Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2012/20(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка
.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Олігофренопедагогіка

  4. Беркетова М. Г. Шляхи організації сенсомоторного розвитку дітей раннього віку з синдромом дауна в процесі ігрової діяльності. - C. 8-16 .
  5. Бистров А. Є. Індивідуально-психологічні особливості розумово відсталого підлітка як віктимізуючі фактори його поведінки. - C. 16-25.
  6. Гаврилов О. В. Особливості розвитку психічних процесів (увага, пам’ять, моторика, емоційно-вольова сфера) дітей з помірною розумовою вдсталістю. - C. 25-33.
  7. Гайдукевич М. А. Символічна форма комунікації у дітей з порушенням інтелекту. - C. 34-41.
  8. Гаман А. М., Харькова Т. М. Правова освіченість - важливий аспект у запобіганні девіантної поведінки в дітей з інтелектуальною недостатністю. - C. 42-48.
  9. Геращенко С. І. Особливості розвитку монологічного мовлення розумово відсталих учнів 5-6 класів. - C. 49-54.
  10. Гончарук Н. М. Особливості міжособистісних взаємостосунків та спілкування розумово відсталих школярів в умовах шкільної групи. - C. 54-67.
  11. Дмитрієва І. В., Співак Я. О. Дослідження рівня сформованості екологічної культури учнів спеціальної школи. - C. 67-75.
  12. Долженко А. І. Основні напрями вивчення соціально-трудової адаптації учнів молодших класів допоміжної школи. - C. 75-81.
  13. Захарова Ю. В. Теоретичне обгрунтування розробки програмно-методичного забезпечення факультативних занять для старших класів першого відділення допоміжної школи (школи-інтернату). - C. 82-89.
  14. Ільченко А. М. Психолого-педагогічна корекція розумо-вого розвитку дітей молодшого шкільного віку. - C. 90-98.
  15. Ковиліна В. Г. Основні напрями корекційно-педагогічної роботи з батьками, які виховують малюка з вадами психофізичного розвитку. - C. 99-106.
  16. Косенко Ю. М. Ретроспектива використання дидактичних ігор у навчанні історії дітей з вадами інтелекту. - C. 106-114.
  17. Кравець Н. П. Корекційна спрямованість читацької компетентності розумово відсталих учнів. - C. 114-123.
  18. Лапшина Л. М. Дані нейрофізіологічного обстеження дітей з порушенням інтелекту в структурі надання їм комплексної медико-психолого-педагогічної допомоги. - C. 124-132.
  19. Ляшенко О. М. Принципи організації занять з підготовки домашніх завдань в корекційній (допоміжній) школі. - C. 132-137.
  20. Макавчик І. Ю. Трансформації в змісті освіти дітей з інтелектуальною недостатністю в умовах диференціації системи спеціальної освіти БРСР (1950-і рр. – 1990-і рр.). - C. 138-145.
  21. Науменко О. А., Рак Н. Г. Особливості ігрового заміщення у старших дошкільників з інтелектуальною недостатністю. - C. 145-153.
  22. Номовир И. Г. Корекційно-педагогічна робота з розвитку усного мовлення на основі глобального читання у дітей 2-3 років з синдромом Дауна. - C. 153-160.
  23. Посвістак О. М. Формування мовленнєвої комунікативної компетенції у розумово відсталих дітей початкової школи. - C. 161-169.
  24. Рагель Е. Н. Теоретичні аспекти формування комуні-кативних умінь в учнів молодших класів з інтелектуальною недостатністю. - C. 170-177.
  25. Савицький А. М. Особливості раннього розвитку дітей з синдромом Дауна. - C. 178-185.
  26. Сімко А. В. Особливості застосування порівнево-збалансованої програми корекції психомоторики дітей-олігофренів 6-7 років. - C. 186-197.
  27. Тарасенко Н. В. Корекційна спрямованість роботи над словосполученням як засіб розвитку усного та писемного мовлення учнів старших класів спеціальної школи. - C. 198-205.
  28. Хруль О. С. Організація і зміст роботи з формування допоміжної поведінки у старшокласників з інтелектуальною недостатністю. - C. 205-213.
  29. Чалчинська Н. О. Педагогічна і наукова спадщина І.Г. Єременка, як складова теорії та практики вітчизняної олігофренопедагогіки. - C. 214-223.
  30. Чеботарьова О. В. Удосконалення змісту спеціальної дошкільної освіти для дітей з розумовою відсталістю. - C. 223-229.
  31. Якуба А. М. Аналіз особливостей комунікативної діяльності підлітків з розумовою відсталістю. - C. 229-237.
  32. Інші нозології

  33. Башкірова І. Л. Педагогічна робота з батьками в умовах спеціальної дошкільної установи для дітей з порушеннями зору: стан, перспективи розвитку. - C. 238-244.
  34. Бойко Г. М. Технологія реалізації системи психолого-педагогічного супроводу спортивної діяльності плавців із порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 245-254.
  35. Вержбицька Т. Н., Кононович О. А. Особливості дотикової діяльності тотально сліпих молодших школярів. - C. 254-261.
  36. Глущенко І. І. Дослідження особливостей актуалізації лексичного досвіду учнями із ЗПР. - C. 261-267.
  37. Дмітрієва О. І. Дослідження стану сформованості правових переконань старшокласників з порушеннями слуху. - C. 267-274.
  38. Дорошенко О. М., Кашуба Л. В. Лінгводидактичні орієнтири розвитку мовлення молодших школярів із вадами слуху. - C. 275-282.
  39. Єжова Т. Є. Білінгвістичне навчання як ресурс формування культурної самобутності глухих дітей. - C. 282-290.
  40. Заплатинська А. Б. Напрями формування та корекції процесів сенсорної інтеграції у дітей із церебральним паралічем. - C. 291-299.
  41. Калініна Т. С. Особливості роботи психолога з дітьми із ЗПР у спеціальному освітньому закладі. - C. 299-306.
  42. Кобель І. Соціалізація глухих та слабочуючих дітей із труднощами у навчанні в інклюзивному освітньому середовищі. - C. 307-319.
  43. Кривоногова О. В. Аналіз провідних психологічних чинників виникнення опійної наркозалежності у підлітків. - C. 319-329.
  44. Кулєша Є. Динамічна оцінка теоретичних основ і опис завдання. - C. 330-339.
  45. Лепех Х. В. Психологічна готовність до школи дітей з аутизмом. - C. 339-346.
  46. Марчук Т. Психолого-педагогічні засади вивчення рідної мови учнями початкової школи інтенсивної педагогічної корекції. - C. 347-356.
  47. Мілевська О. П. Предикативні схеми як методичний прийом формування розуміння текстів в учнів із затримкою психічного розвитку. - C. 356-364.
  48. Мога М. Д. Методичні особливості адаптивного фізичного виховання дітей із спастичними формами ДЦП. - C. 365-373.
  49. Науменко Д. Е. Особливості діагностування шкільної тривожності в молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 373-380.
  50. Омельченко І. М. Простір комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку: структура, чинники недорозвитку, умови формування. - C. 380-389.
  51. Пічугіна Т. В., Будзько А. О. Використання психологічної компоненти для виявлення шкільної дезадаптації дітей. - C. 390-400.
  52. Полещук С. В., Горохова Т. С., Шатохіна В. С. Стан сформованості різних видів діяльності дітей зі складною структурою дефекту. - C. 400-407.
  53. Русакович І. К., Сафонова Ю. М. Моральне виховання молодших глухих школярів в системі корекційних занять: ресурси і приорітети в умовах зміни освітніх парадигм. - C. 408-417.
  54. Смоліна О. С. Теоретичні основи виховної моделі суб’єкт-суб’єктних відносин у роботі з дітьми із затримкою психічного розвитку. - C. 418-425.
  55. Сухоніна Н. С. Вивчення деяких особливостей чуттєвого сприймання молодших школярів зі зниженим зором. - C. 425-432.
  56. Ужченко І. Ю., Кукса Е. В. Особливості цілепокладання в навчальній діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 432-440.
  57. Феклістова С. Н., Коляда О. П. Особливості зв’язного мовлення молодших школярів з порушеннями слуху. - C. 441-445.
  58. Шевцов А. Г., Єфименко М. М. Корекція рухової сфери дітей дошкільного віку з використанням психічних структур колективного несвідомого. - C. 446-455.
  59. Шилович Е. А. Навчання розв’язуванню простих задач учнями з порушеннями слуху. - C. 455-462.
2012
Вип. 20(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського