Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68849:соц.-пед./2012/20(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.- Кам'янець-Подільський. Серія, Соціально-педагогічна- Титул.
- Зміст.
Олігофренопедагогіка
- Беркетова М. Г. Шляхи організації сенсомоторного розвитку дітей раннього віку з синдромом дауна в процесі ігрової діяльності. - C. 8-16 .
- Бистров А. Є. Індивідуально-психологічні особливості розумово відсталого підлітка як віктимізуючі фактори його поведінки. - C. 16-25.
- Гаврилов О. В. Особливості розвитку психічних процесів (увага, пам’ять, моторика, емоційно-вольова сфера) дітей з помірною розумовою вдсталістю. - C. 25-33.
- Гайдукевич М. А. Символічна форма комунікації у дітей з порушенням інтелекту. - C. 34-41.
- Гаман А. М., Харькова Т. М. Правова освіченість - важливий аспект у запобіганні девіантної поведінки в дітей з інтелектуальною недостатністю. - C. 42-48.
- Геращенко С. І. Особливості розвитку монологічного мовлення розумово відсталих учнів 5-6 класів. - C. 49-54.
- Гончарук Н. М. Особливості міжособистісних взаємостосунків та спілкування розумово відсталих школярів в умовах шкільної групи. - C. 54-67.
- Дмитрієва І. В., Співак Я. О. Дослідження рівня сформованості екологічної культури учнів спеціальної школи. - C. 67-75.
- Долженко А. І. Основні напрями вивчення соціально-трудової адаптації учнів молодших класів допоміжної школи. - C. 75-81.
- Захарова Ю. В. Теоретичне обгрунтування розробки програмно-методичного забезпечення факультативних занять для старших класів першого відділення допоміжної школи (школи-інтернату). - C. 82-89.
- Ільченко А. М. Психолого-педагогічна корекція розумо-вого розвитку дітей молодшого шкільного віку. - C. 90-98.
- Ковиліна В. Г. Основні напрями корекційно-педагогічної роботи з батьками, які виховують малюка з вадами психофізичного розвитку. - C. 99-106.
- Косенко Ю. М. Ретроспектива використання дидактичних ігор у навчанні історії дітей з вадами інтелекту. - C. 106-114.
- Кравець Н. П. Корекційна спрямованість читацької компетентності розумово відсталих учнів. - C. 114-123.
- Лапшина Л. М. Дані нейрофізіологічного обстеження дітей з порушенням інтелекту в структурі надання їм комплексної медико-психолого-педагогічної допомоги. - C. 124-132.
- Ляшенко О. М. Принципи організації занять з підготовки домашніх завдань в корекційній (допоміжній) школі. - C. 132-137.
- Макавчик І. Ю. Трансформації в змісті освіти дітей з інтелектуальною недостатністю в умовах диференціації системи спеціальної освіти БРСР (1950-і рр. – 1990-і рр.). - C. 138-145.
- Науменко О. А., Рак Н. Г. Особливості ігрового заміщення у старших дошкільників з інтелектуальною недостатністю. - C. 145-153.
- Номовир И. Г. Корекційно-педагогічна робота з розвитку усного мовлення на основі глобального читання у дітей 2-3 років з синдромом Дауна. - C. 153-160.
- Посвістак О. М. Формування мовленнєвої комунікативної компетенції у розумово відсталих дітей початкової школи. - C. 161-169.
- Рагель Е. Н. Теоретичні аспекти формування комуні-кативних умінь в учнів молодших класів з інтелектуальною недостатністю. - C. 170-177.
- Савицький А. М. Особливості раннього розвитку дітей з синдромом Дауна. - C. 178-185.
- Сімко А. В. Особливості застосування порівнево-збалансованої програми корекції психомоторики дітей-олігофренів 6-7 років. - C. 186-197.
- Тарасенко Н. В. Корекційна спрямованість роботи над словосполученням як засіб розвитку усного та писемного мовлення учнів старших класів спеціальної школи. - C. 198-205.
- Хруль О. С. Організація і зміст роботи з формування допоміжної поведінки у старшокласників з інтелектуальною недостатністю. - C. 205-213.
- Чалчинська Н. О. Педагогічна і наукова спадщина І.Г. Єременка, як складова теорії та практики вітчизняної олігофренопедагогіки. - C. 214-223.
- Чеботарьова О. В. Удосконалення змісту спеціальної дошкільної освіти для дітей з розумовою відсталістю. - C. 223-229.
- Якуба А. М. Аналіз особливостей комунікативної діяльності підлітків з розумовою відсталістю. - C. 229-237.
Інші нозології
- Башкірова І. Л. Педагогічна робота з батьками в умовах спеціальної дошкільної установи для дітей з порушеннями зору: стан, перспективи розвитку. - C. 238-244.
- Бойко Г. М. Технологія реалізації системи психолого-педагогічного супроводу спортивної діяльності плавців із порушеннями опорно-рухового апарату. - C. 245-254.
- Вержбицька Т. Н., Кононович О. А. Особливості дотикової діяльності тотально сліпих молодших школярів. - C. 254-261.
- Глущенко І. І. Дослідження особливостей актуалізації лексичного досвіду учнями із ЗПР. - C. 261-267.
- Дмітрієва О. І. Дослідження стану сформованості правових переконань старшокласників з порушеннями слуху. - C. 267-274.
- Дорошенко О. М., Кашуба Л. В. Лінгводидактичні орієнтири розвитку мовлення молодших школярів із вадами слуху. - C. 275-282.
- Єжова Т. Є. Білінгвістичне навчання як ресурс формування культурної самобутності глухих дітей. - C. 282-290.
- Заплатинська А. Б. Напрями формування та корекції процесів сенсорної інтеграції у дітей із церебральним паралічем. - C. 291-299.
- Калініна Т. С. Особливості роботи психолога з дітьми із ЗПР у спеціальному освітньому закладі. - C. 299-306.
- Кобель І. Соціалізація глухих та слабочуючих дітей із труднощами у навчанні в інклюзивному освітньому середовищі. - C. 307-319.
- Кривоногова О. В. Аналіз провідних психологічних чинників виникнення опійної наркозалежності у підлітків. - C. 319-329.
- Кулєша Є. Динамічна оцінка теоретичних основ і опис завдання. - C. 330-339.
- Лепех Х. В. Психологічна готовність до школи дітей з аутизмом. - C. 339-346.
- Марчук Т. Психолого-педагогічні засади вивчення рідної мови учнями початкової школи інтенсивної педагогічної корекції. - C. 347-356.
- Мілевська О. П. Предикативні схеми як методичний прийом формування розуміння текстів в учнів із затримкою психічного розвитку. - C. 356-364.
- Мога М. Д. Методичні особливості адаптивного фізичного виховання дітей із спастичними формами ДЦП. - C. 365-373.
- Науменко Д. Е. Особливості діагностування шкільної тривожності в молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 373-380.
- Омельченко І. М. Простір комунікативної діяльності дошкільників із затримкою психічного розвитку: структура, чинники недорозвитку, умови формування. - C. 380-389.
- Пічугіна Т. В., Будзько А. О. Використання психологічної компоненти для виявлення шкільної дезадаптації дітей. - C. 390-400.
- Полещук С. В., Горохова Т. С., Шатохіна В. С. Стан сформованості різних видів діяльності дітей зі складною структурою дефекту. - C. 400-407.
- Русакович І. К., Сафонова Ю. М. Моральне виховання молодших глухих школярів в системі корекційних занять: ресурси і приорітети в умовах зміни освітніх парадигм. - C. 408-417.
- Смоліна О. С. Теоретичні основи виховної моделі суб’єкт-суб’єктних відносин у роботі з дітьми із затримкою психічного розвитку. - C. 418-425.
- Сухоніна Н. С. Вивчення деяких особливостей чуттєвого сприймання молодших школярів зі зниженим зором. - C. 425-432.
- Ужченко І. Ю., Кукса Е. В. Особливості цілепокладання в навчальній діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 432-440.
- Феклістова С. Н., Коляда О. П. Особливості зв’язного мовлення молодших школярів з порушеннями слуху. - C. 441-445.
- Шевцов А. Г., Єфименко М. М. Корекція рухової сфери дітей дошкільного віку з використанням психічних структур колективного несвідомого. - C. 446-455.
- Шилович Е. А. Навчання розв’язуванню простих задач учнями з порушеннями слуху. - C. 455-462.
| 2012 | | Вип. 20(2)
|
|
|
|