Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/9(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Березнева І. М. Особливості формування позитивної мотивації до вивчення іноземної мови у курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 7-10.
- Бойко Г. І. Вивчення абетки української мови в іншомовній аудиторії за навчальним курсом "Мої друзі – літери". - C. 11-15.
- Бойченко А. В., Мудрик В. І. Організаційно-методичне та технічне забезпечення секційних занять із футболу учнів середніх класів загальноосвітніх шкіл. - C. 16-18.
- Бутковська Н. О. Розвиток мовленнєвої компетентності у процесі викладання іноземної мови в закладах вищої освіти. - C. 19-22.
- Butkovska N. O., Lazarenko T. V. The development of translation competences. - C. 23-27.
- Буцик І. М. Методика каузального дослідження у процесі вивчення сільськогосподарських машин майбутніми фахівцями з агроінженерії. - C. 28-32.
- Дмитренко К. А., Бойченко А. В. Футбол як одна із форм фізичних занять з дітьми з особливими потребами в інклюзивному освітньому середовищі закладів загальної середньої освіти. - C. 33-36.
- Жовнич О. В. Зміст навчання англомовного писемного спілкування майбутніх журналістів. - C. 37-41.
- Лазаренко Т. В. Навчання аргументованого писемного мовлення студентів немовних спеціальностей закладів вищої освіти. - C. 42-45.
- Патієвич О. В. Організація експериментального навчання англомовного академічного письма студентів магістратури: початковий етап. - C. 46-50.
- Пільова С. Г., Панасюк І. В., Халаф Ю. М. Підготовка до організаційної діяльності майбутніх учителів фізичної культури. - C. 51-55.
- Курєнкова А. В. Перевірка ефективності застосування сюжетно-рольових ігор як засобу розвитку соціальної компетеності у дошкільників із порушеннями інтелекту. - C. 56-60.
- Медвідь Ю. І., Бородін Б. Д., Самсоненко А. І., Мокреєв В. І. Реалізація організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх офіцерів запасу до службово-бойової діяльності. - C. 61-68.
- Мельник Л. В., Калашнюк В. М. Формування музичних професійних навичок у майбутніх учителів музики (на прикладі Луцького педагогічного коледжу). - C. 69-72.
- Мірошник С. О. Особливості навчання перекладачів у вищих навчальних закладах Іспанії та України. - C. 73-76.
- Мосейчук Ю. Ю. Розвиток здоров’язберігаючого середовища у закладі вищої освіти: методологічні та практичні аспекти. - C. 77-80.
- Новик І. М. Педагогічна практика як осередок формування рефлексійної компетентності майбутніх педагогів. - C. 81-84.
- Олійник Н. А. Використання хмарних технологій у навчанні педагогіки майбутніх агроінженерів. - C. 85-88.
- Омельяненко В. В. Педагогічний супровід формування професійно-етичної компетентності майбутніх бакалаврів з правознавства: особливості експериментального навчання. - C. 89-94.
- Ончул Н. А. Застосування інноваційних технологій навчання у професійній підготовці викладачів-андрагогів. - C. 95-101.
- Пономаренко Н. Г. Експертна діяльність в галузі дошкільної освіти: досвід Австрії та Швейцарії. - C. 102-104.
- Попова Н. О. Професійно-етична культура як умова формування професійної позиції майбутніх медичних працівників. - C. 105-108.
- Потапова Н. В., Отрошко Т. Ф. Особливості використання дидактичних ігор у процесі підготовки майбутніх учителів. - C. 109-112.
- Прохорова Л. А., Непша О. В., Зав’ялова Т. В. Розвиток професійних умінь майбутніх учителів географії в процесі проходження виробничої (педагогічної) практики. - C. 113-117.
- Селезень Г. В. Критерії, показники та рівні сформованості професійної підготовки фахівців із маркетингу. - C. 118-121.
- Гадирова Н. Г. Роль менталитета учителя в организации учебно-воспитательной работы. - C. 122-125.
- Пектанч Я. Способы улучшения компетенций учителя (по возрастной переменной). - C. 126-129.
- Самедова Ж. К. Роль методов преподавания в формировании межкультурных компетенций у студентов старших курсов вузов при изучении текстов на английском языке. - C. 130-135.
- Талыбова Д. Х. Роль педагогической поддержки в формировании личности учащегося. - C. 136-141.
- Гулиева Т. Э. Проблемы социализации студентов. - C. 142-147.
- Сафарова Н. А. О воспитательном характере уроков родного языка. - C. 148-151.
- Новий вид наукових послуг. - C. 152.
| 2019 | | Вип. 9(2)
|
|
|
|