Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100365/2010/3-4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Studies in comparative education
: quart. publ. sci. j. in education.- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Історія та методологія порівняльно-педагогічних досліджень

  4. Локшина О. Порівняльна педагогіка: здобутки двохсотлітнього розвитку та сучасні проблеми. - C. 6-15.
  5. Костенко Г. Проблема культури американської школи у вітчизняних порівняльно-педагогічних дослідженнях. - C. 16-22.
  6. Педагогічна теорія і практика: світовий контекст

  7. Кнодель Л. Профісійна підготовка фахівців для сфери туризму в Техаському інституті менеджменту. - C. 23-31.
  8. Гоштанар І. Роль Й.Ф. Гербарта у розвитку світової педагогічної науки. - C. 32-37.
  9. Першукова О. Багатомовна освіта – пріоритетний напрям розвитку європейської мовної галузі. - C. 38-47.
  10. Kowalski М., Famuła-Jurczak А. A body and health as the goods? (pedagogically-sociological contexts). - C. 48-52.
  11. Frączek Z. Interdyscyplinarne działania systemowe w zakresie eliminowania zjawiska przemocy w rodzinie. - C. 53-70.
  12. Ковальчук О. Характеристики автономного шкільного менеджменту в країнах Західної Європи. - C. 71-77.
  13. Вербицька С. Забезпечення якості вищої освіти в умовах інтернаціоналізації глобального освітнього простору. - C. 78-86.
  14. Медетова Р. Мировой опыт формирования толерантности учащихся общеобразовательных школ. - C. 87-94.
  15. Газиева Л. Роль духовно-просветительской работы в формировании идейного иммунитета учащихся. - C. 95-100.
  16. Освітні системи та інституції

  17. Волинець Л. Зміст навчання пластичних мистецтв у колежі Франції. - C. 101-109.
  18. Лук’янчук С. Використання потенціалу навчальних предметів у процесі реалізації полікультурного виховання учнів державних середніх шкіл США. - C. 110-115.
  19. Мілютіна О. Полікультурна освіта як складова національного курикулуму Великої Британії. - C. 116-122.
  20. Білокопитов В. Напрями діяльності Європейської асоціації університетів щодо забезпечення якості вищої освіти на сучасному етапі розвитку Болонського процесу. - C. 123-129.
  21. Голубкова Н. Діяльність національної мережі партнерства шкіл щодо запровадження співпраці школи, сім’ї та громади (досвід США). - C. 130-197.
  22. Юрченко М. Розвиток шкільної освіти в Іспанії. - C. 138-146.
  23. Педагогічний персонал

  24. Pukhovska L., Sacilotto-Vasyienko M. Perspectives of teacher prоfessional development in Ukraine: discourses and practice. - C. 147-155.
  25. Радишевська М. Формування інтерактивної компетентності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у контексті педагогічної нау-ки США 156-160.
  26. Освітні реформи та інновації

  27. Василюк А. Альтернативні типології освітніх реформ. - C. 161-167.
  28. Бойченко М. Інноваційний потенціал реформування управління загальною середньою освітою США та засоби його використання в Україні. - C. 168-175.
  29. Śmiechowska-Petrovskij Е., Kilian М. Nowe technologie wspierające edukację i komunikację – Serwis Robobraille. - C. 176-181.
  30. Бондарчук О. Інноваційні підходи до укладання навчальних програм для загальноосвітніх шкіл Австралії. - C. 182-189.
  31. Ремезовська Н. Реформування змісту шкільної освіти у Великій Британії в контексті європейських і світових тенденцій. - C. 190-197.
  32. Інформаційні ресурси

  33. Рецензія. - C. 198-199.
  34. Інформаційні повідомлення. - C. 200-201.
  35. Автори номера. - C. 202-205.
  36. Анотації. - C. 206-218.
2010
№ 3-4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського