Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж44000/2015/13/2(spec.iss.1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Problems and perspectives in management
: intern. research j..- Sumy
Problemy i perspektyvy menedzhmentu

  1. Title.
  2. Contents.
  3. Rijamampianina R. Factors influencing the entry mode of South African retailers expanding into Africa. - C. 400-409.
  4. Lekhanya L. M. Key internal factors affecting the small, medium and micro enterprises (SMMEs) marketing strategies in rural South Africa. - C. 410-417.
  5. Dzansi D. Y., Rambe P., Coleman W. J. Enhancing new venture creation success in South Africa: a project management perspective. - C. 418-426.
  6. Gachie W., Govender D. W. Role of higher education institutions in private sector human capital development within a national system of innovation. - C. 427-435.
  7. Zondi W. B., Nzimakwe T. I., Naidoo V., Munapo E. Employee performance management and development within the regional hospitals in the KwaZulu-Natal Department of Health. - C. 436-443.
  8. Cant M. C., Wiid J. A., Hung Y.-T. Internet-based ICT usage by South African SMEs: are the benefits within their reach?. - C. 444-451.
  9. Penceliah D. S., Noel D. T., Adat N. Customer satisfaction within pharmacies in a supermarket: a South African perspective. - C. 452-459.
  10. van Graan J., Ukpere W. I. Restructuring police organizations: the significance of global experiences for the South African police service. - C. 460-469.
  11. Dzansi D. Y., Okyere F. Attitude of South African small businesses towards business social responsibility (BSR): an exploratory study. - C. 470-481.
  12. Oodith D., Parumasur S. B. Call centre ease of communication in customer service delivery: an asset to managing customers’ needs?. - C. 482-494.
  13. Amolo J., Migiro S. O. An entrepreneurial flair development: the role of an ecosystem. - C. 495-505.
  14. Bophela N. R., Govender P. Employee assistance programs (EAPs): tools for quality of work life. - C. 506-514.
2015
Vol. 13
Iss. 2(spec.iss.1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського