Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000075/2015/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітологічний дискурс
: наук. електрон. вид..- Київ
Osvìtologìčnij diskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Альохін М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів. - C. 1-11.
  4. Венгловська О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття). - C. 12-22.
  5. Вербицький В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.). - C. 23-38.
  6. Галицька М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів. - C. 39-48.
  7. Головчук С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій. - C. 49-55.
  8. Голубенко Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності. - C. 56-66.
  9. Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови. - C. 67-75.
  10. Губіна А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії. - C. 76-86.
  11. Диба Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології. - C. 87-100.
  12. Долинський Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови. - C. 101-108.
  13. Доценко О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей. - C. 109-116.
  14. Іванюк Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти. - C. 117-131.
  15. Іващук О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle. - C. 132-140.
  16. Козир М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології. - C. 141-149.
  17. Колісник-Гуменюк Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів. - C. 150-158.
  18. Куземко Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей. - C. 159-169.
  19. Мілова О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки. - C. 170-181.
  20. Музика О. О., Лаптінова Д. Г. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості. - C. 182-192.
  21. Некрутенко О. Б., Орлова Ю. В. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями. - C. 193-204.
  22. Нітенко О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету. - C. 205-216.
  23. Павлюк Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки. - C. 217-228.
  24. Паламарчук Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти. - C. 229-240.
  25. Саврасова-В’юн Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів. - C. 241-254.
  26. Сидорчук М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків. - C. 255-263.
  27. Теряєва Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики. - C. 264-273.
2015
№ 2 (10)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського