Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2020/30(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабакіна О. О. Розвиток системи підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти Великобританії із середини 60-х – початку 90-х років ХХ століття. - C. 9-15.
  4. Дворецька Л. П. Формат тесту з математики як фактор впливу на якість оцінювання учнів. - C. 16-21.
  5. Зайченко Н. І. Зміст морального виховання за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ–ХХ ст.. - C. 22-26.
  6. Коваленко О. М. Проблема підготовки майбутніх фахівців залізничного транспорту в закладах освіти України у дисертаційних дослідженнях. - C. 27-30.
  7. Парфілова С. Л., Пушкар Л. В. Історико-генетичний аналіз витоків евристичних освітніх ідей. - C. 31-34.
  8. Пшемінська Л. О. Духовно-сакральна музична спадщина М. Леонтовича як важливий чинник формування в молодого покоління ціннісних орієнтацій. - C. 35-40.
  9. Анічкіна О. В. Сучасні умови дистанційного вивчення хімії: виклики та перспективи. - C. 41-45.
  10. Білик Т. С. Розвиток пізнавальної самостійності на уроках математики в початковій школі. - C. 46-49.
  11. Верітов О. І. Методичне забезпечення формування підприємницької культури майбутніх бакалаврів фізичної культури і спорту. - C. 50-55.
  12. Горобець С. І. Формування риторичної компетентності майбутніх учителів української мови на заняттях із культури усного та писемного мовлення. - C. 56-61.
  13. Євмененко О. В., Тімченко І. В. Формування позитивної мотивації до читання під час вивчення казки. - C. 62-66.
  14. Краснова Н. М. Образотворча діяльність як засіб відображення світу підлітками. - C. 67-71.
  15. Макаренко Н. Г. Фітнес у системі здоров’язбережувальних технологій у процесі фізичної підготовки майбутніх учителів: аксіологічний підхід. - C. 72-75.
  16. Мороз О. А., Постельняк Л. Р. Урок лексикології української мови в сучасній школі: традиційний та інноваційний підходи. - C. 76-80.
  17. Радченко К. А. Юридична клініка як інноваційна форма вдосконалення професійної компетеності майбутнього військового юриста. - C. 81-84.
  18. Рудюк Т. В. Родинна лексика в контексті ненасильницького спілкування (комунікативно-діяльнісний підхід). - C. 85-89.
  19. Скасків Г. М. Інноваційні методи навчання в підготовці майбутніх учителів інформатики. - C. 90-93.
  20. Степаненко О. К. Використання елементів медіакультури, інфографіки та хмарних сервісів на уроках зарубіжної літератури. - C. 94-97.
  21. Шинкаренко В. В., Клімова Л. В., Виноградова О. М., Писарєва Л. В. Патріотичне виховання дітей та учнівської молоді на матеріалах етнохудожньої культури. - C. 98-101.
  22. Ачкевич С. А. Жанри народної педагогіки як засіб розвитку комунікативних здібностей у дітей із церебральними порушеннями. - C. 102-106.
  23. Бегас Л. Д., Білан В. А. Проблема автономних слів у процесі формування дитячого мовлення. - C. 107-111.
  24. Бєсєда В. В. Сучасні методи діагностики постави дітей із порушеннями психомоторики в контексті корекції їх фізичного розвитку. - C. 112-117.
  25. Замша А. В. Концептуальні засади створення бімодально-білінгвального освітнього середовища для глухих і напівглухих осіб. - C. 118-121.
  26. Борова Т. А., Маслова Н. І., Марчук А. А. Організаційно-педагогічні умови управління педагогічною взаємодією викладача і студента у процесі підготовки фахівців. - C. 122-126.
  27. Гаврилюк Н. М. Огляд моделей, принципів, форм і методів дистанційного навчання. - C. 127-130.
  28. Галан Я. П., Гакман А. В., Кашура А. В., Байдюк М. Ю. Патріотичне виховання дітей засобами олімпійської освіти в Новій українській школі. - C. 131-135.
  29. Камінська О. М. Змістове та психолого-педагогічне забезпечення процесу формування професійно-ціннісних орієнтацій студентів технічних університетів. - C. 136-140.
  30. Кос О. І. Участь у формах лікарняної анімації як засіб формування гуманістичних цінностей студентів-волонтерів. - C. 141-145.
  31. Протасова А. С. Фізичне виховання дошкільників у контексті суспільних трансформацій. - C. 146-150.
  32. Тесленко С. О. Інтеграція різних видів художньо-мовленнєвої діяльності у вихованні національно-патріотичної особистості старшого дошкільника. - C. 151-154.
  33. Генсерук Г. Р., Мартинюк С. В. Цифрові технології формувального оцінювання. - C. 155-158.
  34. Пєтухова І. О. Тестування навчальних досягнень здобувачів вищої освіти в умовах дистанційного навчання. - C. 159-162.
  35. Шевчук А. О. Особливості формування іншомовної письмово-мовленнєвої діяльності студентів на базі вікі-технології у вищій школі. - C. 163-167.
  36. Яворська Г. Х. Базові компетентності майбутніх правознавців. - C. 168-172.
  37. Новий вид наукових послуг. - C. 173.
2020
Вип. 30(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського