Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2022/53(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теорія та методика навчання (з галузей знань)

  4. Поліщук Н. В. Формування компетентності усвідомлення та вираження культури на заняттях з предмета "Технології": сучасний стан й особливості впровадження. - C. 9-14.
  5. Садов’як О. Д. Формування фахових компетентностей у студентів педагогічного коледжу під час навчання англійської мови за методикою CLIL. - C. 15-18.
  6. Semyda O. V., Guryeyeva L. V., Akhmad I. M. Soft skills development for ESP class in distance mode. - C. 19-22.
  7. Смагіна Т. М. Наскрізні маркери потенціалу громадянської компетентності у Державному стандарті базової середньої освіти. - C. 23-27.
  8. Цегельник Т. М., Мельничук Р. А. Взаємодія учасників освітнього процесу в інклюзивних класах початкової освіти на засадах педагогіки партнерства. - C. 28-31.
  9. Червінко Є. О. Досвід упровадження міждисциплінарного проектного методу між двома внз України. - C. 32-36.
  10. Чернишова Н. В. Застовування методики CLIL на заняттях з англійської мови зі студентами відділення теоретичної та прикладної інформатики. - C. 37-40.
  11. Шаран О. В., Шаран В. Л., Данканич Е. І. Особливості використання діяльнісно-ігрового підходу в освітньому процесі початкової школи. - C. 41-44.
  12. Ярних Т. Г., Рухмакова О. А., Олійник С. В., Буряк М. В. Методологія викладання освітної компоненти "Сучасна фармацевтична розробка". - C. 45-48.
  13. Розділ 2. Корекційна педагогіка

  14. Кулешова В. В., Мальована В. В., Самойлова І. В. Освітня траєкторія як засіб професійної підготовки фахівців спеціальної освіти у сучасних реаліях. - C. 49-52.
  15. Середа І. В., Лубова Л. В. Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку із дизартрією. - C. 53-56.
  16. Хомик Т. В., Суховець Н. М. Особливості використання кріотерапії в логопедичній роботі з формування артикуляційного праксису у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. - C. 57-62.
  17. Цехмістро О. В., Мальцева О. Г. Комплексність підходів у подоланні заїкання у дітей молодшого шкільного віку. - C. 63-66.
  18. Шрамко Т. В., Таран О. П. Засоби образотворчого мистецтва як метод формування оптико-просторових уявлень у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією. - C. 67-72.
  19. Розділ 3. Теорія і методика професійної освіти

  20. Лашта Р. Б., Береза Р. П., Тицький І. А., Лашта О. О. Фактори впливу на формування культури мови військовослужбовця як педагогічна проблема. - C. 73-79.
  21. Лимар Л. В. Особливості діагностики чинників формування англомовної комунікативної академічної та фахової кометентності у майбутніх докторів філософії галузі охорона здоров’я. - C. 80-84.
  22. Лукашова Т. Д., Удовиченко О. М., Шишенко І. В. Навчальні відео як ефективний освітній інструмент професійної підготовки майбутніх бакалаврів середньої освіти. - C. 85-88.
  23. Магда П. М. До тлумачення поняття "ціннісні орієнтації". - C. 89-92.
  24. Мельник Н. І., Ковтун О. В., Лузік Е. В., Ладогубець Н. В. Організаційно-педагогічні умови дистанційної вищої освіти після пандемії та в умовах війни: моніторинговий зріз. - C. 93-103.
  25. Онищенко Н. П., Світак В. В. Понятійно-термінологічний апарат проблеми індивідуальної підготовки фахівців у навчальних центрах Збройних Сил України засобами інноваційних технологій навчання. - C. 104-109.
  26. Парфьонова О. В., Сукнов М. П. Вивчення загальної лексики зі студентами немовних факультетів. - C. 110-113.
  27. Попков Б. І. Аналіз сучасних підходів до визначення поняття "екологічна свідомість майбутніх судноводіїв". - C. 114-118.
  28. Скляр О. С. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх слідчих. - C. 119-123.
  29. Смородська М. М., Смородський В. І. Рефлексія в аспекті професійного вдосконалення майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 124-128.
  30. Стечкевич О. О. Філософсько-світоглядні аспекти формування цифрової компетентності педагога. - C. 129-134.
  31. Туманова Ю. В. Стан сформованості інформаційної культури у майбутніх молодших бакалаврів. - C. 135-139.
  32. Cherednichenko H. A., Nykytenko O. V. Implementation of the model of content and language integrated learning for students of economic specialities. - C. 140-145.
  33. Черчата Л. М., Король Л. Л. Формування у студентів закладу вищої освіти компетенцій академічного письма засобами іноземної мови. - C. 146-150.
  34. Шевчук П. С. Принципи підготовки майбутніх педагогів-музикантів до роботи з фольклорними колективами: інтегративний підхід. - C. 151-155.
  35. Шліхтенко Ю. В. Ефективність впровадження педагогічних умов у професійну підготовку майбутніх учителів іноземних мов. - C. 156-160.
  36. Шоробура І. М. Освітній хаб Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії: реалії та перспективи. - C. 161-164.
  37. Розділ 4. Теорія і методика управління освітою

  38. Жабенко О. В. Розвиток управлінського потенціалу університетів України: механізм адаптації на посаді. - C. 165-168.
  39. Калашник Д. С., Ткаченко Л. П., Коваленко Н. Д. Актуальні питання сучасної освіти в умовах війни (український досвід). - C. 169-172.
  40. Розділ 5. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті

  41. Вакалюк Т. А., Спірін О. М., Нікітчук Т. М., Морозов А. В. Вітчизняний досвід проектування та використання здоров’язбережувального освітнього середовища. - C. 173-176.
  42. Вощевська О. В., Тронь Т. В., Книш С. І., Кібенко Л. М. Використання сучасних технологій та цифрових інструментів у контексті дистанційного та змішаного навчання. - C. 177-181.
  43. Дроздова К. В., Кучеренко Г. В. Значення інформаційно-комунікаційних технологій в системі підготовки фахівців з фізичної терапії. - C. 182-185.
  44. Мусоріна М. О., Лихогляд К. А. Організація освітньої діяльності засобами дистанційних технологій майбутніх фахівців з управління морськими системами та комплексами. - C. 186-189.
  45. Сімічева Ю. М. Використання цифрових технологій в навчанні іноземних мов студентів вищих навчальних закладів. - C. 190-195.
  46. Спірін О. М., Олійник В. В., Антощук С. В., Кондратова Л. Г., Гущина Н. І. Зміст підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників з використання сервісів Google Workspace for Education. - C. 196-203.
  47. Шелевер О. В., Тенькова З. Ю., Мазур Ю. В. Цифрові платформи як засіб підвищення якості навчання в закладах вищої освіти. - C. 204-207.
2022
Вип. 53(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського