Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2015/9-10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Письменний В. Експериментальна модель "Школа культури здоров’я – Школа майбутнього в контексті європейської інтеграції України": зміст і напрями реалізації. - C. 3-10.
  4. Завалевський Ю., Бережна Т. Готовність учителя до формування здоров’я-збережувального середовища загальноосвітнього навчального закладу: сутність і структура. - C. 11-16.
  5. Лозенко О. Завдання органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо руху Шкіл сприяння здоров’ю. - C. 17-18.
  6. Сафронова Л. Мережа Шкіл сприяння здоров’ю м. Дніпропетровська: зміст діяльності і стратегічні напрями розвитку. - C. 19-20.
  7. Куций А. Філософсько-праксеологічні аспекти розвитку освітнього середовища Школи культури здоров’я. - C. 21-26.
  8. Стойко К. Комплексна програма засобів оздоровлення та формування висококультурної особистості: особливості впровадження. - C. 27-32.
  9. Кирилюк В. Діяльність мережі євроклубів як механізму інтеграції до європейського освітнього простору. - C. 33-37.
  10. Горожанкіна О. Організація науково-методичної роботи в експериментальному загальноосвітньому навчальному закладі "Школа культури здоров’я – Школа майбутнього". - C. 38-41.
  11. Алмазова О. Науково-педагогічний проект "Інтелект України": основні завдання і результативність упровадження в освітньому процесі підготовчого відділення. - C. 42-44.
  12. Дуда В. Формування готовності молодших школярів до продуктивної діяльності в середній і старшій ланках гімназії. - C. 45-48.
  13. Горяїнова Г. Програма "Я здоровий" у створенні здоров’я-збережувального середовища для дошкільнят. - C. 49-52.
  14. Горбатко В. Навчання фізики на основі методів модульно-розвивальної системи А.В. Фурмана. - C. 53-58.
  15. Чохелі І. Метод проектів як дієвий здоров’язбережувальний засіб формування активної творчої особистості на основі сценічного самовираження. - C. 59-63.
  16. Меєрович О. Інтерактивні технології на заняттях з інтегрованих предметів (українська словесність: українська мова, українська література, риторика) в 11-му гуманітарному профільному класі. - C. 64-67.
  17. Дубініна Н. Інноваційні технології навчання на заняттях з біології. - C. 68-72.
  18. Ярмоленко Т. Навчання для інформаційної доби: сучасні інноваційні технології в урочний та позаурочний час. - C. 73-76.
  19. Мединський О. Рольова гра як активний метод навчання французької мови у школі. - C. 77-79.
2015
№ 9-10 (1029-1030)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського