Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/30(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Бабакіна О. О. Розвиток системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великобританії із середини 60-х – початку 90-х років ХХ століття. - C. 9-15.
- Дворецька Л. П. Формат тесту з математики як фактор впливу на якість оцінювання учнів. - C. 16-21.
- Зайченко Н. І. Зміст морального виховання за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ–ХХ ст.. - C. 22-26.
- Коваленко О. М. Проблема підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту в закладах освіти України у дисертаційних дослідженнях. - C. 27-30.
- Парфілова С. Л., Пушкар Л. В. Історико-генетичний аналіз витоків евристичних освітніх ідей. - C. 31-34.
- Пшемінська Л. О. Духовно-сакральна музична спадщина М. Леонтовича як важливий чинник формування в молодого покоління ціннісних орієнтацій. - C. 35-40.
- Анічкіна О. В. Сучасні умови дистанційного вивчення хімії: виклики та перспективи. - C. 41-45.
- Білик Т. С. Розвиток пізнавальної самостійності на уроках математики в початковій школі. - C. 46-49.
- Верітов О. І. Методичне забезпечення формування підприємницької культури майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту. - C. 50-55.
- Горобець С. І. Формування риторичної компетентності майбутніх учителів української мови на заняттях із культури усного та писемного мовлення. - C. 56-61.
- Євмененко О. В., Тімченко І. В. Формування позитивної мотивації до читання під час вивчення казки. - C. 62-66.
- Краснова Н. М. Образотворча діяльність як засіб відображення світу підлітками. - C. 67-71.
- Макаренко Н. Г. Фітнес у системі здоров’язбережувальних технологій у процесі фізичної підготовки майбутніх учителів: аксіологічний підхід. - C. 72-75.
- Мороз О. А., Постельняк Л. Р. Урок лексикології української мови в сучасній школі: традиційний та інноваційний підходи. - C. 76-80.
- Радченко К. А. Юридична клініка як інноваційна форма вдосконалення професійної компетеності майбутнього військового юриста. - C. 81-84.
- Рудюк Т. В. Родинна лексика в контексті ненасильницького спілкування (комунікативно-діяльнісний підхід). - C. 85-89.
- Скасків Г. М. Інноваційні методи навчання в підготовці майбутніх учителів інформатики. - C. 90-93.
- Степаненко О. К. Використання елементів медіакультури, інфографіки та хмарних сервісів на уроках зарубіжної літератури. - C. 94-97.
- Шинкаренко В. В., Клімова Л. В., Виноградова О. М., Писарєва Л. В. Патріотичне виховання дітей та учнівської молоді на матеріалах етнохудожньої культури. - C. 98-101.
- Ачкевич С. А. Жанри народної педагогіки як засіб розвитку комунікативних здібностей у дітей із церебральними порушеннями. - C. 102-106.
- Бегас Л. Д., Білан В. А. Проблема автономних слів у процесі формування дитячого мовлення. - C. 107-111.
- Бєсєда В. В. Сучасні методи діагностики постави дітей із порушеннями психомоторики в контексті корекції їх фізичного розвитку. - C. 112-117.
- Замша А. В. Концептуальні засади створення бімодально-білінгвального освітнього середовища для глухих і напівглухих осіб. - C. 118-121.
- Борова Т. А., Маслова Н. І., Марчук А. А. Організаційно-педагогічні умови управління педагогічною взаємодією викладача і студента у процесі підготовки фахівців. - C. 122-126.
- Гаврилюк Н. М. Огляд моделей, принципів, форм і методів дистанційного навчання. - C. 127-130.
- Галан Я. П., Гакман А. В., Кашура А. В., Байдюк М. Ю. Патріотичне виховання дітей засобами олімпійської освіти в Новій українській школі. - C. 131-135.
- Камінська О. М. Змістове та психолого-педагогічне забезпечення процесу формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів технічних університетів. - C. 136-140.
- Кос О. І. Участь у формах лікарняної анімації як засіб формування гуманістичних цінностей студентів-волонтерів. - C. 141-145.
- Протасова А. С. Фізичне виховання дошкільників у контексті суспільних трансформацій. - C. 146-150.
- Тесленко С. О. Інтеграція різних видів художньо-мовленнєвої діяльності у вихованні національно-патріотичної особистості старшого дошкільника. - C. 151-154.
- Генсерук Г. Р., Мартинюк С. В. Цифрові технології формувального оцінювання. - C. 155-158.
- Пєтухова І. О. Тестування навчальних досягнень здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 159-162.
- Шевчук А. О. Особливості формування іншомовної письмово-мовленнєвої діяльності студентів на базі вікі-технології у вищій школі. - C. 163-167.
- Яворська Г. Х. Базові компетентності майбутніх правознавців. - C. 168-172.
- Новий вид наукових послуг. - C. 173.
| 2020 | | Вип. 30(2)
|
|
|
|