Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж14708/2016/4(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Економіка. Фінанси. Право
: інформ.-аналіт. журн..- Київ
Ekonomika. Finansy. Pravo

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Близнюк А. О. Тенденции украинской экономики согласно отчетам Doing Business Report. - C. 4-6.
  4. Антонюк Д. В., Коваленко О. М. Зарубіжний досвід і українська практика формування вертикально-інтегрованих компаній. - C. 7-11.
  5. Аль-Абабнех Х. А. Вплив метода оцінки на кінцеве сприйняття результатів реклами. - C. 12-14.
  6. Данілова Е. І., Пасічна А. П. Стратегічне планування як основа здійснення зовнішньоекономічної діяльності українськими підприємствами в умовах євроінтеграції. - C. 15-19.
  7. Капленко Г. В. Питання побудови динамічної прогностичної факторної моделі споживчого попиту. - C. 20-23.
  8. Пантюхова А. В. Формування аналітичної інформації для аналізу та оцінки стану земельних ресурсів сільськогосподарського призначення. - C. 24-29.
  9. Селецька М. А., Скоропад І. С. Санація як спосіб подолання банкрутства підприємства. - C. 30-32.
  10. Скрипник Н. А., Ілінчук М. В., Мельникова К. О. Проблеми інвестиційної діяльності в аграрно-промисловому комплексі. - C. 33-36.
  11. Вітюк О. В., Остапенко Т. Г. Система менеджменту підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності в контексті екологічних проблем людства. - C. 37-40.
  12. Мельник О. Г., Петришин Н. Я., Жежуха В. Й. Система бізнес-індикаторів діагностики ефективності стратегічного планування. - C. 41-44.
  13. Москвяк Я. Є. Мотивація персоналу туристичного підприємства в умовах конкурентного середовища. - C. 45-48.
  14. Апаров А. М., Онищенко О. М. Реформаційні процеси господарського законодавства України: у призмі загального аналізу. - C. 49-54.
  15. Аль-Абабнех Х. А. Ефективність сучасної реклами. - C. 55-56.
2016
№ 4(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського