Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000119/2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Обрії друкарства
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Балюн О. О. Смарт-місто: симбіоз зовнішньої реклами та загальноміського інформаційного середовища. - C. 6-19.
  4. Вареник В. М. Становлення української галузевої преси кінця XIX — початку XX століття. - C. 20-31.
  5. Венидиктов С. В. Медійний простір Китаю: від національної консолідації — до м’якої сили. - C. 32-39.
  6. Головко О. А. Інструменти залучення абітурієнтів на сайтах кафедр ВНЗ. - C. 40-51.
  7. Гриценко О. С. Маніпулятивні впливи в текстах медіа протягом виборчої кампанії. - C. 52-61.
  8. Женченко М. І. Технології макетування і верстання інтерактивних електронних видань. - C. 62-75.
  9. Зелінська Н. В. Зберігаючи красу наукового пошуку (алгоритм оцінювання та редагування наукових текстів, за Р. Г. Іванченком). - C. 76-93.
  10. Левчук О. М. Втрата рубрикації корпоративними виданнями у закладах вищої освіти. - C. 94-108.
  11. Литвин А. В. Публічні комунікації президентів України та роль спічрайтерів у цьому процесі. - C. 109-119.
  12. Лоза Г. І., Фіголь Н. М. Редакторський аналіз навчальної літератури КПІ ім. Ігоря Сікорського. - C. 120-129.
  13. Онкович Г. В. Розвиток медіадидактики вищої школи: український досвід. - C. 130-150.
  14. Побідаш І. Л. Сучасні інструменти маркетингової комунікації для успішного просування книг на видавничому ринку України. - C. 151-161.
  15. Теремко В. І. Людина в епоху друку. - C. 162-176.
  16. Тріщук О. В., Клопенко К. Г. Редакторське опрацювання маркерів гендерної дискримінації в рекламних повідомленнях. - C. 177-193.
  17. Файчук Т. Г., Фіголь Б. О. Фразеологія суспільно-політичного електронного дискурсу. - C. 194-204.
  18. Фісенко Т. В. Кінематограф у формуванні громадської думки. - C. 205-223.
  19. Фіялка C. Б. Структурно-лінгвістичні характеристики анотацій в українських рецензованих наукових виданнях. - C. 224-234.
  20. Mikosz J. Charakterystyka polskiej niestandardowej reklamy prasowej. - C. 235-257.
  21. Worsowicz M. Grafika metamorfoz w miesięczniku poradnikowym dla kobiet "Claudia" jako przykład komodyfikacji publikacji prasowej. - C. 258-277.
2020
№ 1 (8)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського