Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2022/53(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Теорія та методика навчання (з галузей знань)
- Поліщук Н. В. Формування компетентності усвідомлення та вираження культури на заняттях з предмета "Технології": сучасний стан й особливості впровадження. - C. 9-14.
- Садов’як О. Д. Формування фахових компетентностей у студентів педагогічного коледжу під час навчання англійської мови за методикою CLIL. - C. 15-18.
- Semyda O. V., Guryeyeva L. V., Akhmad I. M. Soft skills development for ESP class in distance mode. - C. 19-22.
- Смагіна Т. М. Наскрізні маркери потенціалу громадянської компетентності у Державному стандарті базової середньої освіти. - C. 23-27.
- Цегельник Т. М., Мельничук Р. А. Взаємодія учасників освітнього процесу в інклюзивних класах початкової освіти на засадах педагогіки партнерства. - C. 28-31.
- Червінко Є. О. Досвід упровадження міждисциплінарного проектного методу між двома внз України. - C. 32-36.
- Чернишова Н. В. Застовування методики CLIL на заняттях з англійської мови зі студентами відділення теоретичної та прикладної інформатики. - C. 37-40.
- Шаран О. В., Шаран В. Л., Данканич Е. І. Особливості використання діяльнісно-ігрового підходу в освітньому процесі початкової школи. - C. 41-44.
- Ярних Т. Г., Рухмакова О. А., Олійник С. В., Буряк М. В. Методологія викладання освітної компоненти "Сучасна фармацевтична розробка". - C. 45-48.
Розділ 2. Корекційна педагогіка
- Кулешова В. В., Мальована В. В., Самойлова І. В. Освітня траєкторія як засіб професійної підготовки фахівців спеціальної освіти у сучасних реаліях. - C. 49-52.
- Середа І. В., Лубова Л. В. Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку із дизартрією. - C. 53-56.
- Хомик Т. В., Суховець Н. М. Особливості використання кріотерапії в логопедичній роботі з формування артикуляційного праксису у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. - C. 57-62.
- Цехмістро О. В., Мальцева О. Г. Комплексність підходів у подоланні заїкання у дітей молодшого шкільного віку. - C. 63-66.
- Шрамко Т. В., Таран О. П. Засоби образотворчого мистецтва як метод формування оптико-просторових уявлень у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією. - C. 67-72.
Розділ 3. Теорія і методика професійної освіти
- Лашта Р. Б., Береза Р. П., Тицький І. А., Лашта О. О. Фактори впливу на формування культури мови військовослужбовця як педагогічна проблема. - C. 73-79.
- Лимар Л. В. Особливості діагностики чинників формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоров’я. - C. 80-84.
- Лукашова Т. Д., Удовиченко О. М., Шишенко І. В. Навчальні відео як ефективний освітній інструмент професійної підготовки майбутніх бакалаврів середньої освіти. - C. 85-88.
- Магда П. М. До тлумачення поняття "ціннісні орієнтації". - C. 89-92.
- Мельник Н. І., Ковтун О. В., Лузік Е. В., Ладогубець Н. В. Організаційно-педагогічні умови дистанційної вищої освіти після пандемії та в умовах війни: моніторинговий зріз. - C. 93-103.
- Онищенко Н. П., Світак В. В. Понятійно-термінологічний апарат проблеми індивідуальної підготовки фахівців у навчальних центрах Збройних Сил України засобами інноваційних технологій навчання. - C. 104-109.
- Парфьонова О. В., Сукнов М. П. Вивчення загальної лексики зі студентами немовних факультетів. - C. 110-113.
- Попков Б. І. Аналіз сучасних підходів до визначення поняття "екологічна свідомість майбутніх судноводіїв". - C. 114-118.
- Скляр О. С. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх слідчих. - C. 119-123.
- Смородська М. М., Смородський В. І. Рефлексія в аспекті професійного вдосконалення майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 124-128.
- Стечкевич О. О. Філософсько-світоглядні аспекти формування цифрової компетентності педагога. - C. 129-134.
- Туманова Ю. В. Стан сформованості інформаційної культури у майбутніх молодших бакалаврів. - C. 135-139.
- Cherednichenko H. A., Nykytenko O. V. Implementation of the model of content and language integrated learning for students of economic specialities. - C. 140-145.
- Черчата Л. М., Король Л. Л. Формування у студентів закладу вищої освіти компетенцій академічного письма засобами іноземної мови. - C. 146-150.
- Шевчук П. С. Принципи підготовки майбутніх педагогів-музикантів до роботи з фольклорними колективами: інтегративний підхід. - C. 151-155.
- Шліхтенко Ю. В. Ефективність впровадження педагогічних умов у професійну підготовку майбутніх учителів іноземних мов. - C. 156-160.
- Шоробура І. М. Освітній хаб Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії: реалії та перспективи. - C. 161-164.
Розділ 4. Теорія і методика управління освітою
- Жабенко О. В. Розвиток управлінського потенціалу університетів України: механізм адаптації на посаді. - C. 165-168.
- Калашник Д. С., Ткаченко Л. П., Коваленко Н. Д. Актуальні питання сучасної освіти в умовах війни (український досвід). - C. 169-172.
Розділ 5. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті
- Вакалюк Т. А., Спірін О. М., Нікітчук Т. М., Морозов А. В. Вітчизняний досвід проектування та використання здоров’язбережувального освітнього середовища. - C. 173-176.
- Вощевська О. В., Тронь Т. В., Книш С. І., Кібенко Л. М. Використання сучасних технологій та цифрових інструментів у контексті дистанційного та змішаного навчання. - C. 177-181.
- Дроздова К. В., Кучеренко Г. В. Значення інформаційно-комунікаційних технологій в системі підготовки фахівців з фізичної терапії. - C. 182-185.
- Мусоріна М. О., Лихогляд К. А. Організація освітньої діяльності засобами дистанційних технологій майбутніх фахівців з управління морськими системами та комплексами. - C. 186-189.
- Сімічева Ю. М. Використання цифрових технологій в навчанні іноземних мов студентів вищих навчальних закладів. - C. 190-195.
- Спірін О. М., Олійник В. В., Антощук С. В., Кондратова Л. Г., Гущина Н. І. Зміст підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з використання сервісів Google Workspace for Education. - C. 196-203.
- Шелевер О. В., Тенькова З. Ю., Мазур Ю. В. Цифрові платформи як засіб підвищення якості навчання в закладах вищої освіти. - C. 204-207.
| 2022 | | Вип. 53(2)
|
|
|
|