Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/17(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Інноваційна педагогіка : наук. журн..- Одеса Ìnnovacìjna pedagogìka- Титул.
- Зміст.
- Сахно Т. С. Аналіз стану практики щодо формування інформаційно-комунікаційних компетентностей в учнів з інтелектуальними порушеннями на уроках інформатики. - C. 9-12.
- Стахова Л. Л., Мороз Л. В., Кравченко І. В. Методичне об’єднання в системі неперервної освіти учителя-логопеда закладу дошкільної освіти. - C. 13-17.
- Аніщенко В. О. Інноваційно-інформаційне забезпечення вдосконалення методології професійної підготовки майбутніх офіцерів Державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 18-26.
- Бермудес Д. В. Методологічні підходи в процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури до фізкультурно-оздоровчої діяльності. - C. 27-30.
- Богданова Т. Г. Особливості методики викладання англійської мови для студентів-іноземців. - C. 31-34.
- Волошин В. Д. Щодо проблеми проектування змісту методичного забезпечення з вогневої підготовки та підготовки з особистої безпеки майбутніх офіцерів-прикордонників. - C. 35-38.
- Havrylenko K. M. Distance learning potential in traditional system of professional education. - C. 39-42.
- Гриженко В. В. Організаційні засади здійснення методичної роботи в ПТНЗ. - C. 43-47.
- Денькович Н. А. Формування професійної компетентності фахівців художнього профілю в умовах інклюзивного навчання. - C. 48-51.
- Джаман Т. В. Неперервна освіта як цілісна система, спрямована на розкриття творчого потенціалу особистості. - C. 52-55.
- Дмітрієва Н. С. Супервізія в професійній підготовці фахівців із фізичної терапії та ерготерапії. - C. 56-60.
- Завгородній Д. С. Основні принципи навчання, спрямованого на розвиток дослідницької компетентності майбутніх офіцерів військово-морських сил. - C. 61-64.
- Зарішняк І. М. Організація самостійної роботи студентів під час використання методу ситуаційних вправ (case study). - C. 65-68.
- Іваніга О. В. Керування самостійною роботою студентів немовних факультетів під час викладання англійської мови. - C. 69-72.
- Ігнатенко С. О., Холявко Н. В. Вплив додаткових занять фітнесом на фізичний розвиток студенток 17–20 років. - C. 73-76.
- Колісніченко А. І. Сучасні механізми вдосконалення системи неперервної освіти вчителів іноземних мов в Україні. - C. 77-80.
- Конох А. П. Особливості підготовки майбутніх тренерів-викладачів східних одноборств до професійної діяльності в дитячо-юнацькій спортивній школі. - C. 81-84.
- Корчагіна Г. С. Критерії, показники та рівні сформованості інтелектуально-творчих умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 85-88.
- Котова О. В. Значення курсу "Аеробіка з методикою викладання" у професійній підготовці вчителя фізичної культури. - C. 89-92.
- Лазарєв О. В., Комісаренко Н. О. Вимоги до рівня формування професійної комунікації майбутніх фахівців немовного профілю. - C. 93-96.
- Лещенко А. М. Педагогічна компетентність моряка далекого плавання як фактор надійності професійного реагування. - C. 97-101.
- Логвіненко А. Ю. Комунікативно-когнітивний підхід до формування толерантної мовленнєвої поведінки майбутніх учителів іноземної мови. - C. 102-106.
- Лян Цзе Теоретичні засади проблеми культурологічної підготовки майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. - C. 107-111.
- Маслій О. М. Визначення готовності майбутніх офіцерів ракетно-артилерійського озброєння до професійної діяльності: педагогічний експеримент. - C. 112-119.
- Мрочко В. М., Кириченко І. О. Методичні аспекти розвитку музично-ритмічних умінь майбутніх викладачів естрадного співу. - C. 120-123.
- Олішевич В. М. Етапи формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов. - C. 124-128.
- Онищук І. А. Характеристика сучасних підходів до підготовки майбутніх вихователів ЗДО. - C. 129-132.
- Панькевич О. О., Лавренюк В. В. Українська мова і сучасність: формування мовленнєвої компетентності студентів. - C. 133-136.
- Ребуха Л. З. Професійна підготовка майбутніх практичних психологів у закладах вищої освіти: методологічний аспект. - C. 137-140.
- Сабадош Ю. Г. Діагностика сформованості особистісно-рефлексивного компоненту самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців комп’ютерних систем та автоматики. - C. 141-148.
- Стельмах Н. В. Шляхи формування деонтологічної культури майбутнього педагога. - C. 149-153.
- Sushchenko L. O., Zubtsova Yu. E. The dominants of the moral and ethical orientation of the professional training of future primary school teachers. - C. 154-157.
- Tymoschuk N. M. The implementation of the mind mapping technic into the process of teaching managers English for professional purposes. - C. 158-162.
- Тушко К. Ю. Результати діагностування рівня сформованості здатності майбутніх офіцерів-прикордонників до професійної взаємодії. - C. 163-166.
- Хромченко О. В. Організація практичної підготовки магістрантів до педагогічної діяльності. - C. 167-170.
- Ципіна Д. С. Аналіз структури медіативної компетентності студентів економічних спеціальностей. - C. 171-175.
- Чубрей О. С. Генезис професійної підготовки майбутніх учителів географії. - C. 176-180.
- Шейко В. О. Особливості підготовки студентів ВНЗ до професійної роботи в оркестровому колективі. - C. 181-184.
- Штайнер Т. В. Своєрідність підготовки майбутніх фахівців у галузі дизайн-освіти. - C. 185-188.
- Шумовецька С. П. Розвиток наукових уявлень про професійну культуру офіцерів-прикордонників у ретроспективі. - C. 189-194.
- Якубовська М. С., Стахів М. О. Формування виховного ідеалу у системі науково-педагогічного діалогу академіка Н.Г. Ничкало та доктора педагогічних наук Л.М. Єршової. - C. 195-198.
- Вікторова Л. В., Роганов М. М. Соціально-психологічна реабілітація студентів з особливими освітніми потребами в умовах закладу вищої освіти. - C. 199-203.
- Новий вид наукових послуг. - C. 204.
| 2019 | | Вип. 17(1)
|
|
|
|