Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68990:Пед./2011/101<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]
: зб. наук. пр..- Кропивницький. Серія, Педагогічні науки
Naukovì zapiski. Serìâ: pedagogìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Растригіна А. Інноваційні підходи до магістерської підготовки педагогів-музикантів як умова інтеграціїї в європейський освітній простір. - C. 3-7.
  4. Жуков С. Мистецтво як світоглядно значуща форма духовно-практичного освоєння дійсності, як відображення духовного світу творчої особистості. - C. 7-12.
  5. Кравченко Т. Еволюція становлення взаємодії сім’ї і школи наприкінці ХІХ – початку ХХ століття у контексті діяльності Міністерства народної освіти. - C. 13-21.
  6. Кравцов В. Деонтологічна культура як складова методологічної культури майбутнього вчителя. - C. 21-30.
  7. Андросова Н. Зв'язок словесних методів із драматизацією у навчанні. - C. 30-36.
  8. Бабенко Т. Показники та рівні інформаційної культури майбутнього учителя історії. - C. 36-43.
  9. Баранюк І. Василь Сухомлинський про вплив природи на розумове виховання дитини. - C. 44-51.
  10. Барабаш В. Науково-дослідна діяльність як умова формування громадянськості майбутніх інженерів. - C. 51-59.
  11. Біда А. Застосування інноваційних форм, методів, завдань творчого характеру – важлива умова розвитку самостійності обдарованої дитини 1-4 класів. - C. 59-64.
  12. Бродський Г., Шевченко І. Формування виконавської майстерності учасників студентських музичних колективів. - C. 64-70.
  13. Вдовенко В., Гур’янова О., Постолатій В. Український педагог і методист Микола Володкевич. - C. 70-79.
  14. Вечірко М. Проблема професійного самовизначення у вітчизняній та зарубіжній психолого-педагогічній літературі. - C. 79-85.
  15. Гарбузенко Л. Когнітивний компонент в контексті формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 85-92.
  16. Горбенко О. Музично-виконавська компетентність майбутнього вчителя музики як педагогічна проблема. - C. 92-100.
  17. Горіна Ж. Формування компетентності міжкультурного спілкування з позиції Фреймового підходу. - C. 100-109.
  18. Губа С. Компонентно-структурний аналіз культурної самоідентифікації майбутніх учителів іноземної мови. - C. 109-118.
  19. Данилейко С. Використання ідей В.Сухомлинського в процесі формування соціальної компетентності молодших школярів. - C. 118-124.
  20. Дубінка М. Нормативна база навчального процесу у вищій школі. - C. 124-134.
  21. Зайцева Л. Образно-операційні структури в розумовому розвитку дітей дошкільного віку. - C. 134-141.
  22. Захарова Є. Основні концептуальні елементи громадянського виховання США. - C. 141-148.
  23. Захарова О. Етапи розвитку польського краєзнавчо-туристичного руху. - C. 148-153.
  24. Коростіянець Т. Індивідуалізація вищої освіти як чинник становлення особистості громадянина демократичного суспільства. - C. 154-158.
  25. Лукашів В. Освітні технології в контексті інформаційної культури: традиція і сучасність. - C. 158-165.
  26. Ма Баолинь Розвиток стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів КНР як педагогічна умова підготовки до педагогічного спілкування з учнями. - C. 166-173.
  27. Мазур Н. Формування професіоналізму майбутнього викладача педагогіки у науково-дослідній діяльності. - C. 173-181.
  28. Москаленко О. Інтерактивний підхід у вивченні професійно-орієнтованої англійської мови майбутніми пілотами. - C. 181-188.
  29. Москаленко О. Вплив філантропізму на розвиток ідей гармонійного виховання в педагогіці кінця XIX - початку XX століття. - C. 188-196.
  30. Набока Б. Сутність та зміст моделювання в управлінні загальною середньою освітою: національний та світовий досвід. - C. 196-208.
  31. Надолинська А. Методика формування лексикографічної компетенції на філологічних факультетах ВЗО. - C. 209-215.
  32. Назаренко М. Музично-ритмічне виховання молодших школярів на уроках музичного мистецтва. - C. 216-223.
  33. Окольнича Т. Народно-побутові форми фізичного виховання в Київській Русі. - C. 223-229.
  34. Олексієнко Н. Становлення освітньо-виховної роботи з дітьми в період канікул в Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 229-237.
  35. Пунгіна О. Соціокультурні передумови формування художньої освіти на Півдні України у ХІХ столітті. - C. 237-244.
  36. Пустовіт Н. Компетентнісний підхід у методологічній системі екологічної освіти. - C. 244-253.
  37. Савченко Н. Діяльність Союзу Польських Харцерів у педагогічних навчальних закладах. - C. 253-261.
  38. Семез А. Теоретичні та технологічні аспекти моделювання діяльності менеджера освіти. - C. 261-271.
  39. Спінул І. Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії. - C. 271-278.
  40. Стасенко О. Основи методичної майстерності майбутньогого вчителя фізичної культури в області гімнастики. - C. 279-285.
  41. Тимченко С. Діалогічна взаємодія як умова формування комунікативних умінь майбутніх диспетчерів управління повітряним рухом. - C. 285-294.
  42. Токарь Є. Педагогічна діагностика в підготовці майбутніх пілотів до ведення радіообміну. - C. 294-303.
  43. Ткаченко А. Початковий етап формування виробничо-освітнього потенціалу дитячої трудової комуни імені Ф. Е. Дзержинського. - C. 303-310.
  44. Ткаченко О. Структурні компоненти етнопедагогічної компетентності вчителя. - C. 310-318.
  45. Уйсімбаєва Н. Самоосвітня діяльність керівника школи як умова формування його професійної компетентності. - C. 318-324.
  46. Усманова С. Бекiр Чобан-Заде – просвiтитель кримськотатарського народу. - C. 324-332.
  47. Файнман І. Педагогічні умови формування готовності майбутніх авіадиспетчерів до професійної самореалізації. - C. 333-341.
  48. Філоненко О. Диференційований підхід до організації навчально-виховного процесу в гімназіях та реальних училищах у центральному регіоні України (друга половина XIX-початку XX ст.). - C. 341-351.
  49. Харламова Л. Формування соціокультурної компетентності майбутніх менеджерів міжнародних авіаційних перевезень засобами пошукових задач. - C. 352-359.
  50. Чичук В. Нові підходи до підготовки вчителів початкових класів засобами інформаційно-комунікативними технологіями. - C. 359-364.
  51. Шандрук С. Компаративістські дослідження у галузі професійної підготовки вчителів для середньої школи як перспективний напрямок розвитку порівняльної педагогіки. - C. 364-371.
  52. Шевчук О. Біологічний аспект валеологічних знань через валеологізацію біології у 8-му класі. - C. 372-381.
  53. Шишова І., Рацул А. Особливості роботи із батьками дошкільників, які мають проблеми розвитку. - C. 381-388.
  54. Язловецька О. Проблема фізичного виховання й зміцнення здоров'я школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 388-396.
  55. Яненко О. Естрадно-виконавська діяльность як чинник формування професійної мобільності студента -музиканта. - C. 396-403.
2011
Вип. 101
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського