Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/17(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сахно Т. С. Аналіз стану практики щодо формування інформаційно-комунікаційних компетентностей в учнів з інтелектуальними порушеннями на уроках інформатики. - C. 9-12.
  4. Стахова Л. Л., Мороз Л. В., Кравченко І. В. Методичне об’єднання в системі неперервної освіти учителя-логопеда закладу дошкільної освіти. - C. 13-17.
  5. Аніщенко В. О. Інноваційно-інформаційне забезпечення вдосконалення методології професійної підготовки майбутніх офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 18-26.
  6. Бермудес Д. В. Методологічні підходи в процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої діяльності. - C. 27-30.
  7. Богданова Т. Г. Особливості методики викладання англійської мови для студентів-іноземців. - C. 31-34.
  8. Волошин В. Д. Щодо проблеми проектування змісту методичного забезпечення з вогневої підготовки та підготовки з особистої безпеки майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 35-38.
  9. Havrylenko K. M. Distance learning potential in traditional system of professional education. - C. 39-42.
  10. Гриженко В. В. Організаційні засади здійснення методичної роботи в ПТНЗ. - C. 43-47.
  11. Денькович Н. А. Формування професійної компетентності фахівців художнього профілю в умовах інклюзивного навчання. - C. 48-51.
  12. Джаман Т. В. Неперервна освіта як цілісна система, спрямована на розкриття творчого потенціалу особистості. - C. 52-55.
  13. Дмітрієва Н. С. Супервізія в професійній підготовці фахівців із фізичної терапії та ерготерапії. - C. 56-60.
  14. Завгородній Д. С. Основні принципи навчання, спрямованого на розвиток дослідницької компетентності майбутніх офіцерів військово-морських сил. - C. 61-64.
  15. Зарішняк І. М. Організація самостійної роботи студентів під час використання методу ситуаційних вправ (case study). - C. 65-68.
  16. Іваніга О. В. Керування самостійною роботою студентів немовних факультетів під час викладання англійської мови. - C. 69-72.
  17. Ігнатенко С. О., Холявко Н. В. Вплив додаткових занять фітнесом на фізичний розвиток студенток 17–20 років. - C. 73-76.
  18. Колісніченко А. І. Сучасні механізми вдосконалення системи неперервної освіти вчителів іноземних мов в Україні. - C. 77-80.
  19. Конох А. П. Особливості підготовки майбутніх тренерів-викладачів східних одноборств до професійної діяльності в дитячо-юнацькій спортивній школі. - C. 81-84.
  20. Корчагіна Г. С. Критерії, показники та рівні сформованості інтелектуально-творчих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 85-88.
  21. Котова О. В. Значення курсу "Аеробіка з методикою викладання" у професійній підготовці вчителя фізичної культури. - C. 89-92.
  22. Лазарєв О. В., Комісаренко Н. О. Вимоги до рівня формування професійної комунікації майбутніх фахівців немовного профілю. - C. 93-96.
  23. Лещенко А. М. Педагогічна компетентність моряка далекого плавання як фактор надійності професійного реагування. - C. 97-101.
  24. Логвіненко А. Ю. Комунікативно-когнітивний підхід до формування толерантної мовленнєвої поведінки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 102-106.
  25. Лян Цзе Теоретичні засади проблеми культурологічної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. - C. 107-111.
  26. Маслій О. М. Визначення готовності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння до професійної діяльності: педагогічний експеримент. - C. 112-119.
  27. Мрочко В. М., Кириченко І. О. Методичні аспекти розвитку музично-ритмічних умінь майбутніх викладачів естрадного співу. - C. 120-123.
  28. Олішевич В. М. Етапи формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 124-128.
  29. Онищук І. А. Характеристика сучасних підходів до підготовки майбутніх вихователів ЗДО. - C. 129-132.
  30. Панькевич О. О., Лавренюк В. В. Українська мова і сучасність: формування мовленнєвої компетентності студентів. - C. 133-136.
  31. Ребуха Л. З. Професійна підготовка майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти: методологічний аспект. - C. 137-140.
  32. Сабадош Ю. Г. Діагностика сформованості особистісно-рефлексивного компоненту самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних систем та автоматики. - C. 141-148.
  33. Стельмах Н. В. Шляхи формування деонтологічної культури майбутнього педагога. - C. 149-153.
  34. Sushchenko L. O., Zubtsova Yu. E. The dominants of the moral and ethical orientation of the professional training of future primary school teachers. - C. 154-157.
  35. Tymoschuk N. M. The implementation of the mind mapping technic into the process of teaching managers English for professional purposes. - C. 158-162.
  36. Тушко К. Ю. Результати діагностування рівня сформованості здатності майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної взаємодії. - C. 163-166.
  37. Хромченко О. В. Організація практичної підготовки магістрантів до педагогічної діяльності. - C. 167-170.
  38. Ципіна Д. С. Аналіз структури медіативної компетентності студентів економічних спеціальностей. - C. 171-175.
  39. Чубрей О. С. Генезис професійної підготовки майбутніх учителів географії. - C. 176-180.
  40. Шейко В. О. Особливості підготовки студентів ВНЗ до професійної роботи в оркестровому колективі. - C. 181-184.
  41. Штайнер Т. В. Своєрідність підготовки майбутніх фахівців у галузі дизайн-освіти. - C. 185-188.
  42. Шумовецька С. П. Розвиток наукових уявлень про професійну культуру офіцерів-прикордонників у ретроспективі. - C. 189-194.
  43. Якубовська М. С., Стахів М. О. Формування виховного ідеалу у системі науково-педагогічного діалогу академіка Н.Г. Ничкало та доктора педагогічних наук Л.М. Єршової. - C. 195-198.
  44. Вікторова Л. В., Роганов М. М. Соціально-психологічна реабілітація студентів з особливими освітніми потребами в умовах закладу вищої освіти. - C. 199-203.
  45. Новий вид наукових послуг. - C. 204.
2019
Вип. 17(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського