Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/18(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Богданова О. В., Бездетко А. Р. Метод сase study в іншомовній підготовці курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 9-12.
  4. Власова С. А., Семенова О. А. Особливості сприйняття класичної музики в умовах сучасності. - C. 13-17.
  5. Волков О. Г., Волкова В. А. Пісенна творчість старших дошкільників у методиці музичного конструювання. - C. 18-23.
  6. Гавран І. А., Медведєва А. О. Аналіз жанрових форм телевізійних музичних програм. - C. 24-27.
  7. Гузиніна Т. В. Використання інтерактивних технологій під час вивчення граматики англійської мови курсантами військового вузу. - C. 28-31.
  8. Гуменюк І. Л., Чубайко О. В., Шевчук О. В. Формування фахової компетентності у студентів економічного спрямування з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 32-34.
  9. Дущенко О. С. Необхідність вивчення середовища програмування Scratch майбутніми вчителями інформатики. - C. 35-41.
  10. Дятленко Т. І. Організація інтерпретаційної діяльності старшокласників на уроці через літературні ігри. - C. 42-46.
  11. Yeremenko T. Ye., Lukyanchenko I. O., Gerkerova O. M. Expansion metaprocedure in developing English majors’ textual competence. - C. 47-51.
  12. Козігора М. А. Роль мотивації у готовності дитини до шкільного навчання. - C. 52-55.
  13. Лазаренко Л. М. Обґрунтування змісту й структури іншомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей. - C. 56-59.
  14. Лук’янова Ю. М., Комарь В. І. Smart-технології як шлях до Smart-освіти у вищіх навчальних закладах. - C. 60-63.
  15. Lunina O. M. Improving language proficiency skills of university students by means of language portfolio. - C. 64-67.
  16. Мирковіч І. Л. Розвиток креативно-продуктивних вмінь молодших школярів на уроках іноземної мови засобом педагогічної інтеграції. - C. 68-73.
  17. Нестеренко І. Б. Колаборативне навчання в процесі формування комунікативної компетентності при підготовці вчителів іноземних мов. - C. 74-77.
  18. Павлова О. О., Монастирьова Л. В. Перспективи методики предметно-мовного інтегрованого навчання в немовних вишах України. - C. 78-82.
  19. Плющик Є. В., Новосадова С. А. Виховання орхестичного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 83-86.
  20. Притуляк Л. М. Ефективне навчання на основі взаємодії викладача та студентів. - C. 87-90.
  21. Рязанцева Д. В. Самостійна робота іноземних студентів у вивченні текстів за професійним спрямуванням: особливості організації. - C. 91-93.
  22. Чайка М. А. Маніпулятивні можливості та мімікрія жанру мок’юментарі: аналіз фільмів. - C. 94-98.
  23. Черниш Л. М. Шляхи підвищення мотивації під час викладання англійської мови на немовних факультетах. - C. 99-101.
  24. Чжао Юйсян Шляхи й умови формування художньо-творчих здібностей молодших школярів у Китайській Народній Республіці та в україні. - C. 102-106.
  25. Яковенко Н. В. Формування іншомовної комунікативної компетентності курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 107-110.
  26. Нагорна О. В. Технологічна культура як основа готовності фахівця інклюзивного закладу до професійної діяльності. - C. 111-114.
  27. Некраш Л. М. Особливості розвитку дітей із синдромом дауна у ранньому віці. - C. 115-118.
  28. Проскурняк О. І. Особливості організації педагогічного спілкування студентів спеціальної освіти. - C. 119-122.
  29. Роменська Т. Г. Діагностичні інструменти для дослідження мотиваційно-ціннісного компонента соціально-побутових навичок у дошкільників із дитячим церебральним паралічем. - C. 123-131.
  30. Тарасова В. В. Звукова культура мовлення як компонент комунікативної діяльності дітей із дитячим церебральним паралічем. - C. 132-136.
  31. Шевченко В. М. Професійна підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи в умовах інклюзивного навчання. - C. 137-141.
  32. Юлдашева І. О., Боровицька О. М. Концертмейстер-піаніст: до питання формування універсальності у професійній діяльності. - C. 142-145.
  33. Кобук О. А., Смокович Т. В. Фeнoмeн музичнoї oбдaрoвaнoстi. - C. 146-149.
  34. Олійник Г. М. Соціально-виховна робота соціального працівника із сільською молоддю у територіальній громаді. - C. 150-154.
  35. Співак Я. О. Обґрунтування соціально-педагогічної системи формування професійної компетентності майбутніх соціальних працівників із соціального захисту прав молоді. - C. 155-159.
  36. Ємчик О. Г. Комп’ютерно-орієнтовані технології у роботі з дітьми дошкільного віку. - C. 160-163.
  37. Козак Л. В., Бухал Л. Г., Нікітіна Н. Д. Закономірності використання інтеграційних форм організації роботи зі старшими дошкільниками. - C. 164-168.
  38. Козак Л. В., Король Г. А. Проектна діяльність як чинник пізнавального розвитку дітей дошкільного віку. - C. 169-174.
  39. Розгон В. В. Національно-патріотичний компонент змісту дошкільної освіти України на сторінках педагогічної преси. - C. 175-178.
  40. Савченко Л. Л. Застосування педагогічного тренінгу професійно-педагогічній підготовці фахівців дошкільної освіти. - C. 179-182.
  41. Липчанко-Ковачик О. В., Кончович К. Т., Моргун І. В. Лінгвокультурологічний аспект навчання у контексті освіти США. - C. 183-186.
  42. Крюкова Є. С. Використання інформаційно-комунікативних технологій у процесі викладання англійської мови. - C. 187-190.
  43. Михалик Н. Ю., Потапюк Л. М. Використання комп’ютерних ігор у навчально-виховному процесі. - C. 191-194.
  44. Тітаренко І. І. Використання соціальних медіа як педагогічного інструмента у вищій освіті та навчанні із PR. - C. 195-198.
  45. Новий вид наукових послуг. - C. 199.
2019
Вип. 18(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського