Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101424/2020/3(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізико-математична освіта
: наук. журн..- Суми
Fìziko-matematična osvìta

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Shkolnyi O., Zakhariichenko Yu. Methodological advices on preparation for EIA in mathematics in modern conditions. - C. 6-10.
  4. Voskoglou M. Modes Of Thinking In Problem Solving. - C. 11-18.
  5. Ананченко Ю. М., Вороніна Н. К., Скороходова Л. І. Бінарне заняття як форма реалізації міждисциплінарних зв’язків у процесі підготовки студентів в умовах закладу фахової передвищої освіти: з досвіду машинобудівного коледжу сумського державного університету. - C. 19-24.
  6. Андрієвська М. Ю., Михайленко Л. Ф. Роль математики як навчальної дисципліни у розвитку STEM-освіти. - C. 25-31.
  7. Антонець А. В. Структура, зміст та умови формування проєктно-конструкторської компетентності майбутніх інженерів аграрного профілю в процесі вивчення ними фізико-математичних та загальнотехнічних дисциплін. - C. 32-37.
  8. Гайда В. Я. Модель процесу формування самоосвітньої компетентності учнів основної школи на уроках фізики. - C. 38-43.
  9. Думанська Т. В. Онлайн-сервіси для дистанційного навчання математики студентів вишів: переваги і недоліки. - C. 44-48.
  10. Малова И. Е. Методическая подготовка будущего учителя: гарантии и шансы. - C. 49-54.
  11. Некислих К. М. Взаємозв’язок професійно-прикладної спрямованості навчання математики з компетентнісним підходом у формуванні професійної компетентності студентів аграрних університетів. - C. 55-61.
  12. Олефіренко Н. В., Андрієвська В. М., Носова В. В. Світовий досвід запровадження STEM-технологій в освіту. - C. 62-67.
  13. Польгун К. В. Організаційні засади створення електронного освітнього середовища закладу вищої освіти на базі платформи Moodle. - C. 68-73.
  14. Прохоров Д. И. Направления внедрения онлайн обучения. - C. 74-79.
  15. Ротаньова Н. Ю., Дяченко О. Ф. Організація педагогічного експерименту: етапи проведення та математичні методи аналізу результатів. - C. 80-86.
  16. Сачанюк-Кавецька Н. В., Прозор О. П., Клєопа І. А. Організація контролю навчальних досягнень студентів за допомогою автоматизованих систем тестування. - C. 87-93.
  17. Струтинська О. В. Цифрові навички і цифрова компетентність: зарубіжний досвід країн єс і перспективи для України. - C. 94-102.
  18. Тітова О. В. Навчання математики учнів 5-6 класів в умовах інклюзії. - C. 103-107.
2020
№ 3(1) (25)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського