Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000119/2014/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Обрії друкарства
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антоненко І. Ю. Якісний навчальний посібник для ВНЗ як об’єкт управління в редакційно-видавничій діяльності. - C. 7-16.
  4. Бессараб А. О. Просування книжкової продукції на сторінках журналу "Glamour". - C. 16-23.
  5. Блинова Н. М. Редакційно-видавниче опрацювання запозичень у мові інтернет-ЗМІ (на прикладі лексики зі сфери мас-медіа та соціальних мереж). - C. 23-32.
  6. Венидиктов С. В. Электронные СМИ Беларуси в системе основных компонентов формирования гражданского общества. - C. 32-47.
  7. Віговська Ю. С. Книжки-іграшки для дітей раннього віку. - C. 47-58.
  8. Владімірська Р. Л. Проблеми інтеграції зарубіжного досвіду захисту авторських прав. - C. 59-69.
  9. Войтович Н. О., Кравець Р. К. Сучасна інформаційна війна: Росія проти України. - C. 69-78.
  10. Волкотруб Л. М. Видавнича діяльність Дмитра Донцова. - C. 79-88.
  11. Воронка Г. В. Інформаційний шум у довідкових виданнях. - C. 89-95.
  12. Головко О. А. Вплив інформаційних технологій на формування сучасного книговидання та проблематика підготовки редакторів. - C. 95-102.
  13. Давидова Л. В. Культура сучасного українського книговидання: специфіка роботи редактора і коректора регіональних видавництв. - C. 103-110.
  14. Д’ячук С. В. Особливості викладання української та зарубіжної літератури студентам спеціальності "видавнича справа та редагування". - C. 110-116.
  15. Зайко Л. Я. Дотримання вимог галузевих нормативних документів як основний чинник якості друкованих книжкових видань для дітей. - C. 116-129.
  16. Косинська Ю. В. Редагування перекладної літератури й вища освіта: точки дотику. - C. 130-138.
  17. Литвин А. В. Історичний аналіз застосування спічрайтингових технологій у політичних комунікаціях США та Росії. - C. 138-145.
  18. Лоза Г. І. Особливості рецензування як свідчення стану вимог до технічної навчальної літератури Київського політехнічного інституту в період 1949–1975 рр.. - C. 146-152.
  19. Поберезська Г. Г. Особливості писемного ділового спілкування в редакційно-видавничій діяльності. - C. 152-163.
  20. Побідаш І. Л. Фольклор як комунікаційний феномен. - C. 163-168.
  21. Сегол Р. І. Редагування перекладу в системі міжкультурної комунікації: проблематика підготовки фахівців. - C. 168-175.
  22. Тріщук О. В. Основні категорії науково-інформаційного тексту. - C. 176-183.
  23. Ронге Ф. Черты современных средств массовых коммуникаций. Что произойдет с газетой в будущем?. - C. 184-189.
  24. Федорова А. В. Соціокомунікаційні аспекти редагування телевізійного інтерв’ю: критерії підбору учасників і проблеми комунікації між ведучим і гостем на прикладі програми "Час інтерв’ю" на 5 каналі. - C. 189-198.
  25. Фіголь Н. М. Робота редактора над мовностилістичним наповненням електронного навчального видання. - C. 198-204.
  26. Харлан А. П. Моральність — запорука ефективного спілкування. - C. 204-210.
  27. Щепанський Ю. Я., Тамбовцева М. Ю. Історія становлення спортивної журналістики в Україні. - C. 210-219.
  28. Янішевський О. О. До питання обрахунку форматів поліграфічного стандарту ISO 216. - C. 219-224.
  29. Агеєва М. В. Студентська преса Київської та Львівської політехніки: історія і сучасність. - C. 225-234.
  30. Дєдушкіна А. В. До проблеми ефективності заголовків новин в інтернет-ЗМІ. - C. 234-242.
  31. Думанецька В. А. Специфіка періодичних видань західного та східного регіонів України. - C. 242-253.
  32. Порхун І. С. Сучасна структура редакції газети. - C. 253-262.
  33. Шевченко І. О. Видавнича політика Якова Оренштайна як стратегія поведінки сучасного видавництва. - C. 263-273.
2014
№ 1 (3)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського