Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22620/2015/1-3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Директор школи, ліцею, гімназії
: всеукр. наук.-пр. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. Кремень В. Освіта і майбутнє України: точки перетину. - C. 6-11.
  3. Ватковська М. Освіта як фактор становлення "суспільства знання". - C. 12-18.
  4. Романенко М. Духовність як складова змісту та цілей постсучасної освітньої діяльності: на перетині релігійних та світських духовних цінностей. - C. 19-25.
  5. Середня В. Специфіка духовності як філософсько-освітня проблема. - C. 26-32.
  6. Кушнікова С. Філософсько-освітні ідеї гуманізму та гуманізація сучасної освіти. - C. 33-40.
  7. Рогова О. Час, моральність, дитина. - C. 41-44.
  8. Братанич Б. Просторовий вибір медіа-освіти. - C. 45-50.
  9. Романенко К. Маркетинг як складова філософсько-освітнього знання: методологічний аспект. - C. 51-57.
  10. Осадчий І. Макропараметри стану освітніх систем і принцип невизначеності. - C. 58-62.
  11. Асаєва В. Мультикультурність та мультилінгвізм як чинники модернізації сучасної освітньої системи. - C. 63-67.
  12. Камишин В. Проектування освітньо-інформаційного середовища ідентифікації і розвитку обдарованості. - C. 68-75.
  13. Довгаль С. Медіа-освітній простір як простір трансляції цінностей. - C. 76-82.
  14. Сагуйченко В. Нова філософія навчального плану в системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 83-89.
  15. Овчаренко Н. Самоактуалізація та самореалізація особистості у практичному освітньому процесі постсучасного зразка. - C. 90-96.
  16. Петренко Н. Медіа-освітній простір як середовище розвитку та соціалізації особистості у медіа-культурі. - C. 97-102.
  17. Висоцька О. Випереджаюча освіта для сталого розвитку: теоретико-методологічні засади. - C. 103-107.
  18. Струкова Т. Превентивний потенціал освітньої діяльності. - C. 108-112.
  19. Коломієць Д. Освітня комунікація в електронному інформаційному просторі. - C. 113-118.
  20. Романовський С. Сучасна профільна освіта: як актуальну проблему вирішує київський ліцей "Інтелект". - C. 119-126.
  21. Філь О. Розвиваюча гра "Садиба" як технологія формування конкурентоздатності учнів молодших класів як майбутніх фахівців. - C. 127-135.
  22. Бойко Н. Психологічний вплив віртуального простору на комунікативну компетентність дитини молодшого підліткового віку. - C. 136-141.
  23. Кот М. Музична терапія як засіб виховання дитини з вадами розвитку. - C. 142-150.
  24. Виговська О. Нова педагогічна діяльність: практико-технологічні аспекти. Обґрунтування концептуальних змін. - C. 151-157.
  25. Ягоднікова В. Інноваційно-виховувальна компетентність педагога. - C. 158-162.
  26. Гуменюк В. Оцінка інноваційного потенціалу школи в контексті експертизи якості інноваційної діяльності. - C. 163-168.
  27. Литвиненко Н. Соціокультурна детермінованість маркетингового управління в освіті та його роль у становленні освітньої діяльності постсучасного зразка. - C. 170-176.
  28. Мірошниченко А. Методологія синергетики в управлінні інформаційними процесами та системами сучасної освіти. - C. 177-181.
  29. Вознюк А. Роль функції мотивації в діяльності керівника загальноосвітнього навчального закладу. - C. 182-186.
  30. Гірліна Н. Онтологічний вимір медіа-освітнього простору як об’єкта управління. - C. 187-193.
  31. Шевченко Т. Формування позитивного іміджу сучасного загальноосвітнього навчального закладу. З досвіду роботи. - C. 194-199.
  32. Сулима О. Музейний простір як інноваційний чинник створення духовно-інтелектуально-культурного середовища ліцею. Організаційна роль директора школи. - C. 200-207.
  33. Дудка В. Партнерство в освіті. - C. 208-213.
  34. Макаренко О., Лаврут О., Сєрікова Ж. "Учитель року 2015”: конкурсний рух педагогів-пріоритетне завдання управлінської діяльності освітян Донеччини. - C. 214-217.
  35. Волкова Н., Лорер М. Навчаємось енергозбереженню. - C. 218-219.
  36. Плешко Т. Плагіат і поурочний план: ваші запитання-наші відповіді. - C. 220-221.
  37. Акція "Старість в радість триває!. - C. 221.
  38. Наші ювіляри. - C. 222-223.
  39. Виговська О. Промовимо слово за освіту!. - C. 224.
2015
№ 1-3
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського