Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/19(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Антонець Н. Б. Діяльність Пантелеймона Куліша в контексті просвітницького руху української інтелігенції (середина ХІХ ст.). - C. 9-14.
- Афанасьєва Е. Ю. Підготовка студентів-музикантів до концертних виступів. - C. 15-17.
- Бадецький М. Й. Управління процесом фізичного виховання майбутніх учителів на факультетах нефізкультурного профілю. - C. 18-22.
- Зайченко Н. І. Ідея "просвітницького регенераціонізму" у концептосфері іспанської преси 1898 р.. - C. 23-26.
- Кемінь Г. М. Науково-педагогічна діяльність германа літца у процесі організації навчання "нових шкіл" Німеччини на початку ХХ століття. - C. 27-30.
- Коваленко О. В. Становлення та вдосконалення екскурсійної методики при підготовці фахівців в республіках Молдова, Білорусь та Україна. - C. 31-34.
- Козіброда Л. В. Теоретико-понятійні аспекти інклюзивної освіти в сучасних педагогічних дослідженнях. - C. 35-38.
- Мигович І. В. Формування глобальної компетентності через академічну мобільність як форму інтернаціоналізації системи вищої освіти на інституційному рівні. - C. 39-45.
- Поліщук Н. В. Формування світоглядних понять у закладах вищої освіти в епоху глобалізації та космізації. - C. 46-50.
- Приходькіна Н. О. Професійна підготовка педагогів до медіаосвіти учнів у сполучених штатах америки: погляд американських учених. - C. 51-56.
- Цибулько О. С. Виміри формування духовності особистості: міждисциплінарний підхід. - C. 57-60.
- Чух Г. П. Удосконалення професійності вчителів філологічних дисциплін півдня України у 1940–1958 рр.. - C. 61-64.
- Борисов В. В., Лупінович С. М., Борисова С. В. Огляд стратегій розвитку критичного мислення учнів початкової школи на уроках "Я у світі". - C. 65-70.
- Власова С. А. Технологічні аспекти хорового аранжування. - C. 71-74.
- Гончар Л. В. Роль позааудиторної діяльності у формуванні професійної культури майбутніх менеджерів. - C. 75-78.
- Горобець В. П. Методичні особливості підготовки студента-диригента до роботи над музичним твором. - C. 79-82.
- Грицак Н. Р. Міжкультурна складова частина структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури. - C. 83-86.
- Заярна І. С. Методичні рекомендації щодо організації е-навчання англійського аргументативного письма майбутніх правознавців. - C. 87-91.
- Ільєнко О. О. Ансамбль "Червона рута" в системі української музичної культури. - C. 92-97.
- Іщенко М. В. Комплекси високоінтенсивних вправ у самостійних заняттях студентів педагогічного університету. - C. 98-101.
- Кіцера Н. І. Інтерактивні та креативні методи викладання основ медичної генетики студентам медичних спеціальностей. - C. 102-105.
- Логвиненко В. М., Грицанюк В. В. Етнокультурна компетентність майбутніх фахівців соціальної роботи в контексті сучасних вимог до освітнього процесу. - C. 106-109.
- Могілевська В. М. Ефективні навчальні практики для педагогів позашкільних закладів у післядипломній освіті. - C. 110-116.
- Орловецька Н. Ф., Данькевич О. С. Методика проведення ділової гри в навчальному процесі підготовки майбутніх фармацевтів. - C. 117-120.
- Плющик Є. В., Новосадова С. А. Розвиток орхестичного мислення як модель новітніх завдань у навчанні майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 121-124.
- Сінельніков І. Г., Сінельнікова В. В. Методика опанування традиційного співу в дитячому фольклорному колективі. - C. 125-129.
- Смірнов С. В. Інтенсифікація змісту професійної підготовки офіцерів запасу в умовах наставництва, на основі формування лідерської компетентності. - C. 130-134.
- Степаненко В. І. Ціле-результативний компонент системи профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти. - C. 135-140.
- Хворостіна Ю. В., Удовиченко О. М., Юрченко А. О. Особливості використання дидактичних ігор на уроках математики. - C. 141-146.
- Чубрей О. С. Апробація структурно-функціональної моделі підготовки майбутнього вчителя географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. - C. 147-150.
- Власова І. В. Щодо питання державного фінансування закладів вищої освіти України. - C. 151-155.
- Денисова А. В. Моніторинг якості підвищення кваліфікації фахівців у галузі професійної освіти. - C. 156-159.
- Кравченко О. І. Стратегічні напрями з підвищення якості освіти університетів України. - C. 160-164.
- Паламарчук О. Ф. Роль академічного персоналу в ефективному врядуванні університетів Великої Британії. - C. 165-168.
- Припотень О. В. Характеристика особливостей управління міжнародною проєктною діяльністю в закладах загальної середньої освіти. - C. 169-173.
- Циган Н. В. Практика управління професійним розвитком працівників соціальної сфери україни в системі неперервної освіти. - C. 174-177.
- Барна М. Ю., Медвідь Л. Г. Формування індивідуальної освітньої траєкторії студентів в умовах модернізації вищої освіти. - C. 178-184.
- Новий вид наукових послуг. - C. 185.
| 2019 | | Вип. 19(3)
|
|
|
|