Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж44000/2016/14/4(contin.)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Problems and perspectives in management
: intern. research j..- Sumy
Problemy i perspektyvy menedzhmentu

  1. Title.
  2. Contents.
  3. Maleka M., Motsima T., Matang R., Lekgothoane P. Comparing residents’ perceptions in townships and suburbs regarding service delivery by municipality under administration. - C. 137-144.
  4. Pila M. M., Schultz C., Dachapalli L.-A. P. Factors related to succession planning in a government department in Gauteng. - C. 145-153.
  5. van Scheers L. Managing the risk of the community engagement project: SME managerial skills transfer project at UNISA. - C. 154-158.
  6. Naong T. The moderating effect of skills development transfer on organizational commitment – a case-study of Free State TVET colleges. - C. 159-169.
  7. Worku Z. Developmental obstacles adversely affecting emerging contractors in the construction industry of Limpopo province. - C. 170-180.
  8. Telizhenko A., Halynska Y. Risks in the formation of collaboration alliance of the redistribution natural rental income. - C. 181-185.
  9. Soke B. V., Wiid J. A. Small-business marketing in Soweto, the importance of the human touch. - C. 186-193.
  10. Sibanda J. J., Manda D. C. Symptoms of accounting practices that contribute to small business failures. - C. 194-202.
  11. Tengeh R. K. Entrepreneurial resilience: the case of Somali grocery shop owners in a South African township. - C. 203-211.
  12. Sipho M. S. Planning of marketing communication strategies by car dealerships. - C. 212-220.
  13. Nenzhelele T. E. Factors that influence ethical and legal practice of competitive intelligence in the property sector a conceptual model. - C. 221-229.
  14. Seeletse S. M. Demarketing strategy to develop perceived product reputation: applications in three distinct environments. - C. 230-235.
  15. Augustine U., Chinwe O., Anthony I., Ukpere W. Economic and social issues related to foreign land grab and capacity building in Zambian Agricultural economy. - C. 236-246.
  16. Cant M. C. The perceived value of advice given to SMMEs at events: catalyst for action or despondency?. - C. 247-255.
  17. Uys P., Bisschoff C. Identifying consumer buying preferences of beef. - C. 256-263.
  18. Hontar D., Opeshko N., Kolodizieva S. Forecasting the development of leasing market (on the example of Ukraine). - C. 264-272.
2016
Vol. 14
Iss. 4(contin.)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського