Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2023/58(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки
- Андрійчук Н. М., Вергун Т. М. Чинники розвитку інклюзії в системі освіти скандинавських країн на тлі європейського та вітчизняного досвіду. - C. 9-17.
- Гринь О. В. Формування екологічної культури майбутніх учителів біології: вітчизняний і зарубіжний досвід. - C. 18-23.
- Женьлун Хун Організаційні форми та методи просвітницької діяльності вчителя музичного мистецтва. - C. 24-27.
- Жиров О. А. Виховні аспекти діяльності танцювального колективу: практичний досвід К. Василенка. - C. 28-31.
- Загородня А. А. Основні підходи І. Зязюна до осмислення соціально-антропологічних ідей в українській філософії освіти. - C. 32-35.
Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Батюк Н. О., Степанова Л. В. Особливості формування етнокультурної обізнаності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 36-39.
- Бондаренко О. В., Галюза С. С. Проблеми формування характеру спортсмена. - C. 40-45.
- Бороденко В. В. Підвищення кваліфікації вчителів закладів загальної середньої освіти у системі післядиспломної освіти: досвід України, Німеччини та Польщі. - C. 46-51.
- Височан Л. М., Бохонько Є. О., Гончарова І. П. Гейміфікація як ефективний інструмент навчання для майбутніх педагогів. - C. 52-55.
- Вітвіцький В. О. Дефініція громадянської ідентичності майбутнього педагога. - C. 56-59.
- Горобець В. П., Ковмір Н. В. Українська народна пісня "Повій, вітре, на вкраїну" в обробці Натана Шульмана як взірець патріотитчної лірики. - C. 60-64.
- Докучаєва В. В., Тесленко Т. В. Вплив дистанційного навчання на формування професійної компетентності майбутніх педагогів до роботи в початковій школі. - C. 65-69.
- Драч Т. Л. Ставлення учасників освітнього процесу до можливості впровадження повітряної акробатики та пілонного спорту. - C. 70-72.
- Кисла О. Ф., Довбиш А. О. Обгрунтування використання наочності в освітньому процесі початкової школи. - C. 73-76.
- Койчева О. С., Яновська Л. Г. Використання методу case-study як аналізу проблемних ситуацій в історичній освіті. - C. 77-80.
Розділ 3. Корекційна педагогіка
- Боровець Д. П. Роль уяви у формуванні особистості дитини. - C. 81-85.
- Омельченко М. С., Тертишна Г. С. Вплив біоенергопластики на корекцію звуковимови учнів молодшого шкільного з ТПМ. - C. 86-89.
- Паладич О. В. До питання підготовки волонтерів для осіб з особливими освітніми потребами. - C. 90-93.
- Таран О. П. Теоретико-прикладні засади арт-супроводу родин, які виховують дітей з розладами аутистичного спектра, в умовах абілітаційних таборів. - C. 94-99.
Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти
- Балюк Л. В., Брижата І. Г. Управління професійною підготовкою майбутніх педагогів як ресурсний резерв якості освіти. - C. 100-104.
- Береза Р. П., Герус О. П., Годованський О. О. Прокрастинація і процес самопідготовки військовослужбовців як психолого-педагогічна проблема. - C. 105-109.
- Воробйов Я. А., Воробйова А. В. Формування професійної компетентності майбутніх викладачів математичних дисциплін. - C. 110-113.
- Гапон Л. І. Тенденції розвитку неформальної іншомовної освіти студентів педагогічних спеціальностей в Україні та країнах ЄС. - C. 114-118.
- Го Яньжань Сутність і структура інтерпретаційно-педагогічної майстерності майбутніх викладачів вокалу. - C. 119-122.
- Гуменникова Т. Р., Жуйпін Xуан Готовність до творчої самореалізації майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 123-126.
- Дзін Лань Співпраця учасників освітнього процесу на основі цінностей китайської культури і світових демократичних цінностей як умова розвитку організаційної культури (з досвіду університетів провінції Сичуань). - C. 127-130.
- Dmytruk V. A. Learning strategies of educational coaching in higher technical education institution. - C. 131-134.
- Дуфанець І. Б., Зеленюх О. М., Тимко А. Ю., Канчуга М. К. Тренувальні засоби навчання та методики їх використання під час курсу водіння автомобільної техніки. - C. 135-140.
- Житомирська Т. М. Формування дослідницької компетентності викладачів у освітній діяльності закладів освіти. - C. 141-144.
- Zhytska S. A., Yefimova O. M., Betsko O. S., Zhuravel V. V. PBL as a tool of developing "hard" and "soft" skills when teaching security and defense sector specialists in Ukraine. - C. 145-151.
- Іонова О. М., Лупаренко С. Є. Шляхи формування загальної культури вчителів музичного мистецтва в закладах вищої освіти Китайської Народної Республіки. - C. 152-155.
- Kulikova S. V., Levytska I. M. Application of collective working methods in the process of on-line learning in the main musical instrument (piano) class. - C. 156-160.
- Марченко О. Г. Професійна культура фахівця як соціально-професійний феномен. - C. 161-165.
- Матвієнко О. В., Ван Жуньдун Актуальні тенденції розвитку вищої освіти в Україні. - C. 166-170.
Розділ 5. Теорія і методика управління освітою
- Бойчук І. Д., Косяченко Н. М., Луцак І. В., Ходаківська В. П. Використання результатів SWOT-аналізу при формуванні стратегії розвитку закладу освіти. - C. 171-177.
- Фіданян О. Г. Трансформація освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти міста Києва: управління, організація, упровадження інновацій. - C. 178-181.
- Цапко А. М., Саяпіна С. А., Зуєнко Н. О., Шевченко Ж. М., Брюховецька І. В. Особливості системи освіти та професійної орієнтації Швейцарії. - C. 182-189.
Розділ 6. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Вакалюк Т. А., Антонюк Д. С., Новіцька І. В., Лобанчикова Н. М., Почтовюк С. І. Модель цифрової трансформації процесу підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій. - C. 190-195.
- Гаркуша О. О. Соціальні мережі як інструмент навчання англійській мові студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 196-200.
- Golub T. P., Zhygzhytova L. M., Kovalenko O. O., Nazarenko O. I. ChatGTP and its influence on modern higher education. - C. 201-204.
- Денисенко Є. В. Застосування віртуальних технологій самоконтролю задля підвищення ефективності дистанційного навчання курсантів НАНГУ. - C. 205-210.
- Denysenko N. H., Maksymovych G. O., Shulga T. V. Distance learning technologies in teaching a foreign language. - C. 211-214.
- Капранов Я. В., Кушнір Л. О., Горячок І. В. Віртуалізація як засіб навчання в закладах освіти України. - C. 215-218.
| 2023 | | Вип. 58(1)
|
|
|
|