.
  5. Зінченко Г. Соціокультурний аспект професійної діяльності майбутніх учителів математики. - C. 11-14.
  6. Левченко Л. Розвиток самостійності учнів через впровадження методу проектів на уроках математики. - C. 15-18.
  7. Плотнікова О. Компетентнісно орієнтована методика навчання курсантів курсу математики старшої школи у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації. - C. 18-22.
  8. Стрілець Л. Методика формування математичної компетентності в учнів основної школи. - C. 22-25.
  9. Хліста Р. Методи автоматичної генерації графів зі зв’язаними вершинами. - C. 26-30.
  10. Барканов А. Застосування методу проектів у професійно орієнтованому навчанні фізики в агротехнологічних коледжах. - C. 31-35.
  11. Вергун І., Вергун Р., Трифонова О. Формування дослідницької компетентності під час навчання фізики з використанням ІКТ. - C. 35-39.
  12. Герасімова Т., Каленик М. Наступність у формуванні фізичної компетентності в початковій та основній школі. - C. 39-43.
  13. Дендеренко О. Компетентнісні задачі як засіб інтегративного навчання фізики курсантів вищих морських навчальних закладів. - C. 43-47.
  14. Дробін А. Шкільний курс фізики: шляхи осучаснення. - C. 47-51.
  15. Ільніцька К. До питання про формування технічної компетентності майбутніх учителів фізики у процесі застосування засобів сучасної електроніки й комп’ютерної техніки в навчальному фізичному експерименті. - C. 52-56.
  16. Кияновський О. Роль та значення лекції в курсі загальної фізики. - C. 57-60.
  17. Клименко Л. Питання розвитку інтересу учнів до природничих наук у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 61-65.
  18. Кузьменко О., Дембіцька С. Трансляція як елемент симетрії у процесі навчання фізики в технічних вузах в умовах розвитку STEM-освіти. - C. 65-68.
  19. Ліскович О. Структура та сутність підприємницької компетентності учнів у контексті навчання фізики. - C. 69-72.
  20. Медведовская О., Чепурных Г. Использование мостов постоянного тока в учебном процессе педагогических университетов. - C. 73-76.
  21. Подопригора Н. Таксономічний підхід до формування фахової компетентності майбутніх учителів і викладачів фізики в процесі навчання теоретичної фізики. - C. 77-81.
  22. Сокол І., Подобєда В. Використання електронної методичної системи під час вивчення навчальної дисципліни морехідна астрономія. - C. 81-85.
  23. Стадніченко С. Про організацію навчальної співпраці при вивченні медичної біофізики. - C. 85-89.
  24. Філоненко Н., Коченов А., Гнатюк І. Математичне моделювання в фізиці. - C. 89-92.
  25. Андрощук І. Зміст підготовки майбутніх учителів технологій до організації позаурочної художньо-технічної діяльності учнівської молоді. - C. 93-96.
  26. Богомаз-Назарова С., Пуляк О. Основи безпеки в інфраструктурі харчових технологій. - C. 96-98.
  27. Богославець Л., Житеньова Л. Основні аспекти викладання ділової української мови для студентів технічного спрямування. - C. 99-102.
  28. Гринь Д. Деякі аспекти дистанційного навчання майбутніх вчителів технологій з предмету обробка конструкційних матеріалів. - C. 102-106.
  29. Гриценко В. Методологія впровадження інформаційно-аналітичних систем управління університетом. - C. 107-112.
  30. Гур’янова О. Формування творчої уяви та художніх здібностей у майбутніх учителів технологій. - C. 112-115.
  31. Іщенко С. Методика навчання технологічному обладнанню харчової галузі майбутніх педагогів професійного навчання у вищих навчальних закладах. - C. 115-118.
  32. Манойленко Н. Формування методологічної основи зв’язків між елементами теорії пізнання в процесі підготовки вчителів технологій. - C. 119-122.
  33. Панченко Л., Разорьонова М. Використання інфографіки в освіті. - C. 122-126.
  34. Рєзіна О. Навчання шифрування символьних даних у системі підготовки прикладного лінгвіста. - C. 126-136.
  35. Садовий М. Проблеми навчання нерівноважних процесів. - C. 136-142.
  36. Стучинська Н., Новікова І. Проектування сучасного освітнього середовища на засадах особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. - C. 142-148.
  37. Циновнік Т., Стец М., Авер’янова Т. Профілактика та подолання синдрому професійного вигорання. - C. 149-152.
  38. Шаховська А. Освітні аспекти сталого розвитку України. - C. 152-155.
  39. Яковлєва В. Новітні технології підготовки майбутніх фахівців технологічної освіти до профільного навчання випускників загальноосвітніх інтернатних закладів. - C. 155-159.
  40. Реферативный обзор статей номера. - C. 160-168.
  41. Abstract reviews of journal articles. - C. 169-182.
  42. Вихідні дані.
2016
Вип. 10(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського