Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15623/2019/175<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Economic annals-XXI
: наук. журн..- Київ

  1. Title, contents.
  2. Pyrih I., Bidniak H., Pletenets V. Armed conflicts in the economic, social and legal context of the present: causes, regularities and contradictions. - C. 4-9.
  3. Tretiak O., Negodchenko V., Toryanyk V., Cap A. Economic policy-makers and economic experts in the countries of Central and Eastern Europe: ways of interaction. - C. 10-17.
  4. Almási B. Z., Zéman Z. Macroeconomic growth in business valuation. - C. 18-23.
  5. Storonyanska I., Hrynchyshyn I., Dub A., Horga I. Fiscal decentralization in Europe in the context of social protection development. - C. 24-28.
  6. Dziubanovska N. Multifactor models for studying the EU countries’ international trade. - C. 29-34.
  7. Romanova A. Tourists from Canada as priority customers of the Ukrainian tourism product. - C. 35-39.
  8. Hamulczuk M., Makarchuk O., Galchynska J. Linkage of grain prices in Ukraine with the world crude oil prices. - C. 40-44.
  9. Seheda S., Datsenko G., Otkalenko O., Musil P. The agrarian food consumption in Ukraine and its association with socio-demographic indicators of human development. - C. 45-52.
  10. Zveryakov M., Kovalenko V., Sheludko S., Sharah E. FinTech sector and banking business: competition or symbiosis?. - C. 53-57.
  11. Krasnokutska N., Kruhlova O., Kozub V., Martíšková P. Transparency of the enterprise: from theory to practice of evaluation (on the example of retail networks). - C. 58-62.
  12. Slaba M. Consumer behaviour regarding branded and non-branded goods on the mobile phone market: impact of experience, price and loyalty. - C. 63-67.
  13. Boiko V., Kwilinski A., Misiuk M., Boiko L. Competitive advantages of wholesale markets of agricultural products as a type of entrepreneurial activity: the experience of Ukraine and Poland. - C. 68-72.
2019
№ 175 (1-2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського