Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101852/2021/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інновації та технології в сфері послуг та харчування
: наук. журн..- Черкаси
Innovatsiyi ta tekhnolohiyi v sferi posluh i kharchuvannya

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Hladkyi O. V. Land rent in the central business district of a city as a key factor of social service development. - C. 5-13.
  4. Транченко Л. В., Терещук Н. В. Автоматизація бізнес-процесів як механізм підвищення ефективності діяльності готельного підприємства. - C. 14-24.
  5. Юхновська Ю. О. Вплив розвитку туристичної галузі на навколишнє середовище. - C. 25-33.
  6. Бєляєва С. С., Герман І. В. Аналіз туристичної привабливості та перспективи розвитку парку імені декабристів у Кам’янці. - C. 34-43.
  7. Жукова В. Ф., Тарасенко В. Г. Поліпшення якості кондитерських виробів за рахунок використання нетрадиційної сировини. - C. 44-50.
  8. Івашина Л. Л., Бишовець Л. Г. Інновації в технології приготування борщу "Холодноярського". - C. 51-58.
  9. Нещадим Л. М. Інноваційні методи та технології приготування десертної продукції. - C. 59-65.
  10. Майкова С. В., Вівчарук О. М., Бомба М. Я. Перспективи виготовлення страв з профілактичними властивостями із введенням нетрадиційної сировини. - C. 66-74.
  11. Терещук Н. В. Методологічні основи розвитку сервісології в ресторанному господарстві. - C. 75-83.
  12. Терещук Н. В., Тимчук С. В. Сучасні форми організації і процес анімаційного обслуговування на підприємствах готельного господарства. - C. 84-92.
  13. Тимчук С. В. Економічна ефективність роботи підприємств сфери обслуговування туристів. - C. 93-101.
  14. Шестель О. Г., Старинець О. А., Данилюк А. М. Інноваційні підходи до формування "soft skills" у професійній діяльності фахівців сфери послуг. - C. 102-109.
  15. Автори випуску. - C. 110-111.
2021
№ 1-2 (3-4)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського