Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101262:Екон.н./2020/12(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Міжнародний науковий журнал "Інтернаука" : наук. фах. вид..- Київ. Серія, Економічні науки Internauka. Èkonomičeskie nauki- Титул.
- Зміст.
Готельно-ресторанна справа
- Сильчук Т. А., Дітріх І. В., Зуйко В. І., Туз Т. С. Використання соціальних мереж як ефективного засобу просування готельного продукту. - C. 9-14.
Маркетинг
- Fayvishenko D. Marketing communications in a brand management strategy. - C. 15-20.
- Кононова О. Є., Нагорна О. В. Сучасні маркетингові комунікації промислових підприємств — співвідношення вітчизняних реалій та світовий вимір. - C. 21-31.
- Остропольська З. М. Соціальна відповідальність як невід’ємна складова сучасного бізнесу. - C. 32-37.
Менеджмент
- Сорокун Ю. С. Синергетичний ефект від застосування концепцій "ощадливого виробництва" та "Індустрії 4.0" для підприємств транспортної галузі. - C. 38-41.
Облік і оподаткування
- Бугай Н. О. Судово-експертна діяльність в економічній сфері: теоретичний та практичний аспект. - C. 42-47.
- Руденко Н. М., Тучак Т. В. Фіскальна роль акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів в умовах перманентних змін податкового законодавства та пандемії COVID 19. - C. 48-53.
- Соколенко Л. Ф. Проєктування аналітичних процедур оцінки рентабельності в аудиті фінансової звітності керуючих компаній у сфері ЖКГ. - C. 54-62.
- Фесун І. Ю. Організація обліку паливно-мастильних матеріалів як інструмент оптимізації витрат на експлуатацію автотранспорту. - C. 63-70.
Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
- Носаченко О. А. Інтегральна економічна стійкість підприємств харчової промисловості у конкурентному середовищі та показники її оцінювання. - C. 71-76.
- Сатир Л. М., Кепко В. М., Стаднік Л. І. Стратегічний аналіз формування інноваційних інструментів товарознавства та комерційної діяльності з метою реалізації екологічно чистої продукції. - C. 77-85.
- Скрипник М. І., Григоревська О. О. Розвиток підходів до формування інформаційного забезпечення стратегічного управління підприємством в умовах циркулярної економіки. - C. 86-93.
- Хадарцев О. В., Голубка К. О. Логістична інфраструктура бізнес-середовища: вплив на формування стратегії підприємницької діяльності. - C. 94-100.
Фінанси, банківська справа та страхування
- Віблий П. І., Скіп Р. А. Аналіз динаміки капітальних інвестицій в Україні. - C. 101-110.
- Джерелейко С. Д. Сучасні тенденції становлення ринку фінансових технологій в Україні. - C. 111-118.
- Кремень О. І., Сорокіна В. О. Теоретичні засади механізму управління фінансовими результатами банку. - C. 119-124.
- Куцик М. Р. Діяльність, стан та виклики ОТГ в умовах політики бюджетної децентралізації. - C. 125-130.
- Мухіна М. М. Формування стратегії управління фінансовою безпекою підприємств торгівлі. - C. 131-137.
- Руденко В. В. Методологія дослідження фіскального механізму регулювання інвестиційних процесів. - C. 138-145.
| 2020 | | № 12(2) (44)
|
|
|
|