Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100965/2014/9-10<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освіта та розвиток обдарованої особистості
: щоміс. наук.-метод. журн..- Київ
Osvìta ta rozvitok obdarovanoï osobistostì

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Наука – практиці

  4. Кремень В. Г. Людина як суб’єкт творчої діяльності: інноваційний аспект. - C. 6-10.
  5. Островерхова Н. М. Виховна субсистема уроку та аналіз її ефективності. - C. 11-23.
  6. Буркова Л. В. Рефлексия как механизм развития проектной деятельности одаренных учащихся. - C. 24-27.
  7. Родіна Н. В. Системні уявлення про копінг у парадигмі марковських моделей. - C. 28-31.
  8. Ткаченко Л. І. Креативність і творчість: сучасний контент. - C. 32-35.
  9. Никитина О. А. Школьное математическое образование в сша как пример моделирования развивающей среды. - C. 36-37.
  10. Ярема І. Г., Сорока С. В., Ємець В. В. Розвиток музичної обдарованості дітей молодшого шкільного віку у загальноосвітніх навчальних закладах України. - C. 38-40.
  11. Затворнюк О. М. Формування та розвиток професійного іміджу майбутніх психологів. - C. 41-44.
  12. Радул С. Г. Міжособистісна комунікація як детермінанта професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. - C. 45-48.
  13. Шелестова Л. В. Пізнання світу та естетичний розвиток старших дошкільників засобами образотворчого мистецтва. - C. 49-53.
  14. Стьопул В. І. Хто має дар?! А дух?! (У пошуках обдарованості). - C. 54-57.
  15. Педагогічний та психологічний досвід

  16. Бельская Н. А. Особенности и характер эмоционально-ценностных ориентаций старшеклассников – членов. - C. 58-63.
  17. Демченко В. В. Психолого-педагогічні особливості підготовки педагогічних кадрів до роботи з обдарованими дітьми. - C. 64-67.
  18. Івахненко С. В. Формування компетентностей обдарованої особистості на уроках інформатики. - C. 68-71.
  19. Кульбаба Л. М. Створення поля креативності обдарованої дитини. - C. 72-75.
  20. Корінна Л. В. Психологічний супровід та підтримка розвитку обдарованої особистості, формування у неї успішних життєвих стратегій. - C. 76-78.
  21. Войтенко О. О. Прояв обдарованості учнів як результат професійної діяльності творчого вчителя. - C. 79-81.
  22. Прашко О. В. Дослідно-експериментальна перевірка розвитку соціальної компетентності підлітків. - C. 82-86.
  23. Грицишина Т. І. Формування життєвої компетентності обдарованих дошкільників засобами краєзнавчо-туристичної діяльності в умовах дошкільного навчального закладу. - C. 87-91.
  24. Наукові семінари-практикуми

  25. Чудакова В. П. "Спрямованість мотивації" показник сформованості психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості. - C. 92-105.
  26. Майстер-клас

  27. Рыбак С. Б. Научиться быстро читать. тяжело? Легко! (часть 1). - C. 106-109.
  28. Авторські програми та проекти

  29. Шумакова И. В. Песни трудных шахтерских дорог. - C. 110-113.
  30. Пошуки обдарованості

  31. Смуглякова М. К. Основні принципи та етапи діагностики виключних здібностей особистості у сучасній системі освіти Канадської провінції Онтаріо. - C. 114-117.
  32. Я – обдарована особистість

  33. Адаменко В. А. Любов до професії переливається в уроки творчості, а далі − у серця дітей. - C. 118-122.
  34. Аналітика

  35. Мандзій О. Л. Управлінське забезпечення та методичний супровід роботи з розвитку здібностей та обдарувань учнів бережанської гімназії імені Б. Лепкого. - C. 123-125.
  36. Інформація

  37. Ткаченко Л. І. Результати науково-педагогічного супроводу обдарованості: успіхи й перспективи. - C. 126-129.
  38. Фахові видання Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 130.
  39. Правила оформлення статей до фахових видань. - C. 131.
  40. Доповнення до оформлення фахових статей для аспірантів, докторантів. - C. 132-133.
  41. План проведення науково-практичних масових заходів Інституту обдарованої дитини НАПН України на жовтень 2014 року. - C. 134.
2014
№ 9-10 (28-29)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського