Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2022/7-8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Савчук Б., Ковальчук В. Коучингові техніки роботи з цінностями та особливості їхнього використання в підготовці майбутніх фахівців у ЗВО. - C. 7-11.
  4. Щербяк Ю. Використання технології коучингу у формуванні когнітивної гнучкості майбутнього менеджера освіти. - C. 11-16.
  5. Цегельник Т. Характеристика мотиваційного компонента готовності майбутніх вихователів до професійної діяльності в інклюзивних групах закладів дошкільної освіти. - C. 16-20.
  6. Синевич І. Акмеологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 21-24.
  7. Мартинюк А. Педагогічні умови формування диригентсько-хорової виконавської майстерності майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 25-28.
  8. Мартинюк Т. Формування християнського світогляду школярів у процесі опанування змісту інтегрованого курсу "Мистецтво". - C. 29-33.
  9. Гриник І. Роль сім’ї у духовно-моральному вихованні особистості дитини. - C. 34-38.
  10. Качур Б., Качур М. Професійна культура менеджера освіти в умовах полікультурного регіону: теоретичний вимір. - C. 39-43.
  11. Кобильник Т. Методичні особливості навчання вбудованих структур даних мови Python. - C. 44-48.
  12. Загура Ф. Професійна діяльність викладачів фізичного виховання у закладах вищої освіти: нормативно-правовий дискурс. - C. 48-52.
  13. Савлук О. Комп’ютерна графіка: можливості інформаційних технологій у системі вищої освіти. - C. 52-56.
  14. Білик О., Король Н., Куцик О. Професійна компетентність учителя початкових класів в умовах сучасних викликів. - C. 57-61.
  15. Василиків І. Розвиток ІКТ-компетентності вчителів початкових класів в процесі безперервної освіти. - C. 61-65.
  16. Білавич Г., Багрій М., Гречаник Н. Професійна підготовка фахівців економічної галузі крізь вимір концепції економічного націоналізму. - C. 66-71.
  17. Атрощенко Т., Яцура М. Наукові проєкції феномену "професійна культура". - C. 72-76.
  18. Піддячий В. Розвиток гнучких навичок фахівців в умовах змін ринку праці. - C. 77-83.
  19. Кобрій О., Брода М. Європейський вимір у визначенні змістових напрямів модернізації освітнього процесу у закладах вищої освіти України. - C. 83-88.
  20. Оршанський Л., Мельник Г., Ліщинська-Кравець Г. Педагогічна система фахової підготовки майбутніх учителів технологій у галузі народного декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 88-93.
  21. Ковальчук В., Маханець М. Поняття "професійної підготовки вчителя": історичний та модернізаційний аспекти. - C. 94-99.
  22. Колісник-Гуменюк Ю. Науково-методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх викладачів професійно-художніх дисциплін. - C. 100-107.
  23. Гриценко Л., Срібна Ю. Методика реалізації інтегративного підходу в шкільній технологічній освіті. - C. 107-113.
  24. Захарова Г., Запорожченко Т. Формування математичної компетентності молодших школярів засобами інформаційних технологій. - C. 113-118.
  25. Кухтяк О. Аналіз підходу до формування змісту завдань складових єдиного фахового вступного випробування. - C. 118-121.
  26. Матвеєва Н., Матішак М., Дмитрів Р. Використання рухливих ігор у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 122-127.
  27. Крищук Б., Олицька О. Управління освітою в контексті наукових поглядів М. Дарманського. - C. 127-132.
  28. Овчаренко Л. Теорія можливих світів як потенційний чинник структуризації художнього тексту. - C. 133-137.
  29. Бардадим О. Формування інформаційно-цифрової компетентності викладачів природничих наук: інтегрований підхід. - C. 138-144.
  30. Олійник О. Тайм-менеджмент як інструмент розвитку інноваційної компетентності вчителя. - C. 145-150.
  31. Ліпчевська І. Визначення сутності вмінь візуалізації навчальної інформації майбутніх учителів початкової школи. - C. 151-155.
  32. Cюй Ш. Вплив глобалізації на творчу діяльність оперно-симфонічних диригентів. - C. 156-159.
  33. Йокоб А. Професійний імідж майбутніх вихователів закладу дошкільної освіти як проблема психолого-педагогічних студій. - C. 159-162.
  34. Дай Ч., Цзю Д. Нові підходи й особливості професійної підготовки майбутніх фахівців з дизайну у КНР. - C. 163-168.
2022
№ 7-8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського