Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16401/2013/7-8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Українська література в загальноосвітній школі
: наук.-метод. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. До початку нового навчального року

  3. Таранік-Ткачук К. Методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2013—2014 навчальному році. - C. 2-7.
  4. Фасоля А. Як заохотити учня до читання. - C. 8-11.
  5. Фасоля А. Календарно-тематичне планування уроків української літератури (5 клас, 1 семестр, 1 тема). - C. 10.
  6. Гаврилюк О. Моделювання уроків. 5 клас. Уроки перший, другий. - C. 12-13.
  7. Перші Волошинські читання

  8. Куцевол О. Проблема методичної творчості вчителя літератури в науковій рецепції професора Ніли Волошиної. - C. 14-18.
  9. Логвіненко Н. Формування змісту шкільного курсу літератури — одна з невіддільних функцій методики літератури. - C. 18-21.
  10. Чайка О. Розвиток творчої особистості як актуальна проблема методики викладання літератури. - C. 21-23.
  11. Скоморовська Н. Критичне мислення як основа правильної інтерпретації художніх текстів на уроках української літератури в старших класах. - C. 24-27.
  12. Фахові проблеми

  13. Бондаренко Ю. Дослідження ціннісних та цільових пріоритетів персонажів у процесі шкільного аналізу літературного твору. - C. 28-31.
  14. Петровська Т. Робота над епітетами як виразниками образності мовлення на уроках читання в 2—4 класах. - C. 31-34.
  15. Заочний круглий стіл "Компетентнісний підхід в літературній освіті"

  16. Нежива Л. Естетичні орієнтири сприйняття літератури: до проблеми компетентнісного підходу в шкільній літературній освіті. - C. 34-38.
  17. Конкурс "І щоб його духом запліднити українську ниву"

  18. Небеленчук І. "Моє село в терновому вінку". Вивчення творчості Дмитра Іванова в контексті розділу "Література рідного краю". - C. 39-41.
  19. Добровольська О. "Обніміться ж, брати мої, молю вас, благаю...". Вивчення послання Т.Г. Шевченка "І мертвим, і живим, і ненародженим...". 9 клас. - C. 42-44.
  20. Сорокіна Л. "В степу безкраїм за Уралом". Сценарій літературної вітальні. 9 клас. - C. 44-48.
  21. Маслюк Г. Частини мови. Урок-практикум. 10 клас. - C. 48-50.
  22. Літературознавство і школа

  23. Ярошенко Р., Приліпко Д. Літературне підпілля — гріх чи реальність?. - C. 51-55.
  24. Головченко Н. Роман Люко Дашвар "БИТІ Є" (2012) як український варіант масової літератури. - C. 56-60.
  25. Тарасюк Н. Леся Українка і німецька література. - C. 61-62.
  26. Наукові зв'язки

  27. Єременко О., Зубець Н., Кравченко В. Симпозіум україністів у Чехії. - C. 63-64.
2013
№ 7-8

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського