Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100774/2015/2(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психологія і особистість
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теоретико-методологічні проблеми психології особистості

  4. Балл Г. О. Раціогуманістичний підхід до визначення засад Ціннісно налаштованої соціальної поведінки. - C. 6-22.
  5. Моргун В. Ф. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій. - C. 23-44.
  6. Тітов І. Г. Місце та роль світогляду в структурі свідомості. - C. 45-57.
  7. Блинова О. Є. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості. - C. 58-70.
  8. Полєжаєв Д. В. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект. - C. 71-85.
  9. Лебединська І. В. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості. - C. 86-96.
  10. Експериментальні та прикладні дослідження

  11. Горбунова В. В. Суб’єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій. - C. 97-111.
  12. Кряж І. В., Сінюгіна Т. А. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців. - C. 112-125.
  13. Рева М. М. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці. - C. 126-139.
  14. Цибуляк Н. Ю. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 140-154.
  15. Яновська Т. А. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку. - C. 155-167.
  16. Лавріненко В. А. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об’єднань. - C. 168-185.
  17. Особистісно орієнтований підхід у практичній психології

  18. Завгородня О. В. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров’я. - C. 186-200.
  19. Кривоконь Н. І. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті "Психологізації" соціальної роботи. - C. 201-213.
  20. Харченко А. С. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті. - C. 214-229.
  21. Акмеологічна культура особистості як суб’єкта праці та спілкування

  22. Власова О. І. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості. - C. 230-242.
  23. Пілецька Л. С. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості. - C. 243-257.
  24. Гончарова Н. О. Кар’єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 258-271.
  25. Дворніченко Л. Л. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці. - C. 272-283.
  26. Коваленко О. Г. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя. - C. 284-296.
  27. Мирошник О. Г. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя. - C. 297-309.
  28. Особистість психолога: історія, сучасність, перспективи

  29. Бeх І. Д. – 75-річний ювілей. - C. 310-312.
  30. Правила підготовки рукописів для публікації в журналі "Психологія і особистість". - C. 313-315.
2015
№ 2(1) (8)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського