Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100769/2016/6(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Порівняльна професійна педагогіка
: наук. журн..- Київ-Хмельницький

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Mukan N., Myskiv I., Kravets S. The model of unification and the model of diversification of public school teachers’ continuing professional development in Great Britain, Canada and the USA. - C. 7-13.
  4. Savotina N. The potential for development of Russian youth social activity. - C. 14-20.
  5. Winch J. Does the students’ preferred pedagogy relate to their ethnicity: UK and Asian experience. - C. 21-27.
  6. Kurach M. The development of future technology teachers’ artistic-projective abilities: foreign experience. - C. 28-35.
  7. Pavlyuk V., Ivanchyuk H. Peculiarities in construction of future teachers’ professional training content in the system of multilevel pedagogical education in Canada. - C. 36-40.
  8. Shumskyi O. Modern approaches to foreign language teaching: world experience. - C. 41-46.
  9. Havrylenko K. Development of formal agricultural education in Canada (based on the analysis of scientific periodicals of the 19th – early 20th centuries). - C. 47-53.
  10. Demchenko I. Forming of future teachers’ ICT-competence: Canadian experience. - C. 54-60.
  11. Komochkova O. Linguistics undergraduate and postgraduate courses: experience of Lancaster University (UK). - C. 61-66.
  12. Hizhynska T. State education policy in the field of adult education in Germany. - C. 67-72.
  13. Курач М. Розвиток творчих художньо-проектних здібностей майбутніх учителів технологій: зарубіжний досвід. - C. 73-79.
  14. Павлюк В., Іванчук Г. Особливості конструювання змісту професійної підготовки майбутнього вчителя у системі багаторівневої педагогічної освіти в Канаді. - C. 80-84.
  15. Гавриленко К. Розвиток формальної аграрної освіти дорослих у Канаді (на аналізі періодичних джерел Канади у ХІХ – на початку ХХ століття). - C. 85-92.
  16. Гіжинська Т. Державна освітня політика Німеччини в галузі освіти дорослих. - C. 93-98.
  17. Правила оформлення і подання рукописів. - C. 99-105.
2016
№ 6(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського