Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/19(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Калініна Т. С. Особливості формування соціально-психологічної компетентності у молодших підлітків із затримкою психічного розвитку. - C. 9-13.
- Нагорна О. В. Підготовка майбутніх фахівців до роботи в інклюзивному освітньому просторі. - C. 14-17.
- Некраш Л. М. Особливості підтримки родин дітей раннього віку із синдромом дауна. - C. 18-20.
- Акімова О. М., Кузнецова О. В., Одарченко В. І. Теоретичні напрями підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації процесу самовиховання в умовах інклюзивного простору. - C. 21-24.
- Апостол О. В. Критеріальний аналіз формування позитивного іміджу майбутніх викладачів закладів вищої освіти. - C. 25-30.
- Бартєнєва І. О. Екологічно-орієнтована педагогіка як чинник формування екокультурної компетентності майбутніх учителів. - C. 31-34.
- Беньковська Н. Б. Удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців з економіки в Україні на основі досвіду Республіки Польща. - C. 35-38.
- Богатирьова Г. А. Художньо-творча компетентність як складник професіоналізму бакалаврів із туризму. - C. 39-43.
- Бурий С. В., Савченко А. О. Особливості концептуальних підходів до теорії та практики формування управлінської підготовки майбутніх офіцерів Збройних сил України в структурі освітнього процесу вищого військового навчального закладу. - C. 44-48.
- Бурчак С. О. Особисті креативні якості майбутнього вчителя як основа його творчої діяльності. - C. 49-52.
- Васильєва К. В. Мотивація студентів ЗВО немовних спеціальностей до вивчення нового лексико-граматичного матеріалу за умови колективної праці на практичних заняттях. - C. 53-56.
- Вербило Г. П., Максимович Г. О., Кодола Р. М. Навчання аудіювання радіотелефонної фразеології фахівців цивільної авіації. - C. 57-61.
- Гаргаун Н. М. Модель організаційно-методичної системи формування економічної культури молодших спеціалістівтехніків-електриків у процесі фахової підготовки. - C. 62-64.
- Геращенко В. В. Комунікативна компетентність як один зі складників професійної підготовки висококваліфікованих викладачів правознавства. - C. 65-68.
- Гнатик К. Б. Семантично-етимологічний аналіз професійної ідентичності майбутніх бакалаврів іноземної мови як філософської і психолого-педагогічної категорії. - C. 69-73.
- Гончарова О. М. Професійно-комунікативна компетентність у системі підготовки фахівців спеціальності "Туризм". - C. 74-77.
- Гречаник Н. І. До сутнісної характеристики формування культурологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 78-81.
- Гуменна О. А. Реалізація програм подвійних / спільних ступенів у європейському просторі вищої освіти. - C. 82-85.
- Гутиряк О. І., Волошанська І. В. Проблеми професійно орієнтованого навчання іноземних мов студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 86-89.
- Дияк В. В. Критерії, показники та рівні сформованості соціально-економічної компетентності курсантів і слухачів Національної академії державної прикордонної служби України. - C. 90-93.
- Дягилева О. С. Функціональність педагогічної компетентності майбутнього магістра у судноводінні як фактор педагогічної майстерності. - C. 94-98.
- Єгорова К. Г. Структура соціальної реабілітації дітей молодшого шкільного віку з дитячим церебральним паралічем у роботі майбутнього соціального працівника. - C. 99-102.
- Zaiets D. A. Terminology of the professional component of forming the readiness of future bachelors in physical culture and sports for coaching. - C. 103-107.
- Іващенко Б. І. Історія становлення поняття "інформаційна культура". - C. 108-112.
- Ільченко С. С. Фактори здорового способу життя студентів закладів вищої освіти й основні форми проведення ними вільного часу. - C. 113-117.
- Калаур С. М. Безперервність соціально-економічної підготовки студентів як вимога сьогодення. - C. 118-121.
- Каніболоцька О. А. Проблема неперервної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у сучасному суспільстві. - C. 122-125.
- Карабін О. Й. Розвиток теоретичних основ інформатизації освіти та практична реалізація підготовки майбутніх учителів на основі розвитку компетентностей Stem. - C. 126-129.
- Кифенко А. М., Романова Т. В. Постать диригента навчального хорового колективу. - C. 130-134.
- Коваль Л. Є., Харагірло В. Є. Показники індивідуалізації професійного розвитку педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти засобами інформаційних технологій. - C. 135-139.
- Kozlov D. O. Innovative culture of the future manager within the educational institution: theoretical analysis. - C. 140-143.
- Король Я. І., Короткіх М. А. Професійна спрямованість майбутніх офіцерів до застосування засобів радіаційно-хімічного захисту інтерактивними методами. - C. 144-148.
- Кононович Д. О. Соціально-педагогічні умови формування критичного мислення учнівської молоді. - C. 149-151.
- Степаненко О. К., Отришко О. О. Тренінг як інноваційний засіб сучасної освіти. - C. 152-155.
- Георгадзе Т. О. Аналіз понятійного апарату з проблеми формування сімейних цінностей у дітей шкільного віку. - C. 156-159.
- Мерлянова О. А. Роль патріотизму у виховному процесі дитячо-юнацького хореографічного колективу. - C. 160-163.
- Непомняща І. М. Розвиток словесної творчості дітей передшкільного віку за допомогою фантастичної казки. - C. 164-168.
- Ульянова В. С. Виховні можливості театрального мистецтва. - C. 169-172.
- Новий вид наукових послуг. - C. 173.
| 2019 | | Вип. 19(1)
|
|
|
|