Бази даних

Наукова періодика України - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій

Пошуковий запит: (<.>I=Ж21341/2011/83/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ukrainian Biochemical Journal
: sci. j..- Kyiv

1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Огляди

4. Оболенська М. Ю., Родрігес Р. Р., Марценюк О. П. Фолатзалежні процеси у плаценті людини: експресія генів, амінотіоли, проліферація і апоптоз. - C. 5-17.
  5. Експериментальні роботи

6. Minchenko D. O., Hubenya O. V., Terletsky B. M., Moenner M., Minchenko O. H. Effect of glutamine or glucose deprivation on the expression of cyclin and cyclin-dependent kinase genes in glioma cell line U87 and its subline with suppressed activity of signalling enzyme of endoplasmic reticulum–nuclei-1. - C. 18-29.
  7. Кибирев В. К., Осадчук Т. В., Вадзюк О. Б., Шаблыкин О. В., Козаченко А. П., Чумаченко C. А., Попильниченко С. В., Броварец В. С. Исследование производных 5-амино-4-ациламино-1Н-пиразола в качестве ингибиторов фурина. - C. 30-37.
  8. Векліч Т. О., Шкрабак О. А., Родік Р. В., Кальченко В. І, Костерін С. О. Каліксарен С-107 збільшує спорідненість Nа+,К+-АТР-ази плазматичної мембрани гладеньком’язових клітин до уабаїну. - C. 38-44.
  9. Ткачук З. Ю., Дубей Л. В., Ткачук В. В., Ткачук Л. В., Лосицький М. Ю., Ящук В. М., Дубей І. Я. Вивчення взаємодії 2′-5′-олігоаденілатів та їхніх аналогів із протеїнами за допомогою флуоресцентної спектроскопії. - C. 45-53.
  10. Ніколаєнко Т. Ю., Булавін Л. А., Говорун Д. М., Мисюра О. О. Конформаційне різноманіття і фізичні властивості 1,2-дидезоксирибофуранози-5-фосфату – модельної мономерної ланки ДНК. - C. 54-62.
  11. Грищенко В. А., Томчук В. А., Литвиненко О. М., Чернишенко В. О., Грищук В. І., Платонова Т. М. Оцінка протеїнсинтезуючої функції печінки за експериментального гепатиту. - C. 63-68.
  12. Фоменко О. З., Ушакова Г. О., Пієржиновський С. Г. Протеїни астроглії у мозку щурів за експериментального хронічного гепатиту та дії 2-оксоглутарату. - C. 69-76.
  13. Короткі повідомлення

14. Солдатов А. А., Парфенова И. А. Связывание кислорода кровью морских рыб в условиях экспериментальной гипотермии. - C. 77-82.
  15. Методи

16. Халаф В. А., Васильченко О. А., Левчик В. М., Зайцева Г. М. Твердофазно-екстракційне концентрування БСА. - C. 83-86.
  17. Історія біохімії

18. Виноградова Р. П., Данилова В. М. Розвиток наукових досліджень з нейрохімії в Інституті біохімії у 1931–1940 рр.. - C. 87-98.
  19. Костерін С. О. Рецензія на навчальний посібник проф. Я. М. Шуби для студентів вищих навчальних закладів "Основи молекулярної фізіології іонних каналів". - C. 99-102.
  20. Рецензії

21. Мінченко О. Г. Рецензія на книгу О. І. Мартиненко "Методи молекулярної біотехнології". Лабораторний практикум. - C. 103-104.
  22. Убийвовк В. М., Сибирный А. А. Рецензия на книгу Ю. А. Троценко, Н. В. Дорониной, М. Л. Торгонской "Аэробные метилобактерии". - C. 105-106.
  23. Хроніка

24. Пхакадзе Георгій Олександрович (До 70-річчя від дня народження). - C. 107-108.
  25. До 100-річчя британського Біохімічного товариства. - C. 109.
  26. Журнал "Биомедицинская инженерия". - C. 110.
  27. Правила для авторів. - C. 111-113.
  28. Правила для авторов. - C. 115-116.
  29. Directions for authors. - C. 117-.
2011