Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/19(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антонець Н. Б. Діяльність Пантелеймона Куліша в контексті просвітницького руху української інтелігенції (середина ХІХ ст.). - C. 9-14.
  4. Афанасьєва Е. Ю. Підготовка студентів-музикантів до концертних виступів. - C. 15-17.
  5. Бадецький М. Й. Управління процесом фізичного виховання майбутніх учителів на факультетах нефізкультурного профілю. - C. 18-22.
  6. Зайченко Н. І. Ідея "просвітницького регенераціонізму" у концептосфері іспанської преси 1898 р.. - C. 23-26.
  7. Кемінь Г. М. Науково-педагогічна діяльність германа літца у процесі організації навчання "нових шкіл" Німеччини на початку ХХ століття. - C. 27-30.
  8. Коваленко О. В. Становлення та вдосконалення екскурсійної методики при підготовці фахівців в республіках Молдова, Білорусь та Україна. - C. 31-34.
  9. Козіброда Л. В. Теоретико-понятійні аспекти інклюзивної освіти в сучасних педагогічних дослідженнях. - C. 35-38.
  10. Мигович І. В. Формування глобальної компетентності через академічну мобільність як форму інтернаціоналізації системи вищої освіти на інституційному рівні. - C. 39-45.
  11. Поліщук Н. В. Формування світоглядних понять у закладах вищої освіти в епоху глобалізації та космізації. - C. 46-50.
  12. Приходькіна Н. О. Професійна підготовка педагогів до медіаосвіти учнів у сполучених штатах америки: погляд американських учених. - C. 51-56.
  13. Цибулько О. С. Виміри формування духовності особистості: міждисциплінарний підхід. - C. 57-60.
  14. Чух Г. П. Удосконалення професійності вчителів філологічних дисциплін півдня України у 1940–1958 рр.. - C. 61-64.
  15. Борисов В. В., Лупінович С. М., Борисова С. В. Огляд стратегій розвитку критичного мислення учнів початкової школи на уроках "Я у світі". - C. 65-70.
  16. Власова С. А. Технологічні аспекти хорового аранжування. - C. 71-74.
  17. Гончар Л. В. Роль позааудиторної діяльності у формуванні професійної культури майбутніх менеджерів. - C. 75-78.
  18. Горобець В. П. Методичні особливості підготовки студента-диригента до роботи над музичним твором. - C. 79-82.
  19. Грицак Н. Р. Міжкультурна складова частина структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури. - C. 83-86.
  20. Заярна І. С. Методичні рекомендації щодо організації е-навчання англійського аргументативного письма майбутніх правознавців. - C. 87-91.
  21. Ільєнко О. О. Ансамбль "Червона рута" в системі української музичної культури. - C. 92-97.
  22. Іщенко М. В. Комплекси високоінтенсивних вправ у самостійних заняттях студентів педагогічного університету. - C. 98-101.
  23. Кіцера Н. І. Інтерактивні та креативні методи викладання основ медичної генетики студентам медичних спеціальностей. - C. 102-105.
  24. Логвиненко В. М., Грицанюк В. В. Етнокультурна компетентність майбутніх фахівців соціальної роботи в контексті сучасних вимог до освітнього процесу. - C. 106-109.
  25. Могілевська В. М. Ефективні навчальні практики для педагогів позашкільних закладів у післядипломній освіті. - C. 110-116.
  26. Орловецька Н. Ф., Данькевич О. С. Методика проведення ділової гри в навчальному процесі підготовки майбутніх фармацевтів. - C. 117-120.
  27. Плющик Є. В., Новосадова С. А. Розвиток орхестичного мислення як модель новітніх завдань у навчанні майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 121-124.
  28. Сінельніков І. Г., Сінельнікова В. В. Методика опанування традиційного співу в дитячому фольклорному колективі. - C. 125-129.
  29. Смірнов С. В. Інтенсифікація змісту професійної підготовки офіцерів запасу в умовах наставництва, на основі формування лідерської компетентності. - C. 130-134.
  30. Степаненко В. І. Ціле-результативний компонент системи профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти. - C. 135-140.
  31. Хворостіна Ю. В., Удовиченко О. М., Юрченко А. О. Особливості використання дидактичних ігор на уроках математики. - C. 141-146.
  32. Чубрей О. С. Апробація структурно-функціональної моделі підготовки майбутнього вчителя географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. - C. 147-150.
  33. Власова І. В. Щодо питання державного фінансування закладів вищої освіти України. - C. 151-155.
  34. Денисова А. В. Моніторинг якості підвищення кваліфікації фахівців у галузі професійної освіти. - C. 156-159.
  35. Кравченко О. І. Стратегічні напрями з підвищення якості освіти університетів України. - C. 160-164.
  36. Паламарчук О. Ф. Роль академічного персоналу в ефективному врядуванні університетів Великої Британії. - C. 165-168.
  37. Припотень О. В. Характеристика особливостей управління міжнародною проєктною діяльністю в закладах загальної середньої освіти. - C. 169-173.
  38. Циган Н. В. Практика управління професійним розвитком працівників соціальної сфери україни в системі неперервної освіти. - C. 174-177.
  39. Барна М. Ю., Медвідь Л. Г. Формування індивідуальної освітньої траєкторії студентів в умовах модернізації вищої освіти. - C. 178-184.
  40. Новий вид наукових послуг. - C. 185.
2019
Вип. 19(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського