Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000075/2015/4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітологічний дискурс
: наук. електрон. вид..- Київ
Osvìtologìčnij diskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бісмак О. В. Особливості організації діяльності реабілітаційних закладів в Україні. - C. 1-12.
  4. Вербицький В. А. Літні оздоровчі колонії для фізично слабких дітей в Херсонській губернії (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 13-23.
  5. Галицька М. М. Педагогічна технологія формування у студентів вищих навчальних закладів немовних спеціальностей готовності до іншомовного спілкування. - C. 24-33.
  6. Грабовий А. К. Формування методологічних знань з хімії учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 34-44.
  7. Завгородня Є. Є. Освітнє середовище вищого навчального закладу культури та мистецтв як фактор актуалізації творчого потенціалу майбутніх хореографів. - C. 45-54.
  8. Казанцева Л. І. Детермінанти компетентнісного підходу до розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. - C. 55-64.
  9. Кіліченко О. І. Розвиток комунікативних здібностей майбутніх учителів початкової школи в процесі тренігового розв’язання навчальних ситуацій. - C. 65-75.
  10. Ковалинська І. В. Підготовка вчителів до роботи у міжкультурному середовищі. - C. 76-84.
  11. Когут І. В. Критерії сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя. - C. 85-97.
  12. Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: експериментальне дослідження. - C. 98-109.
  13. Крупник З. І. Формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації: теоретичний аспект. - C. 110-118.
  14. Луценко О. В. Діалогічні форми педагогічної взаємодії у розвитку мотивів навчальної діяльності курсантів. - C. 119-128.
  15. Майорський В. В. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів профільних класів із правознавства. - C. 129-140.
  16. Маслов Р. В. Формування свідомого ставлення до власного здоров’я у майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. - C. 141-148.
  17. Муромець В. Г. Формування здоров’язбережувальної компететності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій: практичний аспект. - C. 149-157.
  18. Побірченко Н. А. Здоров’язбережувальна феноменологія готовності майбутніх викладачів до професійної діяльності в умовах вищої освіти. - C. 158-165.
  19. Пономаренко Н. Г. Аналіз освітніх програм підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу. - C. 166-171.
  20. Ратєєва В. О. Формування готовності майбутніх практичних психологів до використання естетотерапевтичних засобів у професійній діяльності. - C. 172-180.
  21. Руденко Ю. А. Текстоцентричний підхід до увиразнення мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теорія і методика навчання. - C. 181-194.
  22. Рябенко В. О. До проблеми категоріальної детермінації освітології. - C. 195-206.
  23. Синишин Л. О. Передумови становлення художньо-промислової освіти Галичини в історико-педагогічному контексті кінця ХІХ століття. - C. 207-217.
  24. Сірик Т. В. Соціально-педагогічні особливості формування професійної компетентності сучасних економістів. - C. 218-229.
  25. Стинська В. В. Соціальна підтримка материнства й дитинства в УРСР та зарубіжних країнах на початку ХХ століття: правовий аспект. - C. 230-239.
  26. Троценко Р. В. Особливості організації освітнього процесу при підготовці фахівців економічних спеціальностей. - C. 240-248.
  27. Черпак Ю. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку вітчизняного фізичного виховання (остання чверть ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 249-261.
2015
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського