Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2022/3-4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Молодь і ринок : щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич Molodʹ ì rinok- Титул.
- Зміст.
- Гедзик A., Сусла H. Методичні особливості підготовки майбутніх педагогів професійного навчання до читання креслень. - C. 6-9.
- Терещук Г., Біницька К. Глокалізація як сучасний і перспективний напрям розвитку системи освіти вчителів. - C. 10-14.
- Ребенок В. Методологічні основи застосування інформаційно-комунікаційних технологій майбутніми викладачами професійної підготовки у закладі вищої освіти. - C. 14-19.
- Гершуненко О., Шпак О., Примаченко Н. Вікові особливості формування громадянської активності старшокласників. - C. 20-24.
- Авраменко О., Нищак І., Ярошик Я. Особливості використання електронного підручника як засобу підготовки майбутніх учителів інформатики до медіаосвітньої діяльності. - C. 24-29.
- Гомонюк О. Особливості формування соціально-комунікативної компетентності майбутніх офіцерів в освітньому процесі ВВНЗ. - C. 29-34.
- Андрощук І. Комунікативна компетентність як важливий засіб ефективної взаємодії учасників освітнього процесу. - C. 34-38.
- Шквир О., Ксьондзик Л. Технологія розвитку критичного мислення молодших школярів: авторський проєкт. - C. 39-43.
- Зданевич Л., Атрощенко Т. Крос-культурний менеджмент в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти: сучасні виклики. - C. 44-48.
- Ісаєва О., Шайнер Г. Дистанційне навчання студентів-медиків у кризових умовах. - C. 49-53.
- Кушнірук С., Дубровіна І., Шевченко А. Організація проєктної діяльності у підготовці майбутнього івент-педагога: практичний аспект. - C. 53-60.
- Рожко-Павлишин Т., Перхайло Н. Softskills як умова ефективної професіоналізації майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти. - C. 61-66.
- Kalashnik N., Kravchenko V., Osipenko N. Realization of the level of social and cultural competence in the educational environment. - C. 67-72 .
- Житнухіна К. Категорія відповідального ставлення до майбутньої професії студентів педагогічних університетів: теоретико-методологічний аспект. - C. 72-77.
- Кишакевич С., Стець Г. Саунд як індивідуальна форма звучання голосу. - C. 78-82.
- Мельник-Шеремета О. Сучасні педагогічні технології у сфері професійної підготовки магістрів медицини. - C. 83-87.
- Чемоніна Л. Медіаграмотність майбутніх учителів початкової школи: практичний аспект. - C. 87-92.
- Лозинська С., Калагурка Н. Співпраця закладу дошкільної освіти і сім’ї у вихованні дітей дошкільного віку на сучасному етапі. - C. 92-96.
- Кобильник Т., Когут У., Сікора О., Жидик В. Деякі проблемні аспекти навчання основ алгоритмізації та програмування у школі. - C. 97-101.
- Піц І., Студенець О. Ефективні шляхи удосконалення післядипломної педагогічної освіти вчителів початкової школи на сучасному етапі розвитку освітньої системи України. - C. 102-106.
- Свйонтик О. Індивідуальний підхід до дитини в застосуванні технології раннього навчання. - C. 107-113.
- Кива В. Кібергігієна викладачів системи військової освіти. - C. 114-119.
- Черняк Є., Міщенко С. Семантичне засвоєння дитячого фортепіанного репертуару в контексті творчого розвитку піаніста-інструменталіста. - C. 120-126.
- Шетеля Н. Зміст аксіологічної компетентності у контексті культурно-мистецької освіти. - C. 127-132.
- Човрій С. Становлення і розвиток Ужгородської греко-католицької жіночої учительської семінарії (1902–1944). - C. 133-138.
- Алєксєєв О. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до диференціації та індивідуалізації фізичного виховання учнів. - C. 138-145.
- Юник І. Специфіка бренд-комунікації викладача вишу зі студентською цільовою аудиторією. - C. 146-152.
- Турянський П. Поезія Тараса Шевченка у вокальній творчості українських композиторів. - C. 153-158.
- Сятецький К. Постать Михайла Головащенка в контексті дослідження творчості видатних українських співаків: Соломії Крушельницької, Олександра Мишуги і Модеста Менцинського. - C. 159-163.
- Бєліков І. Методика формування організаційної компетентності у майбутніх офіцерів – фахівців із фізичної культури і спорту Збройних сил України. - C. 164-172.
- Кузьміна І. Шляхи формування патріотичної свідомості студентської молоді через дослідження фольклорної спадщини Лесі Українки та Ігоря Стравінського (на прикладі драми-феєрії "Лісова пісня” та "Весна священна”). - C. 173-177.
- Поліщук А. Формування позитивної мотивації до вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням майбутніми аграрними інженерами. - C. 178-183.
- Габрусєва Н. Дослідження професійної відповідальності та асертивності студентів технічних спеціальностей як ресурсів продуктивних копінг-стратегій. - C. 184-190.
- Лисенко Л. Актуальні проблеми організації моніторингу навчальних досягнень учнів із трудового навчання в закладах загальної середньої освіти. - C. 190-195 .
- Зінорук А. Сутність поняття "комунікативні уміння”. - C. 196-201.
- Баніт О. Творча складова професійної підготовки майбутніх журналістів. - C. 201-205.
| 2022 | | № 3-4 (201-202)
|
|
|
|