Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101553/2019/16(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Інноваційна педагогіка
: наук. журн..- Одеса
Ìnnovacìjna pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гоголь Н. В. Засадничі ідеї реалізації культурологічного підходу до навчання літератури в науково -методичному доробку вчених 50-х–70-х рр. ХХ століття. - C. 9-13.
  4. Зайченко Н. І. Закони виховання душі за іспанськими педагогічними трактатами межі ХІХ–ХХ століть. - C. 14-18.
  5. Коляда Н. М., Моргай Л. А. Джерельна база дослідження педагогічної та науково -просвітницької діяльності Никифора Яковича Григоріїва (кінець ХІХ – перша половина ХХ століття). - C. 19-22.
  6. Лавренко С. О. Наступність дошкільної та початкової освіти у вимірах сьогодення: здобутки та перспективи. - C. 23-26.
  7. Пасечник Л. Л. Центры педагогического образования: задачи и содержание профессионального развития учителей в Германии. - C. 27-31.
  8. Поп О. Ю. Провідні екофілософські концепції як теоретична основа екологічної освіти Канади. - C. 32-36.
  9. Хопта С. М. Філософські засади національного виховання у дитячих творах Олени Пчілки (на основі збірки "Годі, діточки, вам спать!"). - C. 37-42.
  10. Чжан Гомінь Художньо-ментальний досвід у компетентнісній парадигмі майбутнього вчителя хореографії. - C. 43-46.
  11. Biriukova D. V., Tsvietaieva O. V. Teaching English: phonetical difficulties. - C. 47-51.
  12. Васильєва М. П. Психолого-педагогічні особливості організації викладання іноземної мови в різновіковій навчальній групі. - C. 52-55.
  13. Власова С. А., Іваненко М. В. Сценічне хвилювання як недолік виконавської практики учня-вокаліста. - C. 56-58.
  14. Єфремова М. М. Сучасні підходи у формуванні здоров’язбережувального освітнього середовища в процесі фізичного виховання учнів основної школи. - C. 59-64.
  15. Козігора М. А. Психологічна готовність дитини до навчання в школі. - C. 65-68.
  16. Кухарчук І. О. Відокремлення у структурі простого речення: теоретико -методичний аспект. - C. 69-73.
  17. Фрумкіна А. Л. Сутність поняття "готовність майбутніх вчителів до інтегрованого навчання молодших школярів предметної та іншомовної мовленнєвої діяльності". - C. 74-78.
  18. Василенко О. М. Підготовка майбутніх соціальних працівників до консультування. - C. 79-82.
  19. Кальченко Л. В. Організаційне моделювання системи соціально - педагогічної роботи щодо превенці ї соціального сирітства в територіальній громаді міста. - C. 83-99.
  20. Степаненко В. І. Інституційна структура організації профілактики поведінкових девіацій обдарованих учнів. - C. 100-104.
  21. Шаров С. В. Дидактичні чинники та умови розвитку соціальної компетентності студентів педагогічних університетів. - C. 105-108.
  22. Власова І. В. Фінансова автономія університетів: досвід Польщі. - C. 109-112.
  23. Іванов Є. В. Шляхи вдосконалення системи управління якістю вищої освіти. - C. 113-116.
  24. Tryma K. A. European students’ associations as stakeholders of quality assurance in higher education. - C. 117-123.
  25. Швидун В. М. Особливості управління післядипломною педагогічною освітою. - C. 124-128.
  26. Борхович С. М. Використання творчої уяви у формуванні духовно - моральних цінностей учнівської молоді. - C. 129-133.
  27. Галацин К. О. Аналіз методичного аспекту формування комунікативної культури майбутніх інженерів вищих технічних навчальних закладів у процесі позааудиторної роботи. - C. 134-137.
  28. Гарбар Є. О. Виховання громадянської відповідальності в майбутніх офіцерів у військових закладах вищої освіти. - C. 138-141.
  29. Кирилюк С. Д. Особливості формування соціальної активності підлітків у закладах загальної середньої освіти. - C. 142-145.
  30. Stepanova D. V. The implementation of the pedagogical conditions at the reproductive and active stage of training of future diplomats in international political economy. - C. 146-150.
  31. Харківський В. С. Сутнісно - змістовий аналіз процесу виховання підлітків із девіантною поведінкою у процесі фізичного виховання в загальноосвітніх закладах. - C. 151-155.
  32. Ярошенко О. Л., Писарчик О. Л. Формування комунікативної культури майбутніх інженерів у вищому технічному навчальному закладі у процесі позааудиторної роботи. - C. 156-159.
  33. Кириліва В. О., Грицкова Ю. В. Стиль управління ЗДО та його вплив на творчий потенціал особистості вихователя. - C. 160-162.
  34. Трофаїла Н. Д. Особливості навчання іноземної мови дітей дошкільного віку: теоретичний аспект. - C. 163-166.
  35. Пахомова О. В., Бондаренко О. В. Поняття "віртуальне інформаційно -освітнє середовище" у сучасній вітчизняній та зарубіжній літературі. - C. 167-171.
  36. Рантюк І. І., Вакалюк Т. А. Світовий і вітчизняний досвід використання інформаційно - комунікаційних технологій у неформальній освіті з управління проектами співробітників ІТ –компаній. - C. 172-177.
  37. Середа Х. В. Основні засади проектування інформаційної системи менеджменту наукових досліджень Національної академії педагогічних наук України. - C. 178-181.
  38. Новий вид наукових послуг. - C. 183.
2019
Вип. 16(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського