Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2020/189<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Анісімов М. В. Шляхи розвитку обчислювальних систем в Україні . - C. 10-13.
  4. Біда О. А., Мукан Н. В., Гончарук В. В. Підготовка майбутніх фахівців в умовах компетентнісно-орієнтованого наставництва. - C. 14-19.
  5. Величко С. П., Донець Н. В., Маринов О. В. Окремі аспекти використання сучасних цифрових комплексів vernier dynamics cart and track system під час лекційних демонстрацій. - C. 19-22.
  6. Галета Я. В. Соціальна зрілість майбутнього вчителя та його професійне становлення. - C. 22-26.
  7. Кучай Т. П., Кучай О. В., Маринець Н. В. Застосування smart-технологій у підготовці майбутніх фахівців. - C. 26-29.
  8. Мельничук І. М., Пашко М. З. Формування україномовної професійної компетентності іноземних студентів медичних спеціальностей засобами інтерактивних технологій. - C. 29-33.
  9. Nenko Y. P. Peculiarities of formation of future civil protection service officers' readiness to professional communication. - C. 34-39.
  10. Олексюк О. М. Концепт нелінійності у сучасному музично-педагогічному дискурсі. - C. 39-44.
  11. Окольнича Т. В. Виховання дітей отроцького віку (7–14 років) за етнографічними джерелами ХІХ – першої чверті ХХ століття. - C. 44-48.
  12. Павленко О. О. Методологічні підходи формування комунікативної культури майбутніх соціальних працівників в системі університетської освіти. - C. 48-53.
  13. Радул О. С. Проблеми дошкільного виховання у поглядах утопістів. - C. 53-58.
  14. Ребуха Л. З. Методологія наукових досліджень: способи пошуку та опрацювання наукової інформації. - C. 59-62.
  15. Савченко Л. О., Коваленко В. К. Візуалізація навчального матеріалу засобами презентаційної комп’ютерної графіки при підготовці майбутніх фахівців. - C. 62-67.
  16. Сальник І. В., Сірик Е. П. Підготовка та проведення семінарських занять з фізики в умовах дистанційного навчання. - C. 68-74.
  17. Терещук А. І., Абрамова О. В. Використання навчальної технології портфоліо у процесі підготовки майбутніх учителів трудового навчання до організації проєктної діяльності учнів. - C. 74-78.
  18. Толочко С. В. Викладач-інноватор як організатор учіннєвої діяльності в умовах студентоцентрованого навчання. - C. 79-84.
  19. Черкасов В. Ф. Модель формування готовності майбутніх учителів образотворчого мистецтва до використання комп'ютерної графіки у професійній діяльності. - C. 85-90.
  20. Антонець А. В. Використання інтерактивних технологій навчання під час формування математичної компетентності майбутніх фахівців галузевого машинобудування. - C. 90-94.
  21. Безена І. М., Богатирьова Т. М., Дорошенко О. А. Формувальне оцінювання вмінь і компетентностей школярів в контекстах стратегій сучасної середньої освіти. - C. 95-101.
  22. Букатова О. М., Федорова О. В., Яренчук Л. Г. Навчально-методичне забезпечення занять з природничих дисциплін. - C. 101-105.
  23. Волошина О. С. Професійне становлення педагога. - C. 105-110.
  24. Волчанський О. В. Розвиток дослідницьких здібностей учнів при вивченні оптики в умовах дистанційної освіти. - C. 110-115.
  25. Гришко О. І., Вільхова О. Г. Розвиток пізнавального інтересу дошкільників засобами хореографії у процесі формування елементарних математичних уявлень. - C. 115-120.
  26. Єрьоменко Е. А. Бойовий хортингу у комплексі науково-педагогічних засобів виховання фізичної культури та основ здоров'я студентів. - C. 120-128.
  27. Задільська Г. М. Навчання у співпраці як одна з базових педагогічних технологій у формуванні комунікативної компетенції студентів-філологів ЗВО. - C. 129-132.
  28. Ілініцька Н. С. Метологічні підходи як підгрунття диференціації музично-педагогічної освіти. - C. 132-135.
  29. Колодійчук Ю. В. Про доцільність викладання навчальної дисципліни "соціальне партнерство" для майбутніх соціальних працівників. - C. 135-138.
  30. Lysenko L. O. Developing new approaches for improving classroom activities. - C. 139-142.
  31. Ляшенко О. Д., Бутенко Т. М. Історичний аналіз парадигм інновацій в системі освіти. - C. 142-147.
  32. Малахова Ж. В., Бєлкова Т. О. Шляхи підвищення мотивації до занять фізичним вихованням у студентів медичних закладів вищої освіти. - C. 148-152.
  33. Пріма Д. А. Проєктно-дослідницька діяльність учителя початкової школи у контексті вимог НУШ. - C. 152-155.
  34. Rozhak N. V., Mykytenko M. M. The role of multimedia in the process of intensification of foreign language classes. - C. 155-160.
  35. Фесенко О. С. Інновіційний підхід до застосування ігрових методів у новій українській школі. - C. 160-163.
  36. Чінчой О. О. Ознайомлення учнів із сучасними агротехнологіями як засіб формування соціальної і громадської компетентності на уроках фізики. - C. 164-169.
  37. Щербина С. В. До проблеми формування іншомовної комунікативної компетенції. - C. 169-173.
  38. Брюханова Т. С. Впровадження здоров'язберігаючих технологій в процес професійно-педагогічної підготовки спеціалістів з фізичної культури та спорту. - C. 174-179.
  39. Кірюха К. І. Історичний аналіз ідей формування громадянської відповідальності особистості у період нового часу. - C. 180-184.
  40. Ліпатова М. В., Бабич Т. В. Деякі методичні питання навчання граматики української мови на початковому етапі. - C. 184-189.
  41. Лимаренко В. І. Методична компетентність майбутнього керівника вокального ансамблю: категорійний аналіз проблеми. - C. 189-192.
  42. Лосік В. Г. Виховання фізичної культури особистості – основний фактор підготовки фахівців фізкультури та спорту. - C. 193-198.
  43. Опальчук Б. В. Педагогічні засади дозвіллєзнавства як інституту соціалізації особистості. - C. 198-203.
  44. Ранюк О. П. Лінгводидактична модель розвитку риторичних умінь майбутніх філологів у процесі навчання польської мови. - C. 203-208.
  45. Романенко Я. И. Методические аспекты систематизации знаний иностранных студентов на практическом занятии по теме "гистологическая техника приготовления микропрепаратов" в курсе гистологии ДНМУ. - C. 208-212.
  46. Демченко В. В. Шляхи формування мотивації до професійного самовдосконалення майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 212-218.
  47. Анотації. - C. 219-257.
2020
Вип. 189
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського