Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101384/2021/14(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти
: наук. електрон. вид..- Слов'янськ
Profesìonalìzm pedagoga: teoretičnì j metodičnì aspekti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Теорія та методика вивчення соціально-гуманітарних, фундаментальних і фахових дисциплін у системі вищої освіти

  4. Хижняк І., Ворожбіт-Горбатюк В. Міжуніверситетські комунікаційні заходи як спосіб формування регіонального дослідницького середовища. - C. 5-17.
  5. Біличенко О. Досвід підготовки фахівців з медіакомунікацій на філологічному факультеті донбаського державного педагогічного університету. - C. 18-28.
  6. Саяпіна С., Мухіна В. Упровадження системи соціалізації студентської молоді педагогічного університету в позанавчальній діяльності засобами народного декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 29-44.
  7. Надточій В., Войнов О. Вивчення явища радіоактивності й закону радіоактивного розпаду в курсі фізики в середніх навчальних закладах. - C. 45-55.
  8. Вікторенко І., Федь І. Обґрунтування методичної системи навчання учнів початкової школи інтегрованого курсу "я досліджую світ". - C. 56-67.
  9. Іванчук С. Синергетичний підхід до процесу професійної підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно доцільної поведінки у дітей дошкільного віку. - C. 68-75.
  10. Коркішко О., Коркішко А. Формування фахових компетентностей у процесі магістерської підготовки майбутніх викладачів вищої школи. - C. 76-87.
  11. Кривошея Н. Роль сімейного виховання у формуванні ціннісних орієнтацій дошкільника. - C. 88-95.
  12. Ляшова Н. Застосування методу storytelling у навчанні методики математики майбутніх учителів. - C. 96-105.
  13. Iaburova O. Alternative ways of assessing english language competence in reading of senior pupils in ukrainian schools. - C. 106-113.
  14. Коваленко В. Теоретичні основи соціалізації майбутніх філологів. - C. 114-124.
  15. Єфіменко А., Ішутіна О. Робота з медіатекстом на уроках мовно-літературної освітньої галузі як метод формування медіаграмотності молодших школярів. - C. 125-132.
  16. Шингоф І. Культура професійного саморозвитку вчителя-філолога засобами інтеграції в післядипломній педагогічній освіті. - C. 133-146.
  17. Розділ 2. Актуальні проблеми мистецької педагогіки

  18. Грищенко Т. Формування музично-естетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи та музики в умовах магістратури. - C. 147-158.
  19. Карпенко О., Дермельова Н. Філософія музики як світоглядна домінанта фахової підготовки вчителів музики. - C. 159-167.
  20. Котов В. Сценічний танець як засіб розвитку креативних умінь майбутніх учителів початкової школи. - C. 168-175.
  21. Хмарна Л. Методичні аспекти організації тренінгу з медіаграмотності для вчителів мистецтва. - C. 176-183.
2021
Вип. 14(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського