Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100769/2014/4(3)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Порівняльна професійна педагогіка
: наук. журн..- Київ-Хмельницький

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Nychkalo N. The "man–labour” system as the basis for interdisciplinarity of pedagogical science. - C. 8-18.
  4. Bidyuk N. Master’s training as a part of young researcher’s professional development: British and Ukrainian experience. - C. 19-25.
  5. Lukianova L. Professional activities of teacher-andragogue (foreign experience). - C. 26-30.
  6. Sushentseva L. Preparedness formation of the future vocational education teachers to occupational adaptation under conditions of globalization processes in society. - C. 31-37.
  7. Semenog O. Professional training of future teacher in cross-cultural dialogue. - C. 38-43.
  8. Movchan L. Development of plurilingual competencies through vocationally oriented language learning in Sweden. - C. 44-50.
  9. Krasilnikova H. System of monitoring the quality of higher education in UK universities: experience for Ukraine. - C. 51-57.
  10. Skyba K. Translators and interpreters certification in Australia, Canada, the USA and Ukraine: comparative analysis. - C. 58-64.
  11. Dolynskyi Y. Peculiarities of formation the informative competence of future translators in EU universities. - C. 65-69.
  12. Korniienko V. Comparative analysis of models of bachelors of arts’ professional training in applied linguistics at the universities of Ukraine and the USA. - C. 70-76.
  13. Protsko Y. Requirements to the professional competence of English language teachers in Belgium. - C. 77-82.
  14. Kuchai T. Aesthetic education of primary school pupils as an integral part of the national system of continuous art education in Japan. - C. 83-88.
  15. Nasilenko L. Forming the future lawyers’ communicative competence: the experience of higher education in Ukraine and Germany. - C. 89-94.
  16. Proskurkina Ya. Formation and development of the pre-professional training system of foreign medical applicants in Ukraine (historical and educational aspect). - C. 95-98.
  17. Sushentsev A. Advanced training of labour force: the USA experience. - C. 99-104.
  18. Mykhailiuk M. Organizational and pedagogical fundamentals of professional training of future engineers in the field of nanoelectronics in UK universities. - C. 105-110.
  19. Бідюк Н. Магістерська підготовка як складова професійного становлення молодого дослідника: британський та ураїнський досвід. - C. 111-118.
  20. Лук’янова Л. Професійна діяльність викладачів-андрагогів (зарубіжний досвід). - C. 119-123.
  21. Сушенцева Л. Формування готовності майбутніх педагогів професійного навчання до професійної адаптації в умовах глобалізаційних процесів у суспільстві. - C. 124-130.
  22. Семеног О. Фахова підготовка майбутнього вчителя у вимірах крос-культурного діалогу. - C. 131-137.
  23. Красильникова Г. Система моніторингу якості вищої освіти в університетах Великої Британії: досвід для України. - C. 138-144.
  24. Долинський Є. Особливості формування інформатичної компетентності майбутніх перекладачів в університетах Європейського Союзу. - C. 145-149.
  25. Корнієнко В. Порівняльний аналіз моделей професійної підготовки бакалаврів гуманітарних наук з прикладної лінгвістики в університетах України та США. - C. 150-156.
  26. Процько Є. Вимоги до професійної компетентності вчителів англійської мови у Бельгії. - C. 157-163.
  27. Насілєнко Л. Формування комунікативної компетентності майбутніх юристів: досвід вищої школи України і Німеччини. - C. 164-169.
  28. Проскуркіна Я. Становлення і розвиток системи допрофесійної підготовки іноземних абітурієнтів медичного профілю в Україні (історико-педагогічний екскурс). - C. 170-174.
  29. Сушенцев А. Професійне вдосконалення виробничого персоналу: досвід США. - C. 175-181.
  30. Михайлюк М. Організаційно-педагогічні засади професійної підготовки майбутніх інженерів у галузі наноелектроніки в університетах Великої Британії. - C. 182-188.
  31. Вітання ювіляру. - C. 189.
  32. Рецензія доктора педагогічних наук, професора Гомонюк Олени Михайлівни на монографію Ольги Миколаївни Куцевол "Теоретико-методичні основи розвитку креативності майбутніх учителів літератури". - C. 190-193.
  33. Правила оформлення та подання рукописів. - C. 194-200.
2014
№ 4(3)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського