Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/18(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Криворучко І. Я. Дидактичні особливості проведення тактико-стройових занять з майбутніми офіцерами-прикордонниками на кафедрі прикордонної служби. - C. 9-12.
- Левицька В. А., Ричко В. К. Виховання молодого покоління засобами кольору: теоретичний аспект. - C. 13-16.
- Лещенко А. М. Оптимізація ресурної сфери особистості майбутнього моряка засобами акме-педагогіки. - C. 17-21.
- Любчич Р. І. Аналіз сучасних підходів до розуміння поняття професійна компетентність. - C. 22-27.
- Малик Т. В., Малик Л. Б. Ігрові технології як засіб професійної підготовки студентів технічних коледжів. - C. 28-31.
- Матящук О. М., Шумська В. С. Теоретичні передумови застосування національно-культурного підходу в музичній освіті. - C. 32-35.
- Мельник Т. П., Заліпська І. Я. Вивчення теми "Частини тіла" на заняттях з української мови як іноземної у вищій школі: комунікативний підхід. - C. 36-39.
- Наконечна М. В. Роль та застосування компетентнісного підходу у процесі підготовки майбутніх бакалаврів будівництва та цивільної інженерії. - C. 40-43.
- Ноздрова О. П. Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів-магістрантів при вивченні навчальної дисципліни "Педагогіка вищої освіти". - C. 44-49.
- Олійник К. С. Характеристика комунікативної компетентності майбутніх соціальних працівників як невід’ємного складника професіоналізму. - C. 50-54.
- Остасюк З. А., Коцюрба Б. Б. Жанрово-стильові особливості естрадно-джазового репертуару українських композиторів як важливий аспект інструментально-виконавської педагогіки. - C. 55-58.
- Павлюк Н. М., Самрук М. В. Формування творчої самореалізації студента на заняттях постановки голосу та хорового класу. - C. 59-62.
- Перцова Н. О., Дубінченко Є. А. Хорові твори Ігоря Шамо та їхній методологічний потенціал. - C. 63-66.
- Погребняк Д. В. Педагогічне моделювання розвитку фахової компетентності начальників фізичної підготовки і спорту військових частин Збройних сил України в системі післядипломної освіти. - C. 67-72.
- Попадич О. О. Формування правових знань молодших школярів засобами масової інформації та науково-популярної літератури. - C. 73-76.
- Постоян Т. Г., Cкобла Ю. І. Дослідження стану соціально-психологічного клімату науково-педагогічного колективу: практичний аспект. - C. 77-83.
- Саморок М. Г., Оленченко В. В., Воронін А. І., Корольов А. І., Сокова Т. В. Формування військово-прикладних навичок майбутніх офіцерів Національної гвардії України до дій в умовах гірського рельєфу. - C. 84-89.
- Середа Л. В. Етапи розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх бакалаврів із фізичної терапії, ерготерапії у процесі професійної підготовки. - C. 90-93.
- Соколова С. В. Розвиток правової культури та правового виховання в педагогічній теорії. - C. 94-97.
- Соляр Л. В. Критерії та показники сформованості етнокультурної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 98-101.
- Твердохліб Н. В. Педагогічні умови для розвитку креативності майбутніх учителів музичного мистецтва в педагогічному процесі. - C. 102-104.
- Теремінко Л. Г. Обґрунтування психолого-педагогічних умов формування готовності до професійної мобільності майбутніх фахівців з інженерії програмного забезпечення. - C. 105-108.
- Тихонова І. Ю., Константинова Т. М. Діалогічне мовлення як ключовий аспект у процесі навчання іноземної мови у професійній підготовці майбутніх фахівців морської галузі. - C. 109-113.
- Тушко К. Ю. Організація, етапи та методика експериментального дослідження ефективності системи підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної взаємодії. - C. 114-116.
- Фещук А. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців із прикладної механіки. - C. 117-120.
- Фоменко Т. М. Використання інтернет-ресурсів у процесі вивчення іноземної мови в аграрних закладах вищої освіти. - C. 121-124.
- Фурманюк С. М. Розвиток навчально-пізнавальної діяльності фахівців дизайну у процесі підготовки до художнього проектування. - C. 125-128.
- Чубрей О. С. Авторська технологія підготовки майбутніх вчителів географії до професійної діяльності на засадах компетентнісного підходу. - C. 129-132.
- Штомпель Г. В. Формування інформаційної культури майбутнього педагога. - C. 133-137.
- Шумовецька С. П. Факультатив "Професійна культура офіцера-прикордонника: основи інформаційної безпеки" у системі професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 138-142.
- Юрчишин Н. І., Яциків М. М., Чумарна Ф. П. Оптимізація навчального процесу в коледжі шляхом паспортизації. - C. 143-146.
- Власова І. В. Інституційна фінансова автономія країн Європи. - C. 147-151.
- Мартинець Л. А. Оцінювання управлінських процесів у закладі загальної середньої освіти. - C. 152-155.
- Михасюк О. К. Технологія впровадження моделі системи громадсько-державного управління закладом загальної середньої освіти. - C. 156-160.
- Пронь Н. Б., Гайдук І. С. Академічна доброчесність: актуальні питання та світові тенденції наукових досліджень. - C. 161-165.
- Чорнойван Г. П. Технології кар’єрного зростання науково-педагогічних працівників університетів. - C. 166-170.
- Божко Н. М. Етнокультурні особливості та лінгвометодичні проблеми у навчанні іноземних студентів – вихідців зі східних та північноафриканських країн. - C. 171-174.
- Ільчук Л. П. Теоретичні засади використання моделі педагогіки дзвонарства у вихованні школярів. - C. 175-179.
- Кожокар М. В., Васкан І. Г., Галан Я. П. Олімпійська освіта як складник патріотичного виховання дітей і молоді. - C. 180-183.
- Косьмій О. М., Самойленко Г. Е. Політична соціалізація та формування громадянської компететності особистості в oсвітньому процесі. - C. 184-187.
- Онопрієнко О. В., Онопрієнко О. М. Форми організації позааудиторної роботи з фізичної культури. - C. 188-191.
- Розвадовська Т. В. Закордонний досвід наставництва дітей у складних життєвих обставинах. - C. 192-195.
- Новий вид наукових послуг. - C. 196.
| 2019 | | Вип. 18(2)
|
|
|
|