Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  O  P  S  T  U  V  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000123/2016/8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітній простір України
: наук. журн..- Івано-Франківськ
Зміст:  |  Бібліографія (ДСТУ)  |  Бібліографія (MLA)

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Біницька К., Біницька О. Республіка Польща – досвід децентралізації: децентралізація освіти в Україні. - C. 7-11.
  4. Ілійчук Л. Зміст шкільних підручників як чинник екологічного виховання учнів початкових класів у школах Закарпаття (1919-1939 рр.). - C. 11-16.
  5. Лисенко Н. Дошкольное детство в Украине: этнопедагогическое измерение в современном поликультурном пространстве. - C. 16-22.
  6. Нагачевська З., Гривнак Ю. Внесок видатних педагогів Західної України кінця ХІХ – початку ХХ ст. у розвиток теорії та методики викладання історії. - C. 22-27.
  7. Нестайко І. Взаємодія вихователя із батьками – реалізація єдиної динамічної та перспективної системи виховання і навчання в дошкільних закладах Польщі. - C. 27-33.
  8. Улюкаєва І. Розвиток суспільного дошкільного виховання в Україні у першій половині ХХ ст.. - C. 33-39.
  9. Юрченко І. Особливості психологічного супроводу сім’ї у сучасних закладах освіти України. - C. 39-45.
  10. Борин Г. Обдарована дитина: психолого-педагогічний аспект підготовки майбутнього педагога. - C. 46-52.
  11. Веркалець М. Формування готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності в інформаційному освітньому просторі ЗОШ І ступеня. - C. 52-57.
  12. Гомонюк О., Онишко О., Райко В. Емпатійні якості як складові професійно-педагогічної культури майбутнього педагога. - C. 57-63.
  13. Коваль П. Особистісно-професійна готовність студентів вищих навчальних закладів як мета і результат професійної підготовки. - C. 63-70.
  14. Криницька Т. Перспективи підготовки менеджерів - професіоналів дошкільної освіти ХХІ століття: вимоги сьогодення. - C. 70-78.
  15. Лисенко О. Формування професійно-ціннісних орієнтирів у підготовці студентів вищих навчальних закладів. - C. 78-83.
  16. Лисенко-Гелемб’юк К. Психологічний аналіз процесів вольової регуляції як ознаки свідомості й розкриття особистісного потенціалу. - C. 83-88.
  17. Матішак М. Формування навичок самоменеджменту майбутніх вихователів ДНЗ. - C. 88-93.
  18. Мацук Л. Готовність майбутніх педагогів до професійного самовдосконалення. - C. 93-97.
  19. Мороз-Рекотова Л. Формування професійно-комунікативної культури мовлення майбутніх вихователів ДНЗ у руслі компетентнісного підходу. - C. 97-104.
  20. Олійник О. Практика дизайн-діяльності у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи до формування конструктивних умінь молодших школярів. - C. 104-111.
  21. Сабат Н. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх педагогів до роботи з дітьми трудових мігрантів. - C. 111-117.
  22. Стамбульська Т. Комунікативна обізнаність у контексті професіограми майбутнього вчителя початкових класів. - C. 117-122.
  23. Тур О. Комунікативно-освітній простір як необхідна умова підготовки компетентних фахівців із документознавства та інформаційної діяльності. - C. 122-127.
  24. Фроленкова Н. Інтегрування зарубіжних педагогічних технологій у зміст освітніх програм сучасного українського дошкілля. - C. 127-132.
  25. Бойко Н. Організація гурткової діяльності у педагогічному процесі сучасних ДНЗ України в руслі євроінтеграційних освітніх процесів. - C. 133-137.
  26. Семеняко Ю. Соціально-педагогічні проблеми сучасності: медіабезпека дітей дошкільного віку. - C. 137-143.
  27. Удич З. Психолого-педагогічний супровід батьків дошкільника з особливими потребами. - C. 143-151.
  28. Голота Н. Особливості пізнання простору й часу в дошкільному віці як передумова успішного навчання дитини у школі. - C. 151-158.
  29. Ковальчук М., Сергієнко Н. Діалектне мовне середовище як передумова виникнення комунікативних девіацій у спілкуванні молодших школярів. - C. 158-162.
  30. Марчій-Дмитраш Т. Організація дидактичних ігор у навчанні молодших школярів іноземної мови. - C. 162-167.
2016
Вип. 8
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського

Flag Counter