Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2023/58(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Андрійчук Н. М., Вергун Т. М. Чинники розвитку інклюзії в системі освіти скандинавських країн на тлі європейського та вітчизняного досвіду. - C. 9-17.
  5. Гринь О. В. Формування екологічної культури майбутніх учителів біології: вітчизняний і зарубіжний досвід. - C. 18-23.
  6. Женьлун Хун Організаційні форми та методи просвітницької діяльності вчителя музичного мистецтва. - C. 24-27.
  7. Жиров О. А. Виховні аспекти діяльності танцювального колективу: практичний досвід К. Василенка. - C. 28-31.
  8. Загородня А. А. Основні підходи І. Зязюна до осмислення соціально-антропологічних ідей в українській філософії освіти. - C. 32-35.
  9. Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)

  10. Батюк Н. О., Степанова Л. В. Особливості формування етнокультурної обізнаності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 36-39.
  11. Бондаренко О. В., Галюза С. С. Проблеми формування характеру спортсмена. - C. 40-45.
  12. Бороденко В. В. Підвищення кваліфікації вчителів закладів загальної середньої освіти у системі післядиспломної освіти: досвід України, Німеччини та Польщі. - C. 46-51.
  13. Височан Л. М., Бохонько Є. О., Гончарова І. П. Гейміфікація як ефективний інструмент навчання для майбутніх педагогів. - C. 52-55.
  14. Вітвіцький В. О. Дефініція громадянської ідентичності майбутнього педагога. - C. 56-59.
  15. Горобець В. П., Ковмір Н. В. Українська народна пісня "Повій, вітре, на вкраїну" в обробці Натана Шульмана як взірець патріотитчної лірики. - C. 60-64.
  16. Докучаєва В. В., Тесленко Т. В. Вплив дистанційного навчання на формування професійної компетентності майбутніх педагогів до роботи в початковій школі. - C. 65-69.
  17. Драч Т. Л. Ставлення учасників освітнього процесу до можливості впровадження повітряної акробатики та пілонного спорту. - C. 70-72.
  18. Кисла О. Ф., Довбиш А. О. Обгрунтування використання наочності в освітньому процесі початкової школи. - C. 73-76.
  19. Койчева О. С., Яновська Л. Г. Використання методу case-study як аналізу проблемних ситуацій в історичній освіті. - C. 77-80.
  20. Розділ 3. Корекційна педагогіка

  21. Боровець Д. П. Роль уяви у формуванні особистості дитини. - C. 81-85.
  22. Омельченко М. С., Тертишна Г. С. Вплив біоенергопластики на корекцію звуковимови учнів молодшого шкільного з ТПМ. - C. 86-89.
  23. Паладич О. В. До питання підготовки волонтерів для осіб з особливими освітніми потребами. - C. 90-93.
  24. Таран О. П. Теоретико-прикладні засади арт-супроводу родин, які виховують дітей з розладами аутистичного спектра, в умовах абілітаційних таборів. - C. 94-99.
  25. Розділ 4. Теорія і методика професійної освіти

  26. Балюк Л. В., Брижата І. Г. Управління професійною підготовкою майбутніх педагогів як ресурсний резерв якості освіти. - C. 100-104.
  27. Береза Р. П., Герус О. П., Годованський О. О. Прокрастинація і процес самопідготовки військовослужбовців як психолого-педагогічна проблема. - C. 105-109.
  28. Воробйов Я. А., Воробйова А. В. Формування професійної компетентності майбутніх викладачів математичних дисциплін. - C. 110-113.
  29. Гапон Л. І. Тенденції розвитку неформальної іншомовної освіти студентів педагогічних спеціальностей в Україні та країнах ЄС. - C. 114-118.
  30. Го Яньжань Сутність і структура інтерпретаційно-педагогічної майстерності майбутніх викладачів вокалу. - C. 119-122.
  31. Гуменникова Т. Р., Жуйпін Xуан Готовність до творчої самореалізації майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 123-126.
  32. Дзін Лань Співпраця учасників освітнього процесу на основі цінностей китайської культури і світових демократичних цінностей як умова розвитку організаційної культури (з досвіду університетів провінції Сичуань). - C. 127-130.
  33. Dmytruk V. A. Learning strategies of educational coaching in higher technical education institution. - C. 131-134.
  34. Дуфанець І. Б., Зеленюх О. М., Тимко А. Ю., Канчуга М. К. Тренувальні засоби навчання та методики їх використання під час курсу водіння автомобільної техніки. - C. 135-140.
  35. Житомирська Т. М. Формування дослідницької компетентності викладачів у освітній діяльності закладів освіти. - C. 141-144.
  36. Zhytska S. A., Yefimova O. M., Betsko O. S., Zhuravel V. V. PBL as a tool of developing "hard" and "soft" skills when teaching security and defense sector specialists in Ukraine. - C. 145-151.
  37. Іонова О. М., Лупаренко С. Є. Шляхи формування загальної культури вчителів музичного мистецтва в закладах вищої освіти Китайської Народної Республіки. - C. 152-155.
  38. Kulikova S. V., Levytska I. M. Application of collective working methods in the process of on-line learning in the main musical instrument (piano) class. - C. 156-160.
  39. Марченко О. Г. Професійна культура фахівця як соціально-професійний феномен. - C. 161-165.
  40. Матвієнко О. В., Ван Жуньдун Актуальні тенденції розвитку вищої освіти в Україні. - C. 166-170.
  41. Розділ 5. Теорія і методика управління освітою

  42. Бойчук І. Д., Косяченко Н. М., Луцак І. В., Ходаківська В. П. Використання результатів SWOT-аналізу при формуванні стратегії розвитку закладу освіти. - C. 171-177.
  43. Фіданян О. Г. Трансформація освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти міста Києва: управління, організація, упровадження інновацій. - C. 178-181.
  44. Цапко А. М., Саяпіна С. А., Зуєнко Н. О., Шевченко Ж. М., Брюховецька І. В. Особливості системи освіти та професійної орієнтації Швейцарії. - C. 182-189.
  45. Розділ 6. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті

  46. Вакалюк Т. А., Антонюк Д. С., Новіцька І. В., Лобанчикова Н. М., Почтовюк С. І. Модель цифрової трансформації процесу підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій. - C. 190-195.
  47. Гаркуша О. О. Соціальні мережі як інструмент навчання англійській мові студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 196-200.
  48. Golub T. P., Zhygzhytova L. M., Kovalenko O. O., Nazarenko O. I. ChatGTP and its influence on modern higher education. - C. 201-204.
  49. Денисенко Є. В. Застосування віртуальних технологій самоконтролю задля підвищення ефективності дистанційного навчання курсантів НАНГУ. - C. 205-210.
  50. Denysenko N. H., Maksymovych G. O., Shulga T. V. Distance learning technologies in teaching a foreign language. - C. 211-214.
  51. Капранов Я. В., Кушнір Л. О., Горячок І. В. Віртуалізація як засіб навчання в закладах освіти України. - C. 215-218.
2023
Вип. 58(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського