Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/18(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Богданова О. В., Бездетко А. Р. Метод сase study в іншомовній підготовці курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 9-12.
- Власова С. А., Семенова О. А. Особливості сприйняття класичної музики в умовах сучасності. - C. 13-17.
- Волков О. Г., Волкова В. А. Пісенна творчість старших дошкільників у методиці музичного конструювання. - C. 18-23.
- Гавран І. А., Медведєва А. О. Аналіз жанрових форм телевізійних музичних програм. - C. 24-27.
- Гузиніна Т. В. Використання інтерактивних технологій під час вивчення граматики англійської мови курсантами військового вузу. - C. 28-31.
- Гуменюк І. Л., Чубайко О. В., Шевчук О. В. Формування фахової компетентності у студентів економічного спрямування з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 32-34.
- Дущенко О. С. Необхідність вивчення середовища програмування Scratch майбутніми вчителями інформатики. - C. 35-41.
- Дятленко Т. І. Організація інтерпретаційної діяльності старшокласників на уроці через літературні ігри. - C. 42-46.
- Yeremenko T. Ye., Lukyanchenko I. O., Gerkerova O. M. Expansion metaprocedure in developing English majors’ textual competence. - C. 47-51.
- Козігора М. А. Роль мотивації у готовності дитини до шкільного навчання. - C. 52-55.
- Лазаренко Л. М. Обґрунтування змісту й структури іншомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей. - C. 56-59.
- Лук’янова Ю. М., Комарь В. І. Smart-технології як шлях до Smart-освіти у вищіх навчальних закладах. - C. 60-63.
- Lunina O. M. Improving language proficiency skills of university students by means of language portfolio. - C. 64-67.
- Мирковіч І. Л. Розвиток креативно-продуктивних вмінь молодших школярів на уроках іноземної мови засобом педагогічної інтеграції. - C. 68-73.
- Нестеренко І. Б. Колаборативне навчання в процесі формування комунікативної компетентності при підготовці вчителів іноземних мов. - C. 74-77.
- Павлова О. О., Монастирьова Л. В. Перспективи методики предметно-мовного інтегрованого навчання в немовних вишах України. - C. 78-82.
- Плющик Є. В., Новосадова С. А. Виховання орхестичного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 83-86.
- Притуляк Л. М. Ефективне навчання на основі взаємодії викладача та студентів. - C. 87-90.
- Рязанцева Д. В. Самостійна робота іноземних студентів у вивченні текстів за професійним спрямуванням: особливості організації. - C. 91-93.
- Чайка М. А. Маніпулятивні можливості та мімікрія жанру мок’юментарі: аналіз фільмів. - C. 94-98.
- Черниш Л. М. Шляхи підвищення мотивації під час викладання англійської мови на немовних факультетах. - C. 99-101.
- Чжао Юйсян Шляхи й умови формування художньо-творчих здібностей молодших школярів у Китайській Народній Республіці та в україні. - C. 102-106.
- Яковенко Н. В. Формування іншомовної комунікативної компетентності курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 107-110.
- Нагорна О. В. Технологічна культура як основа готовності фахівця інклюзивного закладу до професійної діяльності. - C. 111-114.
- Некраш Л. М. Особливості розвитку дітей із синдромом дауна у ранньому віці. - C. 115-118.
- Проскурняк О. І. Особливості організації педагогічного спілкування студентів спеціальної освіти. - C. 119-122.
- Роменська Т. Г. Діагностичні інструменти для дослідження мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем. - C. 123-131.
- Тарасова В. В. Звукова культура мовлення як компонент комунікативної діяльності дітей із дитячим церебральним паралічем. - C. 132-136.
- Шевченко В. М. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзивного навчання. - C. 137-141.
- Юлдашева І. О., Боровицька О. М. Концертмейстер-піаніст: до питання формування універсальності у професійній діяльності. - C. 142-145.
- Кобук О. А., Смокович Т. В. Фeнoмeн музичнoї oбдaрoвaнoстi. - C. 146-149.
- Олійник Г. М. Соціально-виховна робота соціального працівника із сільською молоддю у територіальній громаді. - C. 150-154.
- Співак Я. О. Обґрунтування соціально-педагогічної системи формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників із соціального захисту прав молоді. - C. 155-159.
- Ємчик О. Г. Комп’ютерно-орієнтовані технології у роботі з дітьми дошкільного віку. - C. 160-163.
- Козак Л. В., Бухал Л. Г., Нікітіна Н. Д. Закономірності використання інтеграційних форм організації роботи зі старшими дошкільниками. - C. 164-168.
- Козак Л. В., Король Г. А. Проектна діяльність як чинник пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. - C. 169-174.
- Розгон В. В. Національно-патріотичний компонент змісту дошкільної освіти України на сторінках педагогічної преси. - C. 175-178.
- Савченко Л. Л. Застосування педагогічного тренінгу професійно-педагогічній підготовці фахівців дошкільної освіти. - C. 179-182.
- Липчанко-Ковачик О. В., Кончович К. Т., Моргун І. В. Лінгвокультурологічний аспект навчання у контексті освіти США. - C. 183-186.
- Крюкова Є. С. Використання інформаційно-комунікативних технологій у процесі викладання англійської мови. - C. 187-190.
- Михалик Н. Ю., Потапюк Л. М. Використання комп’ютерних ігор у навчально-виховному процесі. - C. 191-194.
- Тітаренко І. І. Використання соціальних медіа як педагогічного інструмента у вищій освіті та навчанні із PR. - C. 195-198.
- Новий вид наукових послуг. - C. 199.
| 2019 | | Вип. 18(3)
|
|
|
|