Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100769/2016/6(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Порівняльна професійна педагогіка
: наук. журн..- Київ-Хмельницький

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Kuzminsky A. Integrative approaches of native and foreign scholars to pedology in the context of views of the third millennium. - C. 7-13.
  4. Pazyura N. Influence of sociocultural context on language learning in foreign countries. - C. 14-19.
  5. Mukan N., Myskiv I., Kravets S. The characteristics of the systems of continuing pedagogical education in Great Britain, Canada and the USA. - C. 20-25.
  6. Mukan N., Myskiv I., Khamulyak N. The analysis of content and operational components of public school teachers’ continuing professional development in Great Britain, Canada and the USA. - C. 26-32.
  7. Chychuk A. Novice teachers’ infusion into pedagogical activity at American schools. - C. 33-39.
  8. Ikonnikova M. Master program in foreign language education at New York University Steinhardt (UA). - C. 40-44.
  9. Nagorna O. Socio-pedagogical portrait of a Master’s degree student in international arbitration: experience of Great Britain. - C. 45-48.
  10. Sultanova L. Origin and development of multicultural education in the USA. - C. 49-53.
  11. Zieba B. Peculiarities of future social sphere specialists’ professional training in Poland. - C. 54-59.
  12. Bajpai Sh., Sajida Asif S., Adnan Akhtar S. Electromagnetic education in India. - C. 60-66.
  13. Zembytska M. Mentoring as the core element of new teacher induction in the USA: policies and practices. - C. 67-73.
  14. Hnatiuk M. Qualitative and quantitative changes of upper secondary education in Poland. - C. 74-80.
  15. Aliyev O. Experience of future economists’ self-study organisation in foreign higher education institutions. - C. 81-87.
  16. Zasluzhena A. The concept of English philologists’ training at Swiss universities. - C. 88-95.
  17. Sukhomudrenko Yu. Implementation of multimedia technologies into the educational process in developed countries. - C. 96-101.
  18. Кузьмінський А. Інтеграційні підходи вітчизняних та зарубіжних дослідників до педологічної науки у контексті поглядів третього тисячоліття. - C. 102-108.
  19. Чичук А. Входження вчителів-початківців у педагогічну діяльність у школах США. - C. 109-115.
  20. Султанова Л. Виникнення та розвиток полікультурної освіти в США. - C. 116-121.
  21. Алієв О. Досвід організації самостійної роботи майбутніх економістів у зарубіжних вищих навчальних закладах. - C. 122-128.
  22. Заслужена А. Концепція підготовки фахівця з англійської філології в університетах Швейцарської Конфедерації. - C. 129-136.
  23. Сухомудренко Ю. Впровадження мультимедійних технологій в освітній процес розвинених країн світу. - C. 137-142.
  24. Nyczkało N. Pedagogika pracy w XXI wieku:głόwne kierunki i perspektywy rozwoju. Recenzja monografii Franciszka Szloska "Tożsamość pedagogiki pracy w kontekście przemian systemowych", Warszawa – 2015. – 321 s.. - C. 143-149.
  25. Правила оформлення і подання рукописів. - C. 150-156.
2016
№ 6(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського