Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2022/51(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Загальна педагогіка та історія педагогіки

  4. Пилипенко Н. М., Пилипенко В. В. Психолого-педагогічні чинники розвитку мотивації студентів до навчання у закладі вищої освіти. - C. 9-14.
  5. Соловей М. В. Діяльність Кам’янець-Подільського (з 1954 р. Хмельницького) обласного інституту вдосконалення кваліфікації вчителів з перебудови викладання природознавства й біології в другій половині 40-х – початку 50-х рр. ХХ ст.. - C. 15-21.
  6. Швець Т. Е. Соціально-особистісні компетентності учнів старших класів. - C. 22-26.
  7. Shcherbak І. V. Improving positioning strategies of Ukrainian higher education institutions in the international information space under the conditions of reforming higher education. - C. 27-30.
  8. Якобчук Н. О. Спогади та некрологи сучасників як джерело дослідження біографії Григорія Шерстюка (1882–1911). - C. 31-36.
  9. Розділ 2. Теорія та методика навчання (з галузей знань)

  10. Кушнірова Л. В. Дослідження В. Масальським розвитку методики навчання української мови в закладах загальної середньої освіти в 50-х рр. ХХ ст.. - C. 37-40.
  11. Макогончук Н. В., Голярдик Н. А., Гевко О. В. Методологічні підходи до побудови портрету історичної особистості та їх використання в дидактиці історії. - C. 41-45.
  12. Малик Т. В., Даниляк А. А., Грицик Г. О., Мацькович М. Р. Підвищення мовленнєвих компетенцій з іноземної мови в професійній діяльності майбутніх фахівців. - C. 46-51.
  13. Мамикіна О. А. Естрадна вокально-виконавська підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва у вимірі компетентнісного навчання. - C. 52-56.
  14. Паршукова Л. М., Паршуков С. В. Інтеграція технології веб-квесту в освітній простір закладу загальної середньої освіти. - C. 57-60.
  15. Пупена В. Ю. Гуманізація та гуманітаризація змісту іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 61-64.
  16. Резніков Ю. П., Наволокіна А. С. Формування фахових компетентностей майбутніх лікарів під час дистанційного навчання. - C. 65-69.
  17. Савка І. В., Опачко М. В., Чорнописька О. І. Комплексне моделювання методичної діяльності у закладах закладів передвищої та вищої освіти. - C. 70-73.
  18. Стечак Г. М., Гришина О. С., Лукаш Ю. М. Формування мовленнєво-комунікативних компетентностей здобувачів вищої медичної освіти в умовах дистанційного (змішаного) навчання. - C. 74-78.
  19. Ткачов С. І., Ткачова Н. О., Ткачов А. С. Навчання здобувачів освіти фактчекінгу в американській середній та вищій школі. - C. 79-82.
  20. Яндола К. О. Використання соціальних медіа в проєктних технологіях навчання. - C. 83-87.
  21. Яценко Т. О., Слижук О. А. Формування предметної компетентності учнів 5-6 класів нової української школи в процесі навчання української літератури. - C. 88-91.
  22. Розділ 3. Теорія і методика професійної освіти

  23. Лашта Р. Б. Сутність та структура професійної рефлексії майбутніх офіцерів Збройних сил України. - C. 92-96.
  24. Найда Р. Г. Обґрунтування педагогічної моделі методичної підготовки майбутніх вихователів в педагогічних коледжах. - C. 97-102.
  25. Небитова І. А. Самоосвіта сучасного вчителя: теоретичний аспект. - C. 103-107.
  26. Онищенко Н. П. Структура готовності майбутніх учителів до інноваційної виховної діяльності. - C. 108-113.
  27. Осипова Т. Ю., Стародубцева К. В. Професійний розвиток учителів початкової школи у системі післядипломної освіти як педагогічна проблема. - C. 114-117.
  28. Побірченко О. М. Формування культурної компетентності майбутнього вчителя образотворчого мистецтва у процесі вивчення курсу "Етнодизайн". - C. 118-121.
  29. Починкова М. М. Неформальна освіта як необхідн ефективна складова формальної в умовах війни в Україні. - C. 122-125.
  30. Сидорова Н. В., Доценко Ю. В., Думанська В. В., Калінін О. О. Аналіз результатів дослідження педагогічного досвіду викладачів в умовах дистанційного навчання. - C. 126-130.
  31. Сікорінський О. Б. Модель компетентнісно орієнтованої професійної підготовки кваліфікованих робітників аграрного профілю в умовах інформаційно-освітнього середовища. - C. 131-135.
  32. Смолюк А. І. Правова складова фахової підготовки вчителів у педагогічних коледжах. - C. 136-141.
  33. Харченко І. І. Використання технологій дистанційного навчання під час підготовки фахівців аграрної сфери на заняттях з української мови за професійним спрямуванням. - C. 142-146.
  34. Христова Т. Є., Пюрко В. Є., Пюрко О. Є. Характеристика педагогічних умов підготовки вчителя фізичної культури до виховної роботи зі школярами. - C. 147-150.
  35. Zhang Yin Principles of formation of polycultural competences of older teenagers in the educational environment of a children's music school. - C. 151-154.
  36. Шахрай О. М., Поліщук О. В., Богдан З. П. Ключові виміри професійного зростання майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 155-158.
  37. Шиман І. А. Критичне мислення як детермінант підготовки майбутніх учителів до інновацій у професійній діяльності. - C. 159-163.
  38. Яцишин О. М., Малінка О. О., Лобачук І. М. Змішане навчання як засіб формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх учителів. - C. 164-167.
  39. Розділ 4. Соціальна педагогіка

  40. Гук О. В., Гриник І. М., Калічак Ю. Л. Соціально-педагогічні передумови формування здоровʼязбережувальної компетентності дітей дошкільного віку на сучасному етапі. - C. 168-171.
  41. Розділ 5. Дошкільна педагогіка

  42. Іншаков А. Є., Іншакова І. Є. Розвиток художньо-творчого потенціалу дітей передшкільного віку засобами народознавства. - C. 172-174.
  43. Пономаренко Т. О., Побірайко К. С. Педагогічний супровід формування основ соціально-громадянської компетентності в дітей третього року життя. - C. 175-179.
  44. Рабаданова Л. В. Модернізація дошкільної освіти в контексті впровадження та розвитку дистанційної форми навчання. - C. 180-186.
  45. Цаплюк О. С. Роль дитячої літератури в полікультурному вихованні дітей передшкільного віку. - C. 187-189.
  46. Розділ 6. Теорія навчання

  47. Чубань Т. В., Кардаш Л. В. Вивчення термінів граматики у педагогічних закладах вищої освіти. - C. 190-194.
  48. Розділ 7. Інформаційно-комунікаційні технології в освіті

  49. Mammadova M. Application and significance of contemporary technology in English language learning. - C. 195-198.
  50. Чередник Л. М., Діра Н. О., Андрусик П. П. Цифрові компетентності викладача закладу вищої освіти в умовах викликів сьогодення. - C. 199-203.
  51. Шелевер О. В., Павленко О. М., Лукащук В. І. Хмарні технології в закладах освіти: особливості, переваги, інструменти. - C. 204-207.
2022
Вип. 51(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського