Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2015/135<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вовк О. Здатність до концептуального моделювання інформації як показник сформованості комунікативно-когнітивної компетентності студентів-філологів. - C. 3-7.
  4. Кочубей Т. Курс етики якова козельського – видатна пам’ятка української педагогічної думки. - C. 7-12.
  5. Мачинська Н. Акмеологічна модель сучасного педагога. - C. 12-15.
  6. Растригіна А. Розвиток особистісної свободи майбутнього фахівця в умовах сучасного ВНЗ. - C. 15-19.
  7. Реброва О. Поліхудожнє середовище як ситуативно створена педагогічна умова фахового навчання майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії. - C. 19-23.
  8. Савченко Н. Основні ідеї та напрямки розвитку вищої освіти у світі. - C. 23-27.
  9. Садовий М. Деякі шляхи оновленням змісту освіти. - C. 27-32.
  10. Ткаченко О. Формування ігрових компетенцій майбутніх вихователів засобами етнопедагогіки. - C. 32-36.
  11. Черкасов В. Психофізіологічні характеристики учнів молодших класів, їхній вплив на музично-творчий розвиток школярів. - C. 37-40.
  12. Шандрук С. Проблема ефективної діяльності вчителя середньої школи у США. - C. 41-44.
  13. Бабенко Л. Соціальні умови розвитку української національної культури та образотворчого мистецтва в СРСР. - C. 45-49.
  14. Бабенко Т. Зміст управлінської культури керівника закладу освіти. - C. 49-53.
  15. Барабаш В. Громадянська культура майбутнього фахівця в контексті формування громадянського суспільства. - C. 53-56.
  16. Бобик І., Садовий М., Трифонова О. Моделювання як засіб реалізації акмеологічного підходу. - C. 56-60.
  17. Бовдир О. Комунікативна компетентність студентів юридичних спеціальностей: зміст та структура. - C. 61-63.
  18. Бородій Д. Професійна ідентичність як один із структурних компонентів кар’єрної компетентності майбутнього фахівця. - C. 63-67.
  19. Братко М. Структура освітнього середовища вищого навчального закладу. - C. 67-72.
  20. Бродова О. Розвиток професіоналізму викладача у процесі викладання психолого-педагогічних дисциплін у вищих льотних навчальних закладах. - C. 73-76.
  21. Вайда Л. Освітньо-виховні інновації як соціально-педагогічне явище: до проблеми термінології. - C. 76-79.
  22. Габелко О. Проблема підвищення кваліфікації вчителів у США. - C. 79-83.
  23. Галета Я. Інформаційна культура як показник зрілості особистості в умовах інформатизації суспільства. - C. 83-87.
  24. Галімська І. Зміст фізичної підготовки в умовах вищого навчального закладу. - C. 87-93.
  25. Давиденко Г. Включення людей з інвалідністю у суспільне життя та освітній процес: шляхи оптимізації. - C. 93-96.
  26. Демченко В. Проблема самовдосконалення особистості. - C. 96-99.
  27. Дубінка М. Гуманізація навчально-виховного середовища як основа педагогічного спілкування у ВНЗ. - C. 99-104.
  28. Дуброва О. Використання інтерактивних методів навчання під час вивчення граматики англійської мови. - C. 105-109.
  29. Дячкова О. Психологічні особливості діяльності фахівців оперативно-рятувальної служби у надзвичайних ситуаціях. - C. 109-113.
  30. Запорожець Д. Педагогічні умови здійснення підготовки майбутніх учителів-філологів за підтримки мультимедійних засобів в університетах Німеччини. - C. 113-116.
  31. Зубченко В. Проблеми професійної адаптації студентів першого курсу. - C. 116-121.
  32. Капля А., Мукомел С., Удовенко М. До питання забезпеченя педагогічної безпеки у освітній сфері України. - C. 121-124.
  33. Кириченко О. Психолого-педагогічні основи розвитку художньо-естетичного та асоціативно-образного сприйняття у майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 125-128.
  34. Клепар М. Народна мудрість про українські родинні традиції у вихованні дітей. - C. 129-131.
  35. Кость С., Ясінський В. Здоров’я зберігаюча концепція у контексті акмеологічного підходу: теоретичний аспект. - C. 131-135.
  36. Костюченко К. Особливості навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ. - C. 135-139.
  37. Костюченко Н. Теоретичні підходи до інтерпретації математичної компетентності майбутніх учителів фізико-математичного профілю. - C. 140-144.
  38. Котелянець Ю. Педагогічні умови формування толерантності в професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. - C. 144-147.
  39. Крилова К. Професійно-комунікативна компетентність майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності авіакомпаній як педагогічна проблема. - C. 148-150.
  40. Куторжевська Л. Формування продуктивного стилю педагогічного спілкування майбутніх вихователів інтернатних закладів освіти під час педагогічної практики. - C. 151-154.
  41. Куторжевська О. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до інноваційної діяльності за допомогою інтерактивного навчання. - C. 154-158.
  42. Левицька Л. Особливості розвитку полікультурної освіти в університетах України. - C. 158-161.
  43. Максименко О. Організація та зміст навчання сучасних іноземних мов у ланці середньої освіти Великої Британії. - C. 161-166.
  44. Машкіна С. Культурологічний підхід як методологічна основа інноваційної діяльності вищого навчального закладу. - C. 167-171.
  45. Мельніченко Ю. Принципи організації тренінгів з корекційного пластик-шоу для дітей, що мають рухові порушення. - C. 171-175.
  46. Прибора Т. Особливості підвищення кваліфікації вчителів в Німеччині. - C. 176-179.
  47. Рацул О. Основні принципи навчання з метою системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 180-185.
  48. Руденко І. Порівняльний аналіз організації навального процесу в системі підвищення кваліфікації учителів України та Німеччини. - C. 185-187.
  49. Руденко Ю. Відповідальність – професійно значима якість майбутнього соціального педагога. - C. 187-190.
  50. Семез А. Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. - C. 190-194.
  51. Смирнова І. Педагогічні умови формування інтегративних теоретичних знань зі спецдисциплін майбутніх пілотів у вищому льотному навчальному закладі. - C. 195-199.
  52. Стратан-Артишкова Т. Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва у вимірах гуманістичної парадигми освіти. - C. 200-202.
  53. Стрітьєвич Т. Інноваційні форми професійної фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 203-206.
  54. Трифонова О. Про науково-педагогічні підходи у дослідженнях. - C. 206-211.
  55. Уйсімбаєва М. Соціальна активність старшокласника: теоретичний аспект. - C. 211-215.
  56. Уйсімбаєва Н. Самовиховання як вища форма самовдосконалення майбутнього вчителя. - C. 215-218.
  57. Усатова І. Соціально-історичні аспекти організації здоров’язбережувальних технологій в системі освіти. - C. 219-221.
  58. Ушакова Ю. Формування мотивації до вивчення професійно-орієнтованих дисциплін у диспетчерів аєронавігаційного забезпечення як складова безпеки польотів. - C. 221-224.
  59. Філоненко О. Громадянське виховання підлітків у контексті педагогічної спадщини А. Б. Рєзніка. - C. 224-226.
  60. Мин Ч. О О педагогической диагностике интереса старшеклассников к классическому искусству. - C. 227-231.
  61. Анотації. - C. 232-263.
2015
Вип. 135
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського