Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2013/23(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Загальні питання корекційної освіти

  4. Матвєєва М. П., Коваль Н. І. Психологічний діагноз та його структура. - C. 7-15.
  5. Миронова С. П., Буйняк М. Г. Погляди педагогів спеціальних закладів на проблеми інклюзивної освіти. - C. 16-23.
  6. Михальський А. В., Михальська Ю. А. Основи медичної деонтології при психофізичних порушеннях у дітей. - C. 23-30.
  7. Овчарук Т. Є. Теоретико-правові основи забезпечення підтримки молоді з особливими потребами в Україні. - C. 30-37.
  8. Омельянович І. М. Внесок Галини Миколаївни Мерсіянової у розвиток української корекційної педагогіки. - C. 37-44.
  9. Опалюк Т. Л. Сучасні проблеми розвитку професійної педагогічної освіти. - C. 44-52.
  10. Палюх М. Завдання та можливості соціальної роботи у боротьбі з проблемами соціальної патології. - C. 52-59.
  11. Полулященко Ю. М., Глоба О. П. Специфіка підготовки фахівців з адаптивної фізичної культури до роботи зі студентами-інвалідами. - C. 59-67.
  12. Пріданнікова О. М. Стимулювання підлітків до самоорганізації. - C. 67-74.
  13. Сарнацький С. В., Білецький О. А. Деякі зауваження щодо концептуальних підходів до проблеми норма/патологія. - C. 74-81.
  14. Сасіна І. О., Ярич О. Я. Психолого-педагогічна готовність педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання. - C. 81-88.
  15. Співак В. І. Особливості консультування підлітків з вадами особистісного розвитку. - C. 88-93.
  16. Співак Я. О. Екологічна освіта та екологічне виховання як психолого-педагогічна проблема. - C. 93-100.
  17. Стельмах С. С., Ясінський В. П. Попередження та подолання насильства в загальноосвітніх закладах: зарубіжний досвід. - C. 101-107.
  18. Федоренко О. Ф. До питання про впровадження інклюзивного навчання учнів з особливостями психофізичного розвитку: теоретико-методологічні засади. - C. 108-115.
  19. Ханзерук Л. О., Карпенко О. В. Науково-практичний досвід М.В.Рождественської в аспекті історико-педагогічного аналізу проблеми навчання і виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату в Україні. - C. 115-121.
  20. Шульженко Д. І., Шульженко О. Є. Емоційна стабільність як чинник фахової готовності студентів-спеціальних психологів. - C. 122-131.
  21. Щербина В. Б. Психологічна корекція відхилень у поведінці особистості. - C. 132-140.
  22. Ясінко Н. І. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнями з особливими освітніми потребами, в умовах загальноосвітніх закладів. - C. 140-146.
  23. Логопедія

  24. Беляк О. А. Организация педагогической коррекции нарушений речевого развития у детей раннего возраста. - C. 147-153.
  25. Бєлова О. Б. Психолого-педагогічні умови попередження агресії у молодших школярів з ПМР. - C. 154-162.
  26. Боброва Е. П. Образовательная интеграция как условие формирования речекоммуникативных умений у дошкольников. - C. 162-171.
  27. Гаврилова Н. С. Методика постановки звука -и-. - C. 172-178.
  28. Галущенко В. І. Використання комплексно-інноваційних заходів корекції дизартрічних розладів у дітей старшого дошкільного віку. - C. 178-185.
  29. Голуб Н. М. Використання текстів-діалогів при корекції недоліків читання у молодших школярів з порушеннями психо-мовленнєвого розвитку. - C. 185-196.
  30. Гриненко О. М. Використання прийому поморфемного письма та читання у процесі вивчення молодшими школярами з ТПМ розділу "Будова слова". - C. 196-203.
  31. Дроздова Н. В., Вепрева А. В. К проблеме формирования вопросительных высказываний у старших дошкольников с общим недоразвитием речи. - C. 204-209.
  32. Душка А. Л. Проблеми корекції недоліків розвитку у дітей із загальним недорозвитком мовлення в умовах дошкільної спеціальної освітньої установи. - C. 210-218.
  33. Журавльова Л. С. Методичні аспекти подолання заїкання в практиці корекційної педагогіки. - C. 219-226.
  34. Камінська Ю. В. Подолання темпо-ритмічних порушень у дітей дошкільного віку: аналіз проблеми. - C. 226-234.
  35. Карачевцева И. Н. Профилактика "бездумного" чтения у старших дошкольников с нарушением речи. - C. 234-242.
  36. Кижло И. В. Психолого-педагогические аспекты формирования темпо-ритмической стороны речи у учащихся с тяжелыми нарушениями речисредствами логопедической ритмики. - C. 242-249.
  37. Козинець О. В. До історії вивчення проблеми заїкання: період античності. - C. 249-257.
  38. Кондукова С. В. Роль игры в воспитательном процессе дошкольников с ОНР. - C. 257-264.
  39. Конопляста С. Ю. Сучасні дослідження комплексної діагностики та корекції психомовленєвого розвитку осіб із вродженою піднебінною патологією. - C. 265-274.
  40. Лактюшина Т. Л., Логвинова Л. Л., Попова О. М. Логопедична робота з розвитку фонаційного дихання у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. - C. 275-282.
  41. Лисенко О. В. Окремі аспекти застосування піскової терапії як засобу логопедичного впливу у роботі з молодшими школярами. - C. 282-289.
  42. Лісова Л. І. До питання про порівняльний аналіз процесу розв’язання арифметичних задач різними категоріями молодших школярів та причини, що їх обумовлюють. - C. 289-298.
  43. Медведєва М. А. Теоретичні засади проблеми навчання письму учнів 2-4 класів з тяжкими порушеннями мовлення. - C. 298-305.
  44. Мороз Л. В., Мимоход Я. В. Динаміка стану артикуляційної та мімічної моторики у дошкільників зі стертою формою дизартрії протягом корекційно-логопедичної роботи. - C. 305-312.
  45. Науменко О. А., Мельникова Ю. В. Деятельностный подход в формировании количественных представлений у старших дошкольников с общим недоразвитием речи. - C. 313-319.
  46. Осадча Т. М. Пcихологічний супровід дітей дошкільного віку з порушенням голосу органічного генезу в отоларингологічному відділенні. - C. 320-327.
  47. Притиковська С. Д. Удосконалення корекційно-виховної роботи у дошкільному закладі компенсуючого типу засобами особистісно-орієнтованого навчання. - C. 327-334.
  48. Сильченко В. В. Комунікативний розвиток дитини як першопочаткова ланка у шкільному навчанні. - C. 334-341.
  49. Тенцер Л. В. До проблеми формування мовних понять у молодших шкоярів із порушеннями писемного мовлення в системі навчання початкового курсу української мови. - C. 341-349.
  50. Ткач О. М. Методи дослідження семантичних полів слів. - C. 350-357.
  51. Федорович Л. О. Врахування вікової динаміки розвитку мовлення у дітей раннього віку в підготовці майбутніх логопедів. - C. 357-369.
  52. Хабарова С. П., Вахобжонова З. Б. Теоретический анализ проблемы формирования коммуникативных умений у дошкольников с тяжелыми нарушениями речи в условиях образовательной интеграции. - C. 369-375.
  53. Хоменко С. О. Проблема мовленнєвого розвитку дітей раннього віку в педагогічних системах минулого. - C. 375-384.
  54. Шеремет М. К. Взаємодія і взаємозв’язок аналізаторних сиситем. - C. 384-389.
  55. Шереметьева Е. В. Общение родителей с детьми третьего года жизни, имеющими отклонения речевого развития. - C. 389-396.
  56. Тищенко В. В. Загальний недорозвиток мовлення: перспективи подальших досліджень. - C. 396-405.
2013
Вип. 23(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського