Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2017/7-8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Зелений П. О. Екологічні компетентності та рівні їх формування у обдарованих старшокласників. - C. 5-9.
  4. Вдова Н. П. Психологічний комфорт родини як необхідна умова гармонійного розвитку обдарованої дитини. - C. 10-13.
  5. Галайдіда Г. С. Мандри у пісочному царстві. - C. 14-16.
  6. Федорова Н. Ф. Аналіз теоретичних основ педагогічного проектування. - C. 17-23.
  7. Мартинець Л. А. Факторно-критеріальна модель ефективності управління освітнім середовищем професійного розвитку вчителів. - C. 24-28.
  8. Бельская Н. А. Особенности инструментальных ценностей старшеклассников с признаками интеллектуально-академической и творческой одаренности. - C. 29-33.
  9. Удовиченко І. В. Професійна компетентність та здатність до інноваційної діяльності вчителів як передумова ефективного навчання випускників старшої школи. - C. 34-37.
  10. Іноземцева В. Ю. Формування лідерських якостей у обдарованих дітей. - C. 38-41.
  11. Душило О. В. Літній англомовний табір як комфортно-освітнє середовище для виховання та всебічного розвитку дитини. - C. 42-46.
  12. Чудакова В. П. Методична база та особливості впровадження "Корекційної моделі формування внутрішньої психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" (В. Чудакової) – компонента сформованості конкурентоздатності особистості. - C. 47-55.
  13. Лук’янчук Н. В. Тренінгові технології для розвитку комунікативних умінь майбутніх учителів. - C. 56-60.
  14. Бех І. Д., Петрочко Ж. В., Кириченко В. І. Тренінг з патріотичного виховання дітей. - C. 61-65.
  15. Романовський С. В. Навчання обдарованих учнів, які виявляють схильність до фізико-математичних дисциплін (експериментальне застосування модернізованих програм з фізики). - C. 66-74.
  16. Постова К. Г. Календарно-тематичне планування з географії для 8-го класу в межах концепції нової української середньої освіти. - C. 75-81.
  17. Гальченко М. С. Адаптація навчального змісту для обдарованих дітей у США. - C. 82-86.
  18. Капшук В. Поезія, навіяна творчістю видатних українських літераторів. - C. 87-89.
  19. Зубченко О. С. Застосування ІКТ-технології в освіті Великої Британії. - C. 90-100.
  20. Набір дітей у Дошкільну академію Центру розвитку особистості "УнікУм". - C. 101.
  21. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 102.
  22. Правила оформлення статей до фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 103.
  23. План проведення науково-практичних масових заходів Інституту обдарованої дитини НАПН України на вересень 2017 року. - C. 104.
2017
№ 7-8 (62-63)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського