Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2021/31(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Богатов А. О. Зміни фізичного стану студентів за впливу занять вільною боротьбою протягом навчання. - C. 9-16.
- Butkovska N. O. Organization of educational and methodological work in the system of distance learning. - C. 17-20.
- Волкова С. Г., Мелешко І. В. Проєктний метод як один із комунікативних підходів для вивчення іноземних мов. - C. 21-24.
- Горобець С. І. Основні методи навчання у формуванні риторичної компетентності майбутніх вчителів української мови та літератури у процесі вивчення мовознавчих дисциплін. - C. 25-30.
- Запорожченко Т. П. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до формування математичної компетентності у системі інклюзивної освіти. - C. 31-34.
- Коротка Н. В., Підколесна Л. А. Ділова гра як метод активного навчання англійській мові у закладі вищої освіти. - C. 35-38.
- Кравченко О. Л. Методологічні засади формування професійної компетентності майбутніх фахівців із харчових технологій за дуальної форми здобуття освіти. - C. 39-43.
- Kutsenok N. M., Yamshynska N. V., Stavytska I. V., Svyrydova L. H. Psycholinguistic features of foreign language learning. - C. 44-50.
- Маєвська О. М. Техніки коучингу на уроках як інструмент формування художньо-практичної компетентності молодших підлітків. - C. 51-56.
- Москаленко М. П., Міронець Л. П., Вакал А. П., Торяник В. М. Використання віртуальних екскурсій під час вивчення туристичного краєзнавства в умовах дистанційної освіти. - C. 57-61.
- Сем’ян Н. В. Використання креолізованого тексту як навчального засобу на уроках англійської мови в закладах середньої освіти. - C. 62-65.
- Триндяк І. М. Застосування вправ для розвитку в студентів умінь розуміння англомовних аудіотекстів. - C. 66-69.
- Хлопик І. Я. Роль вибіркових дисциплін у сучасній інклюзивній освіті. - C. 70-74.
- Чжао Юйсян Досвід організації навчання молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва в Україні та за кордоном. - C. 75-79.
- Shostak I. I. Project tasks – motivation to use a foreign language in practice. - C. 80-83.
- Яцина О. Ф. Формування професійної компетентності студентів в умовах дистанційного навчання. - C. 84-92.
- Бистранівська О. С. Особливості комплексного підходу до корекції порушень мовлення у дітей молодшого шкільного віку. - C. 93-96.
- Бойчук Ю. Д., Казачінер О. С. Техніка "Шлях героя" в казкотерапії. - C. 97-100.
- Новак О. М. Потенціал інноваційних технологій в інклюзивній освіті дітей старшого дошкільного віку. - C. 101-104.
- Полупанова Я. М. Види сервісної підтримки в системі інклюзивної освіти. - C. 105-107.
- Балдинюк О. Д. До питання соціального обслуговування людей похилого віку в Україні. - C. 108-113.
- Моргай Л. А. Професійні обов’язки соціального працівника в роботі з людьми похилого віку. - C. 114-117.
- Олійник Г. М. Особливості діяльності соціально-культурних центрів з організації дозвілля старшокласників. - C. 118-121.
- Парфанович А. Я., Олексюк Н. С. Теоретично-емпіричний аналіз детермінації сімейного насильства серед молодих пар. - C. 122-126.
- Сабат Н. В., Ковбас Б. І., Маковійчук Л. Ю. Соціально-педагогічні умови як фактор розвитку творчих здібностей молодшого школяра. - C. 127-130.
- Слободянюк О. М. Політики академічної доброчесності як фактор інституційного розвитку університетів (досвід США). - C. 131-135.
- Швидун Л. Т. Проблеми моніторингу як складника модернізації якості освіти. - C. 136-138.
- Бєляєв С. Б., Місяк Ю. В. Суть та зміст виховання відповідального ставлення в майбутніх учителів початкових класів до організації безпечного освітнього середовища. - C. 139-142.
- Гаращенко Л. В., Шинкар Т. Ю. Методичне забезпечення фізичного виховання та здоров’язбереження в закладі дошкільної освіти. - C. 143-146.
- Ємчик О. Г. Логіко-математичні ситуативні задачі як засіб пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. - C. 147-150.
- Карпенко О. Є., Чепіль М. М. Педагогічне партнерство в закладах дошкільної освіти Польщі. - C. 151-154.
- Ляпунова В. А., Добровольська Л. П., Городнича С. В. Медіасередовище як чинник реалізації творчого потенціалу майбутнього вихователя дошкільної освіти. - C. 155-158.
- Нежура Т. В., Собчук А. А. Статеве виховання дітей дошкільного віку через призму наступності систем дошкільної та початкової освіти. - C. 159-162.
- Чорна Г. В., Скірко Г. З. Формування екологічної компетентності дітей старшого дошкільного віку в різних видах діяльності в природі. - C. 163-169.
- Buzhykov R. P., Buzhykova R. I. The use of innovative communication technologies in the form of distance learning in higher educational establishments during a pandemic. - C. 170-175.
- Вакалюк Т. А., Черниш О. А. Проблема проєктування та використання електронних тлумачних словників у працях вітчизняних учених. - C. 176-179.
- Герасименко Л. С., Муравська С. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні авіаційної англійської мови. - C. 180-183.
- Каніболоцька О. А. Засади формування інформаційно-комунікаційної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови. - C. 184-187.
- Брушневська І. М. Організації музичних занять для дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі. - C. 188-192.
- Мартинюк Т. А. Рівні та прогнозовані результати залучення молоді до анімаційної діяльності. - C. 193-197.
- Пріма Д. А., Вітюк В. В. До питання модернізації професійної лінгводидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів Нової української школи. - C. 198-201.
- Новий вид наукових послуг. - C. 202.
| 2021 | | Вип. 31(2)
|
|
|
|